Ohja, .doc doe ik ook wel eens. Armoedige bedoening.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Werkte niet. Uiteindelijk opgeslagen als een 97 .doc, dat doet 'ie wel.
[..]
Gebouw is 24 uur per dag open.
Onze ICT en de advocatuur alhier vindt kennelijk - om hen moverende redenen - van niet. Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
Cloud is wel veilig, zolang het geen Google is.
Enige waar je mee zit is dat het onder de alle grote cloudbedrijven amerikaanse bedrijven zijn en dus onder de patriot act vallen. Maar qua encryptie hoef je niets te vrezen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij eens even heel snel in verdiepen dan. Prachtig vakgebied.
[..]
Tsk. Jij mag nog niet praten met je nieuwe P.
pls niet in de vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat betekent dat je bij het UWV voorrang hebt.
Was maar een ideequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Eerst naar huis om het af te maken om vervolgens weer naar kantoor te gaan?
Niets zo erg als laat van kantoor gaan om er weer terug te keren. Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was maar een ideeAls je op een paar minuten afstand woont is dat toch wel te doen als het op kantoor niet wil?
Ik ben nooit na 9e op een kantoor geweest eigenlijk, tenzij borrel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niets zo erg als laat van kantoor gaan om er weer terug te keren. Verschrikkelijk.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben nooit na 9e op een kantoor geweest eigenlijk, tenzij borrel.
Als je huis geen plek om te relaxen is werk je op den duur 24/7.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben nooit na 9e op een kantoor geweest eigenlijk, tenzij borrel.
Ik snap het wel, het is eng en tot het moment van uploaden is het natuurlijk niet veilig, zeker als je onbeveiligde wifi gebruikt om te synchroniseren, wat onderschept kan worden met een mim-attack. Maar de servers van bijv. MS of dropbox zijn echt goed beveiligd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Onze ICT en de advocatuur alhier vindt kennelijk - om hen moverende redenen - van niet. Ik heb geen idee.
Waarschijnlijk gewoon omdat het niet veilig is. Ja, de cloud zelf is heel erg veilig, maar de pc's en telefoons en routers van werknemers zijn dat niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik snap het wel, het is eng en tot het moment van uploaden is het natuurlijk niet veilig, zeker als je onbeveiligde wifi gebruikt om te synchroniseren, wat onderschept kan worden met een mim-attack. Maar de servers van bijv. MS of dropbox zijn echt goed beveiligd.
Gaat zelfs bijzonder ver, waardoor de beveiliging van MS (azure) servers beter is dan die van jouw firma waarschijnlijk. Een groot gevaar is dat er fysiek een usbstick oid wordt aangesloten. Als bij een grote firma en server kapot gaat, komt daar iemand voor. Dit is een risico, die mensen kunnen omgekocht worden.
Bij Microsoft staan alle serverracks in zeecontainers. Gaat er één server kapot, dan wordt de hele zeecontainer vervangen en vernietigd. Alles in het kader van veiligheid. Alles is daarnaast in een opstelling gesynchroniseerd zodat het niet enkel op meerdere locaties staat, maar ook op meerdere geografische locaties zodat je beschermt bent tegen natuurgeweld.
Maarja, ik snap dat het eng is hoor. Je hebt je dan ook maar te conformeren aan bedrijfspolicy.
Dan is op je werk werken enkel veilig als je bedraad werkt.. en dat doe je bij een telefoon niet. Dus die vlieger gaat niet op..quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon omdat het niet veilig is. Ja, de cloud zelf is heel erg veilig, maar de pc's en telefoons en routers van werknemers zijn dat niet.
Waarom horen we hier niets van op het nieuws? Of ligt dat aan mij?quote:Een escalatie van de eurocrisis gaat gepaard met een crash op de Chinese beurzen die inmiddels ook de andere Aziatische markten in zijn greep heeft gekregen. In nog geen maand tijd zijn de koersen van de aandelen op de Chinese beurzen met 40 procent gekelderd. Woensdag konden op de beurzen van Shanghai en Shenzhen van driekwart van de fondsen helemaal geen notering worden opgemaakt. De overheid lijkt ondanks strikte maatregelen de regie kwijt te zijn geraakt.
Echt? Jeetje ....quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Werkte niet. Uiteindelijk opgeslagen als een 97 .doc, dat doet 'ie wel.
[..]
Gebouw is 24 uur per dag open.
Dat doen we. FD/RTLZ volgen. Het gewone journaal boeit dat allemaal niet zo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom horen we hier niets van op het nieuws? Of ligt dat aan mij?
Het plebs snapt daar niets van joh.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja.quote:
Inderdaad, dit is niets voor de gewone huismus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat staat in het artikel waar ik net uit citeerde ook:quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat echter niet gemeldtd wordt is dat de Chinese aandelenbeurs afgelopen jaar een groei van 50% heeft doorgemaakt.. die groei was te hoog en wordt nu gecorrigeerd.
quote:Nu lijkt in China eerder sprake van het doorprikken van een beurszeepbel na een ongekende opmars: een winst van 150 procent in twaalf maanden. De rally kwam nadat eind vorig jaar ook buitenlanders de mogelijkheid kregen om rechtstreeks op de beurzen in Shanghai en Shenzhen te beleggen, hetgeen tot extra vraag naar aandelen leidde.
China moet niet zo focussen op economische groei. Dat gaat echt problemen opleveren. De economie draait daar allemaal op leningen die nooit terugbetaald kunnen worden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat staat in het artikel waar ik net uit citeerde ook:
[..]
Als ik al moet werken, zit ik liever op kantoor. En ik heb een grafhekel aan weggaan om later weer terug te komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Was maar een ideeAls je op een paar minuten afstand woont is dat toch wel te doen als het op kantoor niet wil?
Als ik elke dag tot 23.00 moest werken zou ik wel thuis willen eten. Wat vind je daarvan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:04 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als ik al moet werken, zit ik liever op kantoor. En ik heb een grafhekel aan weggaan om later weer terug te komen.
Idem.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als ik elke dag tot 23.00 moest werken zou ik wel thuis willen eten. Wat vind je daarvan?
Meh, ik werk zelf liever door met een snelle hap op kantoor dan eerst naar huis en dan terugkomen. Ik woon ook niet naast de deur (maar ook zeker niet ver weg / 25 km). Maar ook als ik wel in de buurt zou wonen, dan zou ik daar niet voor kiezen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als ik elke dag tot 23.00 moest werken zou ik wel thuis willen eten. Wat vind je daarvan?
Jij schrijft het gewoon zelfquote:Op donderdag 9 juli 2015 07:53 schreef eriksd het volgende:
Vakliteratuur lees ik eigenlijk nauwelijks.
Normaal gesproken hebben we wekelijks literatuuroverleg, dus ik 'moet' wel. Nu moet ik wel zeggen dat dit overleg de laatste weken er een beetje bij inschiet ivm drukte.quote:Op donderdag 9 juli 2015 07:53 schreef eriksd het volgende:
Vakliteratuur lees ik eigenlijk nauwelijks.
quote:
HEEEUH SPOT!quote:
Pillen uitdelen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:52 schreef Blistering het volgende:
Ik moet vanavond een avonddienst draaien bij mijn apotheekVan 16:30 tot 0:00. Dat zijn toch ook geen tijden meer.
Yessir. Het is een bijzonder lucratieve business.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:45 schreef Mr_White4321 het volgende:
[..]
Zo te lezen kan jij ook wel een paar pilletjes gebruiken.
Wat had je en wat zou je hebben gehad zonder aftrek?quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds vel op burg2. Was een tentamen met dranghekken, was ik al voorbij de toegestane ruimte gegaan en toen ging er 0,5 punt af omdat het niet uitgebreid genoeg was
7 anders 7,5quote:Op donderdag 9 juli 2015 10:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat had je en wat zou je hebben gehad zonder aftrek?
quote:
Maar wel afwachten of je ze gehaald hebt toch?quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:38 schreef Etsu het volgende:
Na 3 hertentamens mag ik nu eindelijk vakantie vieren. HEUJJJJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |