Kun je beter paar platen voor kopenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, vind het wel leuk. Weer eens wat anders. Maargoed, heb al teveel pakken dus nu even niet.
Je moet je juist niet onderscheiden.. je moet de aandacht lekker richten op je vlotte babbel en goede kennisquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:22 schreef Mshauri het volgende:
waarom is het zo belangrijk wat de massa draagt. je onderscheidt jezelf genoeg door een passend pak te dragen met fatsoenlijke schoenen
Hmm. Zou het niet doen.quote:
Heb ik alquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe ook een tongpiercing. Heel classy.
En een roos in je zakdoekvakje (hoe heet dat?)quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe ook een tongpiercing. Heel classy.
Een pochetzak.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een roos in je zakdoekvakje (hoe heet dat?)
is ook paar euro's, per x. Elke keer incasso, dacht je dat ze die kosten voor jou gingen betalen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:40 schreef Rickertman96 het volgende:
wauw de administratiekosten voor het betalen van je collegegeld in termijnen is 24 euroik dacht hooguit een paar eurotjes
Ja ik las het verkeerd, dacht elk termijn 24 euro, maar blijkbaar intotaal. Dan valt 't mee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is ook paar euro's, per x. Elke keer incasso, dacht je dat ze die kosten voor jou gingen betalen?
Tja, zo is het leven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja ik las het verkeerd, dacht elk termijn 24 euro, maar blijkbaar intotaal. Dan valt 't mee.
RIP spaargeld
Je ouders? Damn, jaloersquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tja, zo is het leven.
Gelukkig betalen mijn ouders het.
Het leek bij overigens ook zo leuk om een LL.M aan NYU te doen, om ook corporate law in de commonlaw landen te bekijken en zo ook een stukje rechtsvergelijking te doen, eventueel ook mee doen aan de NY bar, aantrekkelijk zijn voor internationale firma's met een accent op NY.. maar dat collegegeld daar is echt ziek hoog.
Collegegeld en boeken + kleine bijdrage. Geluk inderdaadquote:
Zelfde hier. En zelfde hierquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Collegegeld en boeken + kleine bijdrage. Geluk inderdaad
Zou het voor mij kinderen ook betalen als ik bovenmodaal zou verdienen overigens.
Is ook een cultuurverschil hoor. In andere landen laten ouders hun vakanties voor 10 jaar om hun kinderen zo'n goed mogelijk onderwijs te geven.quote:
Dat is dan ook een bodemloze putquote:
Ik heb er de afgelopen jaren keihard voor moeten werkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Collegegeld en boeken + kleine bijdrage. Geluk inderdaad
Zou het voor mij kinderen ook betalen als ik bovenmodaal zou verdienen overigens.
Mhoah ik wel, op een gegeven moment moet je het zelf uitzoeken en zo leer je ook beter met je geld omgaan dan dat je alles voor je getoverd krijgt en niks hoeft te doen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is ook een cultuurverschil hoor. In andere landen laten ouders hun vakanties voor 10 jaar om hun kinderen zo'n goed mogelijk onderwijs te geven.
Bij mij lopen mensen op de uni rond die alles zelf moeten betalen terwijl papa in een auto van 2 ton rijdt. Kan ik gewoon niet vatten.
Ik woon lekker thuis dus ze betalen toch wel op een indirecte manier voor mequote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef eriksd het volgende:
Alles werd betaald behalve de huur. En boodschappengeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |