Hoe was het in de dierentuin?quote:
Oh, hoe was het in de speeltuin?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zijn we niet geweest, bah man met dit weer stinkt het daar
Ik woon vlak bij het kralingse bos, een stadsbos, best leuk, daar is een speelplek speciaal voor kleuters... met klimbomen en geheime paadjes...quote:
Rotterdamquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij het kralingse bos, een stadsbos, best leuk, daar is een speelplek speciaal voor kleuters... met klimbomen en geheime paadjes...
Daarna doorgelopen naar het hertenkamp en een ijsje gegeten, net weer thuis
Ha, zie je wel. In één keer goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij het kralingse bos, een stadsbos, best leuk, daar is een speelplek speciaal voor kleuters... met klimbomen en geheime paadjes...
Daarna doorgelopen naar het hertenkamp en een ijsje gegeten, net weer thuis
Niet zo negatief.quote:
Ben jij de waterballon?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zometeen waterballonnen gevecht
aah je hebt het kinderfeestjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zometeen waterballonnen gevecht
Ik mocht komen, toch?quote:
Oké, tot dan.quote:
Dat is waar.quote:
Zegt meer over mij dan over jou hoor.quote:
nou wat mooi... helemaal lijp die mensenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
http://en.videobuzzy.com/m/n526
Zoooo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |