Wil je die van mij zien? Check m'n FB, ooooooooh neeee whahahahahaha ik heb jou niet op FB.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:40 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Wil je die van mij zien? Check m'n FB, ooooooooh neeee whahahahahaha ik heb jou niet op FB.![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:31 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Dat kan ie van mij wel hebben hoor.
Door je erin te verdiepen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
Nee maar Spiegel, heb je tips hoe ik registergoederenrecht kan halen?Ik vind het maar een stom, kut, overgewaardeerd vak waar ik me echt echt echt niet in wil verdiepen (had 1ste x een 3, toen een 5, dus ik ga vooruit
). Moet misschien in augustus mondeling tentamen doen, maar waar begin ik?!
Boek 2x gelezen, wet gelezen en gemarkeerd, de HC's 300x gelezen, de aantekeningen 200x gelezen en toch een 5. Tja.quote:
probeer het te begrijpen door wat te doen met de stof.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boek 2x gelezen, wet gelezen en gemarkeerd, de HC's 300x gelezen, de aantekeningen de 200x gelezen en toch een 5. Tja.
Het ligt ook echt aan mij hoor, niet aan Vonck. Maar blijft frustrerend.
Dat zal het zijn. Goederenrecht is best abstract. Voor mijn gevoel dan, de anderen hebben dat niet zie ik om me heen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
probeer het te begrijpen door wat te doen met de stof.
Stom en kut?quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
Nee maar Spiegel, heb je tips hoe ik registergoederenrecht kan halen?Ik vind het maar een stom, kut, overgewaardeerd vak waar ik me echt echt echt niet in wil verdiepen (had 1ste x een 3, toen een 5, dus ik ga vooruit
). Moet misschien in augustus mondeling tentamen doen, maar waar begin ik?!
RGR is bij ons een samengeraapt vak. BW3, BW5, BW7 (huurrecht), Kadaster (ook weer hele klapper voorgeschreven daarvoor terwijl ik tot nu toe 0 vragen in het tentamen ben tegengekomen), Awb/Wabo etc. (publiekrecht onroerend goed).quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:46 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Stom en kut?![]()
![]()
Begin bij het begin. Wat moet je leren weten dan? 'Registergoederenrecht' is nogal breed. Is het basis? Wat is onroerend goed, en roeren en registergoed en wat is het kadaster enzo. Of gaat het dieper?
Wat is dat nou voor een instelling? Ik zal jou eens vermanend toespreken broertje!quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:46 schreef Etsu het volgende:
Latere zorg, ik sta te poppelen om morgenmiddag om 12:00 bij Blauwborgje "VAKANTIE" te roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |