Dat moment kan ook best als je het iets ruimer hebt dan in je prille studententijd. Vind ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah ik wel, op een gegeven moment moet je het zelf uitzoeken en zo leer je ook beter met je geld omgaan dan dat je alles voor je getoverd krijgt en niks hoeft te doen.
Vind ik dan he, ik begrijp dat een ander het hier niet mee eens is
Idem. Boodschappen kun je trouwens ook erg duur maken indien gewenst.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef eriksd het volgende:
Alles werd betaald behalve de huur. En boodschappengeld.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah ik wel, op een gegeven moment moet je het zelf uitzoeken en zo leer je ook beter met je geld omgaan dan dat je alles voor je getoverd krijgt en niks hoeft te doen.
Vind ik dan he, ik begrijp dat een ander het hier niet mee eens is
Ik kan ook zo wel goed omgaan met geld. Naast collegegeld en boeken zijn er namelijk voldoende kosten. Zo moet de huur betaald worden, daar is de bijdrage van paps en mams niet voldoende voor. Daarnaast woon ik vrij duur, ik ga natuurlijk niet m'n douche en keuken delen en op 10m2 levenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik woon lekker thuis dus ze betalen toch wel op een indirecte manier voor me
Je vergeet condooms.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ook zo wel goed omgaan met geld. Naast collegegeld en boeken zijn er namelijk voldoende kosten. Zo moet de huur betaald worden, daar is de bijdrage van paps en mams niet voldoende voor. Daarnaast woon ik vrij duur, ik ga natuurlijk niet m'n douche en keuken delen en op 10m2 leven
Daarnaast moet er gegeten worden, kleren gekocht worden, af en toe trein in het weekend, schoenen, vakanties, uitgaan en bier, etc, etc.
Tsjaquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moment kan ook best als je het iets ruimer hebt dan in je prille studententijd. Vind ik.
Kusje erop?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ik ben van de trap afgedonderd en nu heb ik m'n knie verwond. Hele bovenlaag is eraf.
RIP ik.
Gadverdamme condooms, al dat gefriemel en het stinkt ook nog. Gewoon zonder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je vergeet condooms.
Een jonge adonis als jij zal er toch wel een doos magnums per week doorheen jagen, of niet dan?!
niet zoveel zuipenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ik ben van de trap afgedonderd en nu heb ik m'n knie verwond. Hele bovenlaag is eraf.
RIP ik.
Koop een Mac. Pages man, goddelijk und so.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, wat kan techniek/word soms kut zijn. Derde crash / bestand niet langer te openen terwijl ik nog allemaal wijzigingen in een document heb zitten aanbrengen. Kan weer opnieuw beginnen, en dit is al zo'n heerlijk tijdstip.
Ik had een beetje haast, toen miste ik een tree en toen ging ik (het is zo'n gedraaide), dus hele been tegen de muur mee.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Koop een Mac. Pages man, goddelijk und so.
Mahaarbal, ga dan ook met cloud (OneDrive) werken. Die synchroniseert wijzigingen tussentijds steeds naar de cloud zodat je gewoon bij een crash of wat dan ook alles hebt of net de laatste wijziging niet. Nooit meer deze stressquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, wat kan techniek/word soms kut zijn. Derde crash / bestand niet langer te openen terwijl ik nog allemaal wijzigingen in een document heb zitten aanbrengen. Kan weer opnieuw beginnen, en dit is al zo'n heerlijk tijdstip.
Fijn hé die techniek. Kapt er altijd mee als je het niet kunt gebruiken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Maharbal het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fijn hé die techniek. Kapt er altijd mee als je het niet kunt gebruiken.
Ik ben niet thuis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Windowsquote:
Op het werk? Nu nog?quote:
Niks mis met Windowsquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
WindowsHeb weer mogen genieten van die teringbende gister. Ik mag hopen dat Windows 10 het gezwel wat Windows 8 heet goed zal gaan vervangen, anders gaat deze pc het raam uit.
Windows is inderdaad een gezwel. M'n ouders hadden laatst een laptop met Windows erop en binnen 2 maanden kon dat ding niks meer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
WindowsHeb weer mogen genieten van die teringbende gister. Ik mag hopen dat Windows 10 het gezwel wat Windows 8 heet goed zal gaan vervangen, anders gaat deze pc het raam uit.
Hier wel mee eens. Cloudquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mahaarbal, ga dan ook met cloud (OneDrive) werken. Die synchroniseert wijzigingen tussentijds steeds naar de cloud zodat je gewoon bij een crash of wat dan ook alles hebt of net de laatste wijziging niet. Nooit meer deze stress
Windows 8.1 is al een verbetering, maar Windows 10 is echt een grote sprong vooruit.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk eerder aan incapabele ouders.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Windows is inderdaad een gezwel. M'n ouders hadden laatst een laptop met Windows erop en binnen 2 maanden kon dat ding niks meer.
Cutequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Altijd al gewild, wat denk jij nou? Gekkie.
Over het algemeen heb ik niets tegen Office hoor, gebruik het zelf ook 99% van de tijd. Alleen op mijn Mac gebruik ik wel Pages.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Windows 8.1 is al een verbetering, maar Windows 10 is echt een grote sprong vooruit.
Mijn emo.gif was overigens gericht op pages. Voorkeur voor OS X of Windows kan ik nog inkomen, maar pages beter vinden dan het office pakket van MS is echt bullshit. Er is gewoon geen officepakket dat MS office kan evenaren.
Hehe, ik moet toegeven: met Word werken in Microsoft is veel fijner/chiller, en ik weet waar alles staat (ben er mee opgegroeid enzo), en op de Mac is het allemaal tovenarij en komt het altijd uiteindelijk wel goed.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:17 schreef Tchock het volgende:
Ik heb altijd ruzie met Word. Kutprogramma.
Strikt vertrouwelijke documenten in een cloud opslaanquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hier wel mee eens. CloudMensen die niet in de cloud werken
Onbegrijpelijk werkelijk.
Alleen als je bij de overheid werkt toch? En af en toe een stickie in de trein laten liggenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Strikt vertrouwelijke documenten in een cloud opslaan
Kan je niet repairen via local save en dan open en repair.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:19 schreef Maharbal het volgende:
Ja, ik heb nogal weinig keuze waarmee ik werk op kantoor. Bestand doet gaar, en uiteraard is ICT er nooit om te assisteren op dit tijdstip.
En verder is de Cloud vooralsnog niet geschikt voor ons werk.
Je woont toch vlakbij? Waarom dan niet naar huis om het af te maken en dan terug?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:19 schreef Maharbal het volgende:
Ja, ik heb nogal weinig keuze waarmee ik werk op kantoor. Bestand doet gaar, en uiteraard is ICT er nooit om te assisteren op dit tijdstip.
En verder is de Cloud vooralsnog niet geschikt voor ons werk.
Ik heb nog geen idee, weet niet eens wat inhoudt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je ook voor notarieel recht kiezen na je eerste jaar?
Dat betekent dat je bij het UWV voorrang hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, weet niet eens wat inhoudt.
Werkte niet. Uiteindelijk opgeslagen als een 97 .doc, dat doet 'ie welquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je niet repairen via local save en dan open en repair.
Enige noodgreep die ik ken
Gebouw is 24 uur per dag open.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:21 schreef Etsu het volgende:
Hey Mahar, ik weet niet wat de gewone werktijden zijn enzo, maar ik vind 23:21 al erg laat genoeg. Wanneer MOET je uiteindelijk het gebouw verlaten of heb jij de sleutel?
Ga jij eens even heel snel in verdiepen dan. Prachtig vakgebied.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, weet niet eens wat inhoudt.
Tsk. Jij mag nog niet praten met je nieuwe P.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat betekent dat je bij het UWV voorrang hebt.
Eerst naar huis om het af te maken om vervolgens weer naar kantoor te gaan?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je woont toch vlakbij? Waarom dan niet naar huis om het af te maken en dan terug?
Ze zitten een beetje met een legacy (maar Apple straks ook hoor, al die hipsters kunnen ook niet tegen verandering). Toen de startknop weg ging was er paniek, alle huismoeders helemaal van het padje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik niets tegen Office hoor, gebruik het zelf ook 99% van de tijd. Alleen op mijn Mac gebruik ik wel Pages.
Windows 10 ziet er overigens gewoon goed uit, dus vooralsnog daar geen negatief woord over.
Komt binnenkort nieuwe uit voor Mac.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Word for Mac is trouwens wel een beetje skeer.
Pages nog nooit gebruikt
Cloud is wel veilig, zolang het geen Google is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Strikt vertrouwelijke documenten in een cloud opslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |