Yup, een eitje in gebakken vanmiddag, was lekker.quote:
Inderdaad, zonde he?quote:
Ik heb het over die suitsupply zooi vriendje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want zwarte pannen is niet standaard en lelijk iddJe bent zelf lelijk, Erik.
Ja, die was er vanmiddag ook nog in mijn maat.. maar dat is het toch net niet wat mij betreft. Ik zoek eigenlijk nog een mooi lichtgrijs pak, maar alles is met zo'n opvallende streep. Ik vind een visgraatje of hele lichte streep soms wel mooi, maar moet niet té opvallend zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb het over die suitsupply zooi vriendje.
Die bruine sienna met ruit is nog wel oke. Maar ik heb al zoveel pakken.
Oh, Bartjes reacties heb ik geblokkeerd staan dus ik dacht dat je over mijn pannen had. Kusje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb het over die suitsupply zooi vriendje.
Die bruine sienna met ruit is nog wel oke. Maar ik heb al zoveel pakken.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, Bartjes reacties heb ik geblokkeerd staan dus ik dacht dat je over mijn pannen had. Kusje.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef eriksd het volgende:
http://eu.suitsupply.com/(...)id=C_Suits&prefv1=48
Deze zou ik nog wel kopen puur voor het lawaaiige jasje.
Button down is wel tof voor casual, maar het zijn echt van die minikraagjes tegenwoordig idd.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:17 schreef Mshauri het volgende:
verschrikkelijk die smalle hipster buttown down shirtjes
Meh, vind je echt mooi? Vind de check te grof eigenlijk..quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:18 schreef eriksd het volgende:
http://eu.suitsupply.com/(...)id=C_Suits&prefv1=48
Deze is ook nog wel oke.
Voor de rest meh. Aan die LaSpalla heb je denk ik wel een goede koop.
quote:
Waarom? Kan heel mooi zijn. Moet wel passen bij je huidskleur/haar.quote:
Ik vind dat felle koningsblauwe ook wel vet, maar dat zie je ook al zoveelquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef eriksd het volgende:
Grijs en blauw heeft iedereen. Bruin kan best mooi zijn.
Nah, vind het wel leuk. Weer eens wat anders. Maargoed, heb al teveel pakken dus nu even niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meh, vind je echt mooi? Vind de check te grof eigenlijk..
La Spalla is alleen maar blauw en bruin, ik heb al een blauwe. Wil eigenlijk nog wel (licht)grijze, maar die zijn er dus niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |