OWW YOU TOUCH MY TRALALAquote:
Kijk niet zo sarcastischquote:
Draag nou eigenlijk alleen nog maar in mijn oren.quote:
Weet je wat me altijd opvalt. Mensen die dan heel erg tegen tattoages en piercings zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Draag nou eigenlijk alleen nog maar in mijn oren.
Maar heb tong, pols en navel gehad. Beetje standaard dingen dus.
Kan me niet voorstellen dat een navelpiercing niet uitmaakt, net zo afschuwelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Weet je wat me altijd opvalt. Mensen die dan heel erg tegen tattoages en piercings zijn
"Maar een navelpiercing maakt niet uit"
Ik dacht echt; Q music. Wat doe je?! Never gonna give you up was ook nog niet eens eerstequote:
Echt? Dat is wel raarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Weet je wat me altijd opvalt. Mensen die dan heel erg tegen tattoages en piercings zijn
"Maar een navelpiercing maakt niet uit"
Geweldig tochquote:
Dit is echt verschrikkelijkquote:
Ik was 13 toen ik de mijne liet zetten - achteraf spijt van - maar dan denk je daar niet zo over na.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een navelpiercing niet uitmaakt, net zo afschuwelijk.
Echt, ik snap niet waarom mensen zichzelf vrijwillig zo toetakelen en het mooi kunnen vinden.
idd, navelpiercings vind ik het ergste juist.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel raarNog nooit gehoord
13?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was 13 toen ik de mijne liet zetten - achteraf spijt van - maar dan denk je daar niet zo over na.
Vooral puber jongens zeggen dit, Frankquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een navelpiercing niet uitmaakt, net zo afschuwelijk.
Echt, ik snap niet waarom mensen zichzelf vrijwillig zo toetakelen en het mooi kunnen vinden.
I'm not Justin Bieber bitch is ook geweldigquote:
je bent zelf ook geweldigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
I'm not Justin Bieber bitch is ook geweldig
Ik van een aantal personenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel raarNog nooit gehoord
Wat maak je?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:07 schreef Toto69 het volgende:
ik zit ondertussen te painten en ik hoop dat het een beetje ergens op gaat lijken[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |