Meeste tattoo's die erop staan zou ik zelf niet nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
http://en.videobuzzy.com/m/n526
Zoooo mooi
Ey ouwe Frank.quote:
Klinkt als mijn kinderverjaardagen van m'n 3e tot m'n 10e, met dit idee kan je dus nog even vooruitquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij het kralingse bos, een stadsbos, best leuk, daar is een speelplek speciaal voor kleuters... met klimbomen en geheime paadjes...
Daarna doorgelopen naar het hertenkamp en een ijsje gegeten, net weer thuis
Wat is het doel van dat spel?quote:
Kut.quote:
Nu doe ik mij in mijn vrije tijd zoals je weet voor als gynaecoloog, maar zelfs ik weet dat het geen kut is.quote:
Iemand moet het toch doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:01 schreef niels0 het volgende:
Je zult maar gyneacoloog zijn als man en dat gestudeerd hebben. Volgens mij spoor je dan niet, maar wie ben ik?
O, dus dat was ook een leugen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu doe ik mij in mijn vrije tijd zoals je weet voor als gynaecoloog, maar zelfs ik weet dat het geen kut is.
Waarom? Gewoon een normaal beroep.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:01 schreef niels0 het volgende:
Je zult maar gyneacoloog zijn als man en dat gestudeerd hebben. Volgens mij spoor je dan niet, maar wie ben ik?
Sommige mensen moeten niet denken aan het idee om wekenlang op een boot op zee te zitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:01 schreef niels0 het volgende:
ja maar als man. net als psychologen. Die hebben er zelf 1 nodig. Anders studeer je dat soort dingen niet.quote:
Dit ja, bah.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten niet denken aan het idee om wekenlang op een boot op zee te zitten.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
ja maar als man. net als psychologen. Die hebben er zelf 1 nodig. Anders studeer je dat soort dingen niet.
Geen zin in, te warm voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kom 'ns met argumenten ipv primitieve uitdaging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |