Mijn moeder heeft me altijd erg vrij gelaten. Maar goed, ergers dan wat piercings zetten heb ik ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
13?
Christus te paard. En dat vonden jouw ouders prima?
Beetje afdeling Anton Aus Tirol alleen dan nog erger.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje afdeling Anton Aus Tirol alleen dan nog erger.
Lukt het een beetje?quote:
Je zult je nog verbazen hoeveel meisjes van 13 een navelpiercing hebben hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me altijd erg vrij gelaten. Maar goed, ergers dan wat piercings zetten heb ik ook nooit gedaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom heb je een heken aan Ieren, ik vind het best vriendelijke mensen, alleen vaak dronken
Ik ben geweldig, want ik probeer jou natuurlijk te overtreffenquote:
Je bent inderdaad bijzonder vrij gelaten. Ach, aan de andere kant, het heeft goed uitgepakt denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me altijd erg vrij gelaten. Maar goed, ergers dan wat piercings zetten heb ik ook nooit gedaan.
Aha. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vooral puber jongens zeggen dit, Frankbij een navelpiercing hoort het beeld van een slanke dame met grote borsten..
En dat kan toch? Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig zo toetakelen door te roken en het "lekker" kunnen vinden
Skivakantie in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje afdeling Anton Aus Tirol alleen dan nog erger.
wowowoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben geweldig, want ik probeer jou natuurlijk te overtreffen
Kijk me eens hosselenquote:
Dan lijkt plots met volle vaart tegen een boom skiën zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Skivakantie in Oostenrijk.
Carnaval haten.
In Zuid-Limburg wonen.
En dan sta je op de berg. Ineens KEIHARD Anton Aus Tirol door de speakers
O, dat geloof ik best.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je zult je nog verbazen hoeveel meisjes van 13 een navelpiercing hebben hoor
Ja, daarom. Ben redelijk normaal gewordenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent inderdaad bijzonder vrij gelaten. Ach, aan de andere kant, het heeft goed uitgepakt denk ik zo.
Mwah... Zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ben redelijk normaal geworden
Godver, dat vind ik ook moeilijk. Succes.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik haat belastingrecht
Redelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, dat geloof ik best.
[..]
Ja, daarom. Ben redelijk normaal geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |