Dat moment kan ook best als je het iets ruimer hebt dan in je prille studententijd. Vind ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah ik wel, op een gegeven moment moet je het zelf uitzoeken en zo leer je ook beter met je geld omgaan dan dat je alles voor je getoverd krijgt en niks hoeft te doen.
Vind ik dan he, ik begrijp dat een ander het hier niet mee eens is
Idem. Boodschappen kun je trouwens ook erg duur maken indien gewenst.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:05 schreef eriksd het volgende:
Alles werd betaald behalve de huur. En boodschappengeld.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mhoah ik wel, op een gegeven moment moet je het zelf uitzoeken en zo leer je ook beter met je geld omgaan dan dat je alles voor je getoverd krijgt en niks hoeft te doen.
Vind ik dan he, ik begrijp dat een ander het hier niet mee eens is
Ik kan ook zo wel goed omgaan met geld. Naast collegegeld en boeken zijn er namelijk voldoende kosten. Zo moet de huur betaald worden, daar is de bijdrage van paps en mams niet voldoende voor. Daarnaast woon ik vrij duur, ik ga natuurlijk niet m'n douche en keuken delen en op 10m2 levenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:07 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik woon lekker thuis dus ze betalen toch wel op een indirecte manier voor me
Je vergeet condooms.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan ook zo wel goed omgaan met geld. Naast collegegeld en boeken zijn er namelijk voldoende kosten. Zo moet de huur betaald worden, daar is de bijdrage van paps en mams niet voldoende voor. Daarnaast woon ik vrij duur, ik ga natuurlijk niet m'n douche en keuken delen en op 10m2 leven
Daarnaast moet er gegeten worden, kleren gekocht worden, af en toe trein in het weekend, schoenen, vakanties, uitgaan en bier, etc, etc.
Tsjaquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moment kan ook best als je het iets ruimer hebt dan in je prille studententijd. Vind ik.
Kusje erop?quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ik ben van de trap afgedonderd en nu heb ik m'n knie verwond. Hele bovenlaag is eraf.
RIP ik.
Gadverdamme condooms, al dat gefriemel en het stinkt ook nog. Gewoon zonder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je vergeet condooms.
Een jonge adonis als jij zal er toch wel een doos magnums per week doorheen jagen, of niet dan?!
niet zoveel zuipenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:12 schreef Etsu het volgende:
Ik ben van de trap afgedonderd en nu heb ik m'n knie verwond. Hele bovenlaag is eraf.
RIP ik.
Koop een Mac. Pages man, goddelijk und so.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, wat kan techniek/word soms kut zijn. Derde crash / bestand niet langer te openen terwijl ik nog allemaal wijzigingen in een document heb zitten aanbrengen. Kan weer opnieuw beginnen, en dit is al zo'n heerlijk tijdstip.
Ik had een beetje haast, toen miste ik een tree en toen ging ik (het is zo'n gedraaide), dus hele been tegen de muur mee.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Koop een Mac. Pages man, goddelijk und so.
Mahaarbal, ga dan ook met cloud (OneDrive) werken. Die synchroniseert wijzigingen tussentijds steeds naar de cloud zodat je gewoon bij een crash of wat dan ook alles hebt of net de laatste wijziging niet. Nooit meer deze stressquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Maharbal het volgende:
Gvd, wat kan techniek/word soms kut zijn. Derde crash / bestand niet langer te openen terwijl ik nog allemaal wijzigingen in een document heb zitten aanbrengen. Kan weer opnieuw beginnen, en dit is al zo'n heerlijk tijdstip.
Fijn hé die techniek. Kapt er altijd mee als je het niet kunt gebruiken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Maharbal het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb ik geen last vanquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fijn hé die techniek. Kapt er altijd mee als je het niet kunt gebruiken.
Ik ben niet thuis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:13 schreef Blistering het volgende:
[..]
Windowsquote:
Op het werk? Nu nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |