Dan blijf je toch lekker in dat Belgen land ouwe schuinmarcheerderquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:43 schreef niels0 het volgende:
En een stuk of wat magazijnen want met eentje red ik het niet in Nederland.
Akkoord.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je bent je hele leven al vreemd
vertel daar eens meer overquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:50 schreef niels0 het volgende:
Ik heb vannacht ook weer allemaal vreemd vlees aangeraakt, maar ik heb 'm er niet ingehad.
Hij praat niet, hij typtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat Niels z'n muil houd.
als je het deelt is het van je hartquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:52 schreef niels0 het volgende:
k.
Even rustig aan nu. Ik mag dingen niet op jullie gaan afreageren.
Je bent wel scherp deze ochtend.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij praat niet, hij typt
X Hermann
Bietje problemen gehad toen ik een prostituee haar benen en voeten masseerde na wat bier en ik moest betalen voor m'n drankje. Ik zei dat de massage dan 175 euro was.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij praat niet, hij typt
X Hermann
Nog steeds geen ban jij?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat Niels z'n muil houd.
wat vond je vriendin daar vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bietje problemen gehad toen ik een prostituee haar benen en voeten masseerde na wat bier en ik moest betalen voor m'n drankje. Ik zei dat de massage dan 175 euro was.
Gingen ze niet mee akkoord dus gelijk weggegaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bietje problemen gehad toen ik een prostituee haar benen en voeten masseerde na wat bier en ik moest betalen voor m'n drankje. Ik zei dat de massage dan 175 euro was.
Je hebt een vriendin, waarom ga je naar een hoer? Vind dit echt niet kunnen...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
ben srs verwardquote:
alleen kneuzen krijgen bansquote:
Niels' geraaskal gelovernquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben srs verward
jij bezoekt een hoer met je vriendin en je vriendin vertel dat je haar benen en voeten moeten masseren?
Schijt aan normen jwz #rebel4lifequote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
alleen kneuzen krijgen bans
als je je al niet aan de sociale normen van het fokforum kan houden
Nee ik zag dat ze gespannen was dus ik zei ga 'ns even op de tafel liggen dan regel ik je voeten even. Daar begint ontspanning namelijk. Ging helemaal goed. M'n lief is therapeut dus ik weet wel wat, maar het was midden in die zaak. Jaloerse gasten om me heen en als klap op de vuurpijl moest ik betalen van de hoerenmadam. Was er gelijk klaar mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben srs verward
jij bezoekt een hoer met je vriendin en je vriendin vertel dat je haar benen en voeten moeten masseren?
Maar waarom was je met je vriendin in een bordeel dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee ik zag dat ze gespannen was dus ik zei ga 'ns even op de tafel liggen dan regel ik je voeten even. Daar begint ontspanning namelijk. Ging helemaal goed. M'n lief is therapeut dus ik weet wel wat, maar het was midden in die zaak. Jaloerse gasten om me heen en als klap op de vuurpijl moest ik betalen van de hoerenmadam. Was er gelijk klaar mee.
Dus we zijn weggegaan.
Dat was het enige wat nog open was. We wilden gewoon een sapje drinken, meer niet. Had ik ook aangegeven.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar waarom was je met je vriendin in een bordeel dan?
ach arm schaapquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat was het enige wat nog open was. We wilden gewoon een sapje drinken, meer niet. Had ik ook aangegeven.
Ik moet gewoon stoppen met dit soort leven en saai worden. Dan heb ik nergens last van hoop ik.
Ey Cripquote:
ooit zul je het licht zien en de Heer accepteren als je herderquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Ik roep het op me af. Dat weet ik heus wel.
Het is m'n eigen fout.
zo is het maar net, die hoer snapte gewoon niet wie ze tegen over zich hadquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef niels0 het volgende:
Naja. Ben er al weer overheen, maar wat een gezeur weer.
Ik zal wel te makkelijk zijn.
Zou me verbazen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ooit zul je het licht zien en de Heer accepteren als je herder
Eyquote:
wutquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zo is het maar net, die hoer snapte gewoon niet wie ze tegen over zich had
Hoi ettooooooquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Side, de überÜberÜBERbazin van Fok...
Niels liep vannacht tegen een hoer aan die HEM wilde laten betalen voor de voet- en beenmassage die Niels op instructie van zijn vriendin op haar uitgevoerd had.quote:
Hoe was het in de dierentuin?quote:
Oh, hoe was het in de speeltuin?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zijn we niet geweest, bah man met dit weer stinkt het daar
Ik woon vlak bij het kralingse bos, een stadsbos, best leuk, daar is een speelplek speciaal voor kleuters... met klimbomen en geheime paadjes...quote:
Rotterdamquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij het kralingse bos, een stadsbos, best leuk, daar is een speelplek speciaal voor kleuters... met klimbomen en geheime paadjes...
Daarna doorgelopen naar het hertenkamp en een ijsje gegeten, net weer thuis
Ha, zie je wel. In één keer goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij het kralingse bos, een stadsbos, best leuk, daar is een speelplek speciaal voor kleuters... met klimbomen en geheime paadjes...
Niet zo negatief.quote:
Ben jij de waterballon?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zometeen waterballonnen gevecht
aah je hebt het kinderfeestjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zometeen waterballonnen gevecht
Ik mocht komen, toch?quote:
Oké, tot dan.quote:
Dat is waar.quote:
Zegt meer over mij dan over jou hoor.quote:
nou wat mooi... helemaal lijp die mensenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
http://en.videobuzzy.com/m/n526
Zoooo mooi
Meeste tattoo's die erop staan zou ik zelf niet nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
http://en.videobuzzy.com/m/n526
Zoooo mooi
Ey ouwe Frank.quote:
Klinkt als mijn kinderverjaardagen van m'n 3e tot m'n 10e, met dit idee kan je dus nog even vooruitquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is het doel van dat spel?quote:
Kut.quote:
Nu doe ik mij in mijn vrije tijd zoals je weet voor als gynaecoloog, maar zelfs ik weet dat het geen kut is.quote:
Iemand moet het toch doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:01 schreef niels0 het volgende:
Je zult maar gyneacoloog zijn als man en dat gestudeerd hebben. Volgens mij spoor je dan niet, maar wie ben ik?
O, dus dat was ook een leugen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu doe ik mij in mijn vrije tijd zoals je weet voor als gynaecoloog, maar zelfs ik weet dat het geen kut is.
Waarom? Gewoon een normaal beroep.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:01 schreef niels0 het volgende:
Je zult maar gyneacoloog zijn als man en dat gestudeerd hebben. Volgens mij spoor je dan niet, maar wie ben ik?
Sommige mensen moeten niet denken aan het idee om wekenlang op een boot op zee te zitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:01 schreef niels0 het volgende:
ja maar als man. net als psychologen. Die hebben er zelf 1 nodig. Anders studeer je dat soort dingen niet.quote:
Dit ja, bah.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten niet denken aan het idee om wekenlang op een boot op zee te zitten.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
ja maar als man. net als psychologen. Die hebben er zelf 1 nodig. Anders studeer je dat soort dingen niet.
Geen zin in, te warm voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kom 'ns met argumenten ipv primitieve uitdaging.
Dat begrijp ik zeker. 100%quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten niet denken aan het idee om wekenlang op een boot op zee te zitten.
Aha, nou ja, willow eet al meer dan voldoende. We willen natuurlijk niet dat ze dadelijk een dikke reet krijgt.quote:
Wat is dan wel een gewoon beroep volgens jou?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
ja maar als man. net als psychologen. Die hebben er zelf 1 nodig. Anders studeer je dat soort dingen niet.
bootvaarderquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dan wel een gewoon beroep volgens jou?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, nou ja, willow eet al meer dan voldoende. We willen natuurlijk niet dat ze dadelijk een dikke reet krijgt.
Ik heb er ook geen. Hmm. Kom ik weer met m'n grote mond. Wat is een gewoon beroep? Alles heeft z'n eigenaardigheden. Ben in ieder geval blij dat ik niet hele dagen in dozen hoef te kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dan wel een gewoon beroep volgens jou?
Hij doet me een beetje aan Woody Harrelson in Zombieland denkenquote:
Leukquote:
Ben juist afgevallenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, nou ja, willow eet al meer dan voldoende. We willen natuurlijk niet dat ze dadelijk een dikke reet krijgt.
Toen ik nog in het magazijn werkte moest ik ook met dozen werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen. Hmm. Kom ik weer met m'n grote mond. Wat is een gewoon beroep? Alles heeft z'n eigenaardigheden. Ben in ieder geval blij dat ik niet hele dagen in dozen hoef te kijken.
U begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen ik nog in het magazijn werkte moest ik ook met dozen werken.
Dat kan verklaren waarom je voor 2 eet maar ondanks dat de pan niet uitgroeit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben juist afgevallenZal wel lintworm hebben ofzo
Caving noemen ze dat in het Engels dat jij bedoelt.quote:
Maar toch hé, zou liever iets molliger zijn en gewoon lekker eten, dan weinig eten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan verklaren waarom je voor 2 eet maar ondanks dat de pan niet uitgroeit.
Ben je weggeweest dan?quote:
Waterballonnenquote:
lekker voor jequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waterballonnen
Maar dat ei snapt het niet, dus hij vond dat ik ze moest vullen en vervolgens hij gooien
op mij
ik droop
Dan snapt hij het volgens mij aardig goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waterballonnen
Maar dat ei snapt het niet, dus hij vond dat ik ze moest vullen en vervolgens hij gooien
op mij
ik droop
Lekker.quote:
Zeer zeker. Beetje vlees aan de botten is niets mis mee. Als je maar gelukkig bent.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar toch hé, zou liever iets molliger zijn en gewoon lekker eten, dan weinig eten.
Ja eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan snapt hij het volgens mij aardig goed.
Auw.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je je haar meteen weer drogen.
Juist wel, toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach je hebt iig geen last van haaruitval WCH
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach je hebt iig geen last van haaruitval WCH
Ohquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]vooralsnog heb ik nog steeds haar op mijn hoofd hoor
Alleen flinke inhammen... ik scheer het uit vrije wil af
wacht hebben we het nu over hoofdhaar ofquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:34 schreef Willoow het volgende:
Kaal is wel lekker makkelijk. Sneller klaar met douchen.
Ja, hiervoor had ik het echt lang...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:34 schreef Willoow het volgende:
Kaal is wel lekker makkelijk. Sneller klaar met douchen.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wacht hebben we het nu over hoofdhaar of
Die van Jezus met die hand, kan ik echt wel waarderenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wat mooi... helemaal lijp die mensen
Prop in je nek in bed..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, hiervoor had ik het echt lang...
wat een ellende, met douchen maar ook in bed, prop in je nek
Soep eten ook zoiets... plons, lok in je soep
Ik ook niet hoor, maar vind het wel echt super mooi uitzien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meeste tattoo's die erop staan zou ik zelf niet nemen.
[..]
Ey ouwe Frank.
Je tafelmanieren zijn verbeterd door je lange haar?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, hiervoor had ik het echt lang...
wat een ellende, met douchen maar ook in bed, prop in je nek
Soep eten ook zoiets... plons, lok in je soep
halloquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar vind het wel echt super mooi uitzien.
Waren er maar tattoos die een maand bleven zitten en dan weer weggingendan zou ik het overwegen
![]()
Hoi Totoquote:
WCH had haar tot aan z'n kont en rolde dat 's nachts op als een soort neksteun.quote:
Sommige tattoo's vind ik ook mooi. Maar meestal denk ik: Vind ik dat echt nog mooi als ik 40 ben?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar vind het wel echt super mooi uitzien.
Waren er maar tattoos die een maand bleven zitten en dan weer weggingendan zou ik het overwegen
![]()
Maar uiteindelijk gingen de wilde haren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
WCH had haar tot aan z'n kont en rolde dat 's nachts op als een soort neksteun.
heb er zelf ook last vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gingen de wilde haren.
Huehuehue... nee blijf een lompe boerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je tafelmanieren zijn verbeterd door je lange haar?
Nee, bijzonder ordinair tatoo's.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommige tattoo's vind ik ook mooi. Maar meestal denk ik: Vind ik dat echt nog mooi als ik 40 ben?
Gewoon over je kussen draperen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik had dat wel, ik heb stijl haar en dat werd echt een prop in mijn nek...
Owh, is ook een manier.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
WCH had haar tot aan z'n kont en rolde dat 's nachts op als een soort neksteun.
Jullie denken meteen zo smerig.quote:
Niet herkenbaarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik had dat wel, ik heb stijl haar en dat werd echt een prop in mijn nek...
Ik vind dat het er aan ligt wat je zet en waar je het zet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, bijzonder ordinair tatoo's.
ah joh, gewoon millimeteren en nooit meer naar om kijkenquote:
kapsels?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah joh, gewoon millimeteren en nooit meer naar om kijken
Ik wist echt niet wat te doen, want met die inhammen en mijn leeftijd werd lang haar wel treurig, maar ik hou absoluut niet van "kapsels" bij mannen, dus na even denken wist ik het, gewoon niets, lekker makkelijk
Geen deadprez kapsel meer voor jou?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat te doen, want met die inhammen en mijn leeftijd werd lang haar wel treurig, maar ik hou absoluut niet van "kapsels" bij mannen, dus na even denken wist ik het, gewoon niets, lekker makkelijk
Precies dat ja. Daarom kijk ik er graag naar, op andere mensenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommige tattoo's vind ik ook mooi. Maar meestal denk ik: Vind ik dat echt nog mooi als ik 40 ben?
Oh ik heb nog genoeg haar op m'n kop hoor maar inderdaad inhammen. Maar van dat lange steile haar zou bij mij niet kunnen en ook niet staan dus daar hoef ik me verder niet druk over te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit ja, maakt van elke leuke meid een tokkiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, bijzonder ordinair tatoo's.
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Precies dat ja. Daarom kijk ik er graag naar, op andere mensen
Wat voor een tattoo zou je zelf willen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook bij mannen vind ik het geen gezicht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja, maakt van elke leuke meid een tokkie
Ik heb dat zelfde met mannen met gekamde haren, pakken en jasje dasje.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook bij mannen vind ik het geen gezicht.
Tattoo's, piercings, noem het maar op, ik noem het zelfverminking. Echt afschuwelijk. Alleen oorbellen bij een vrouw vind ik wel aardig, maar klassieke oorbellen, niet van die rare grote gapende gaten in oren, of van die ringen over het hele oor.
Geheel met je eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tattoo's, piercings, noem het maar op, ik noem het zelfverminking. Echt afschuwelijk. Alleen oorbellen bij een vrouw vind ik wel aardig, maar klassieke oorbellen, niet van die rare grote gapende gaten in oren, of van die ringen over het hele oor.
Nou niks dus. Maar ik vind die pin up tattoo's wel mooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat voor een tattoo zou je zelf willen?
Ja, wat een gedoe is dat altijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je weet wel, waar je tijd aan moet besteden 's ochtends..
Heb van sommige van mijn piercings ook wel spijt.. maar doe je nou niks meer aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van die vrouwen in jaren '30 sfeer?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou niks dus. Maar ik vind die pin up tattoo's wel mooi.
Heb jij piercings?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb van sommige van mijn piercings ook wel spijt.. maar doe je nou niks meer aan.
Ken je nagaan, als je nou ook nog eens een kunstgebit neemt.,quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee
Bij mij is het douchen, tandenpoetsen en klaar is klara
wait whutquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb van sommige van mijn piercings ook wel spijt.. maar doe je nou niks meer aan.
Ja, ik moet mijn haar en mijn gezichtscreme natuurlijk nog doen. Dat duurt echt uren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee
Bij mij is het douchen, tandenpoetsen en klaar is klara
Goed dat je het even vraagt, was ook verder niet duidelijk uit Willow's eerste opmerking ofzo. Top!quote:
Het was meer zo van: JIJ? JIJ?!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed dat je het even vraagt, was ook verder niet duidelijk uit Willow's eerste opmerking ofzo. Top!
Nee, totaal niet. Bij jou?quote:
Dat komt door het feit dat je een labbekak bent voeder.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfde met mannen met gekamde haren, pakken en jasje dasje.
nette 8 tot 6 baan inmiddels hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door het feit dat je een labbekak bent voeder.
Dan kan je Split Enz ook waarderenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, Crowded House is heerlijke muziek.
Ja, vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van die vrouwen in jaren '30 sfeer?
Ja, maar de meesten heb ik niet meer.quote:
Palletsorteerders zijn om 5 uur toch wel vrij?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nette 8 tot 6 baan inmiddels hoor
Wat voor piercrings dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel mooi.
[..]
Ja, maar de meesten heb ik niet meer.
haahah ja echt goeie grap xDquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Palletsorteerders zijn om 5 uur toch wel vrij?
Mn grote held günther stond niet in de top 10quote:
Wie is guenther?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mn grote held günther stond niet in de top 10![]()
![]()
![]()
Verder dan dat ook wel prima
Ik maak mn eigen top 500![]()
Heel goed willowquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
jazeker!quote:
Ik heb zelf niks. Geen tattoo of piercing. Wel oorbellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel mooi.
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mn grote held günther stond niet in de top 10![]()
![]()
![]()
Verder dan dat ook wel prima
Ik maak mn eigen top 500![]()
Ah, toch een baan gevonden. Netjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nette 8 tot 6 baan inmiddels hoor
OWW YOU TOUCH MY TRALALAquote:
Kijk niet zo sarcastischquote:
Draag nou eigenlijk alleen nog maar in mijn oren.quote:
Weet je wat me altijd opvalt. Mensen die dan heel erg tegen tattoages en piercings zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Draag nou eigenlijk alleen nog maar in mijn oren.
Maar heb tong, pols en navel gehad. Beetje standaard dingen dus.
Kan me niet voorstellen dat een navelpiercing niet uitmaakt, net zo afschuwelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Weet je wat me altijd opvalt. Mensen die dan heel erg tegen tattoages en piercings zijn
"Maar een navelpiercing maakt niet uit"
Ik dacht echt; Q music. Wat doe je?! Never gonna give you up was ook nog niet eens eerstequote:
Echt? Dat is wel raarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Weet je wat me altijd opvalt. Mensen die dan heel erg tegen tattoages en piercings zijn
"Maar een navelpiercing maakt niet uit"
Geweldig tochquote:
Dit is echt verschrikkelijkquote:
Ik was 13 toen ik de mijne liet zetten - achteraf spijt van - maar dan denk je daar niet zo over na.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een navelpiercing niet uitmaakt, net zo afschuwelijk.
Echt, ik snap niet waarom mensen zichzelf vrijwillig zo toetakelen en het mooi kunnen vinden.
idd, navelpiercings vind ik het ergste juist.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel raarNog nooit gehoord
13?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was 13 toen ik de mijne liet zetten - achteraf spijt van - maar dan denk je daar niet zo over na.
Vooral puber jongens zeggen dit, Frankquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een navelpiercing niet uitmaakt, net zo afschuwelijk.
Echt, ik snap niet waarom mensen zichzelf vrijwillig zo toetakelen en het mooi kunnen vinden.
I'm not Justin Bieber bitch is ook geweldigquote:
je bent zelf ook geweldigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
I'm not Justin Bieber bitch is ook geweldig
Ik van een aantal personenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel raarNog nooit gehoord
Wat maak je?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:07 schreef Toto69 het volgende:
ik zit ondertussen te painten en ik hoop dat het een beetje ergens op gaat lijken[ afbeelding ]
Smoothquote:
Mijn moeder heeft me altijd erg vrij gelaten. Maar goed, ergers dan wat piercings zetten heb ik ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
13?
Christus te paard. En dat vonden jouw ouders prima?
Beetje afdeling Anton Aus Tirol alleen dan nog erger.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje afdeling Anton Aus Tirol alleen dan nog erger.
Lukt het een beetje?quote:
Je zult je nog verbazen hoeveel meisjes van 13 een navelpiercing hebben hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me altijd erg vrij gelaten. Maar goed, ergers dan wat piercings zetten heb ik ook nooit gedaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom heb je een heken aan Ieren, ik vind het best vriendelijke mensen, alleen vaak dronken
Ik ben geweldig, want ik probeer jou natuurlijk te overtreffenquote:
Je bent inderdaad bijzonder vrij gelaten. Ach, aan de andere kant, het heeft goed uitgepakt denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me altijd erg vrij gelaten. Maar goed, ergers dan wat piercings zetten heb ik ook nooit gedaan.
Aha. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vooral puber jongens zeggen dit, Frankbij een navelpiercing hoort het beeld van een slanke dame met grote borsten..
En dat kan toch? Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig zo toetakelen door te roken en het "lekker" kunnen vinden
Skivakantie in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje afdeling Anton Aus Tirol alleen dan nog erger.
wowowoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben geweldig, want ik probeer jou natuurlijk te overtreffen
Kijk me eens hosselenquote:
Dan lijkt plots met volle vaart tegen een boom skiën zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Skivakantie in Oostenrijk.
Carnaval haten.
In Zuid-Limburg wonen.
En dan sta je op de berg. Ineens KEIHARD Anton Aus Tirol door de speakers
O, dat geloof ik best.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je zult je nog verbazen hoeveel meisjes van 13 een navelpiercing hebben hoor
Ja, daarom. Ben redelijk normaal gewordenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent inderdaad bijzonder vrij gelaten. Ach, aan de andere kant, het heeft goed uitgepakt denk ik zo.
Mwah... Zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ben redelijk normaal geworden
Godver, dat vind ik ook moeilijk. Succes.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik haat belastingrecht
Redelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, dat geloof ik best.
[..]
Ja, daarom. Ben redelijk normaal geworden
Dat is sowieso op wintersport nog wel de beste optie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan lijkt plots met volle vaart tegen een boom skiën zo slecht nog niet.
Ah.. kom op hé.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah... Zijn de meningen over verdeeld.
quote:
Oh. Google leert me dat hosselen drugs verkopen isquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh. Google leert me dat hosselen drugs verkopen is
Jup. Ben maar gevlucht naar een ander dorpjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan lijkt plots met volle vaart tegen een boom skiën zo slecht nog niet.
Kleine stapjes. Kleine stapjesquote:
dweerugquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kleine stapjes. Kleine stapjes
Hoe bedoel je?quote:
Lubbesquote:
Ik luisterde. Maar na 3 regels dacht ik; wat is dit?!quote:
ik zie mensen bezig zijn met zaken waarvan ik het nut zoek als het kerven van scheldwoorden in een busstoelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik luisterde. Maar na 3 regels dacht ik; wat is dit?!
Je blijft maar van die aanzetters geven tot flauwe opmerkingen willow. Ik ben ontzettend flauw dus ik kan het niet helpen.quote:
Grote lubbesquote:
ik zet nog liever een piercing op een willekeurige plek dan dat ik 3 bladzijden belastingrecht moet doorspittenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Godver, dat vind ik ook moeilijk. Succes.
Als dat jouw muzieksmaak is, ik houd meer van andere tekstenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zie mensen bezig zijn met zaken waarvan ik het nut zoek als het kerven van scheldwoorden in een busstoel
ja van die duistere metal teksten of niequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als dat jouw muzieksmaak is, ik houd meer van andere teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |