quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:43 schreef Yreal het volgende:
Godver, nu herken ik de vorm van de voet pas.
Je ziet ook heel duidelijk scheenbeen en kuitbeen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:43 schreef Yreal het volgende:
Kom op ff Y.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:43 schreef Yreal het volgende:
Weet jij toevallig waar de Inv staat in het privaatdeel van de Kluwer? Mahar zei laatst dat het ergens stond, maar waar ...quote:
Blz. 1395quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij toevallig waar de Inv staat in het privaatdeel van de Kluwer? Mahar zei laatst dat het ergens stond, maar waar ...
Waarom staat dat niet vooraan, bij alfabetische inhoudsopgave?quote:
Is uittreksel zodat je niet hoeft te sjouwenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom staat dat niet vooraan, bij alfabetische inhoudsopgave?Daarin wordt het verwezen naar het publiekdeel. Scheelt weer sjouwen.
Thanks.
Eitje.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:29 schreef Spiegelei het volgende:
Ik moest vandaag nog aan jullie denken! Ik ben bij een verdediging van een scriptie geweest. Was er leuk en Nederland is weer een mr in het kwadraat rijker.
dat wilde ik even zeggen gewoon, zomaar.
Ennuh, Y, hoe staat het met jouw voortgang?
Gevoelig onderwerp, jij durft.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:29 schreef Spiegelei het volgende:
Ik moest vandaag nog aan jullie denken! Ik ben bij een verdediging van een scriptie geweest. Was erg leuk en Nederland is weer een mr in het kwadraat rijker.
dat wilde ik even zeggen gewoon, zomaar.
Ennuh, Y, hoe staat het met jouw voortgang?
Misschien zijn we dat ook wel als ik zo jouw topic doorlees.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:31 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Etsje! Ik wou dat jij mijn halfbroer was
Grote zus hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien zijn we dat ook wel als ik zo jouw topic doorlees.
Maar nee, ik heb echt 1 broertje, helaas.Een grote zus had ik wel leuk gevonden.
![]()
Nice. Gefeli.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Grote zus hebbenMijn zus is 37, en ik heb gister gehoord dat ik weer oom ga worden
quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien zijn we dat ook wel als ik zo jouw topic doorlees.
Maar nee, ik heb echt 1 broertje, helaas.Een grote (half)zus had ik wel leuk gevonden.
Samen over de mannen praten met een wijntje erbij, wat is er fantastischer?
![]()
Thnxquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice. Gefeli.![]()
Mijn broertje is nog maar 20 en ik wil zelf geen kinderen, dus duurt wel even voordat ik met kinderen te maken krijg.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |