Dat begrijp ik zeker. 100%quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten niet denken aan het idee om wekenlang op een boot op zee te zitten.
Aha, nou ja, willow eet al meer dan voldoende. We willen natuurlijk niet dat ze dadelijk een dikke reet krijgt.quote:
Wat is dan wel een gewoon beroep volgens jou?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
ja maar als man. net als psychologen. Die hebben er zelf 1 nodig. Anders studeer je dat soort dingen niet.
bootvaarderquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dan wel een gewoon beroep volgens jou?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, nou ja, willow eet al meer dan voldoende. We willen natuurlijk niet dat ze dadelijk een dikke reet krijgt.
Ik heb er ook geen. Hmm. Kom ik weer met m'n grote mond. Wat is een gewoon beroep? Alles heeft z'n eigenaardigheden. Ben in ieder geval blij dat ik niet hele dagen in dozen hoef te kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dan wel een gewoon beroep volgens jou?
Hij doet me een beetje aan Woody Harrelson in Zombieland denkenquote:
Leukquote:
Ben juist afgevallenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, nou ja, willow eet al meer dan voldoende. We willen natuurlijk niet dat ze dadelijk een dikke reet krijgt.
Toen ik nog in het magazijn werkte moest ik ook met dozen werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen. Hmm. Kom ik weer met m'n grote mond. Wat is een gewoon beroep? Alles heeft z'n eigenaardigheden. Ben in ieder geval blij dat ik niet hele dagen in dozen hoef te kijken.
U begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen ik nog in het magazijn werkte moest ik ook met dozen werken.
Dat kan verklaren waarom je voor 2 eet maar ondanks dat de pan niet uitgroeit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben juist afgevallenZal wel lintworm hebben ofzo
Caving noemen ze dat in het Engels dat jij bedoelt.quote:
Maar toch hé, zou liever iets molliger zijn en gewoon lekker eten, dan weinig eten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan verklaren waarom je voor 2 eet maar ondanks dat de pan niet uitgroeit.
Ben je weggeweest dan?quote:
Waterballonnenquote:
lekker voor jequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waterballonnen
Maar dat ei snapt het niet, dus hij vond dat ik ze moest vullen en vervolgens hij gooien
op mij
ik droop
Dan snapt hij het volgens mij aardig goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waterballonnen
Maar dat ei snapt het niet, dus hij vond dat ik ze moest vullen en vervolgens hij gooien
op mij
ik droop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |