Begeer je zijn broekje?quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:33 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Y vroeg het destijds. En ik kan y's charmes niet weerstaan natuurlijk!
Ooh ja, pas een zaak aan het licht gekomen met een nietige akte! Gelukkig niet van mij of mijn kantoor, maar omdat ik wel gewoon m'n werk deed kwam aan het licht dat het eerder ergens anders juist niet goed is gegaan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon beter leren. Ik haalde goederenrecht ook twee keer niet met net zo'n leerpoging als jij. Toen ik het over moest doen hield ik het bij en had ik direct een acht. Je moet gewoon héél goed kennen wat bij het vak hoort. Vooral die bergen derdenbescherming en nietigheids/vernietigbaarheidsgronden zijn irritant maar zolang je ze niet kunt dromen haal je het niet.
Wowquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ooh ja, pas een zaak aan het licht gekomen met een nietige akte! Gelukkig niet van mij of mijn kantoor, maar omdat ik wel gewoon m'n werk deed kwam aan het licht dat het eerder ergens anders juist niet goed is gegaan.
Nietig! Wow dat is echt vloeken in de kerk!
Inderdaad, ik heb heel vaak niet eens een euro voor een parkeerautomaat ofzoiets.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef eriksd het volgende:
Laatste keer dat ik zoveel cash had is ook alweer 10 jaar geleden
Oké, maar iedereen ouder dan 14 weet hoe 95 euro er uit ziet. Hoeft geen foto als bewijs bij.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Toch best een aardige score voor het opruimen van je portemonnee
Onbevoegd overgedragen registergoed (nou ja, nietig, dus eigenlijk niet overgedragen dus).quote:
Ik had vanmorgen nog 100 euro in m'n handen. Allemaal weer op.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:44 schreef eriksd het volgende:
Laatste keer dat ik zoveel cash had is ook alweer 10 jaar geleden
Ik ga dinsdag naar Denemarkenquote:
Oeh, die AH pannen zijn top.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog 100 euro in m'n handen. Allemaal weer op.Mooie pannen gekocht bij de AH, waren in de bonus.
[..]
Ik ga dinsdag naar DenemarkenMoet nog zoveel dingen regelen (tent etc, want camping), dus morgen ga ik naar Eindhoven om een tent op te halen en dan weer terug naar Groningen.
Lekker 6 uur ofzo onderweg.
Tefal is ook prima.quote:
Moet inductiepannen hebben, kosten een vermogen.quote:
Weet ik, heb inductie. Tegenwoordig kunnen heel veel pannen op inductie hoor. Het is ook een kwestie van gewoon goed investeren, goede pannen gaan jaren lang mee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet inductiepannen hebben, kosten een vermogen.
Tentamens voorbij hequote:
Ik ga de dinsdag daarop.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog 100 euro in m'n handen. Allemaal weer op.Mooie pannen gekocht bij de AH, waren in de bonus.
[..]
Ik ga dinsdag naar DenemarkenMoet nog zoveel dingen regelen (tent etc, want camping), dus morgen ga ik naar Eindhoven om een tent op te halen en dan weer terug naar Groningen.
Lekker 6 uur ofzo onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |