Van die vrouwen in jaren '30 sfeer?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou niks dus. Maar ik vind die pin up tattoo's wel mooi.
Heb jij piercings?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb van sommige van mijn piercings ook wel spijt.. maar doe je nou niks meer aan.
Ken je nagaan, als je nou ook nog eens een kunstgebit neemt.,quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee
Bij mij is het douchen, tandenpoetsen en klaar is klara
wait whutquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb van sommige van mijn piercings ook wel spijt.. maar doe je nou niks meer aan.
Ja, ik moet mijn haar en mijn gezichtscreme natuurlijk nog doen. Dat duurt echt uren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee
Bij mij is het douchen, tandenpoetsen en klaar is klara
Goed dat je het even vraagt, was ook verder niet duidelijk uit Willow's eerste opmerking ofzo. Top!quote:
Het was meer zo van: JIJ? JIJ?!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed dat je het even vraagt, was ook verder niet duidelijk uit Willow's eerste opmerking ofzo. Top!
Nee, totaal niet. Bij jou?quote:
Dat komt door het feit dat je een labbekak bent voeder.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfde met mannen met gekamde haren, pakken en jasje dasje.
nette 8 tot 6 baan inmiddels hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door het feit dat je een labbekak bent voeder.
Dan kan je Split Enz ook waarderenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, Crowded House is heerlijke muziek.
Ja, vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van die vrouwen in jaren '30 sfeer?
Ja, maar de meesten heb ik niet meer.quote:
Palletsorteerders zijn om 5 uur toch wel vrij?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nette 8 tot 6 baan inmiddels hoor
Wat voor piercrings dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel mooi.
[..]
Ja, maar de meesten heb ik niet meer.
haahah ja echt goeie grap xDquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Palletsorteerders zijn om 5 uur toch wel vrij?
Mn grote held günther stond niet in de top 10quote:
Wie is guenther?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mn grote held günther stond niet in de top 10![]()
![]()
![]()
Verder dan dat ook wel prima
Ik maak mn eigen top 500![]()
Heel goed willowquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
jazeker!quote:
Ik heb zelf niks. Geen tattoo of piercing. Wel oorbellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel mooi.
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mn grote held günther stond niet in de top 10![]()
![]()
![]()
Verder dan dat ook wel prima
Ik maak mn eigen top 500![]()
Ah, toch een baan gevonden. Netjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nette 8 tot 6 baan inmiddels hoor
OWW YOU TOUCH MY TRALALAquote:
Kijk niet zo sarcastischquote:
Draag nou eigenlijk alleen nog maar in mijn oren.quote:
Weet je wat me altijd opvalt. Mensen die dan heel erg tegen tattoages en piercings zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Draag nou eigenlijk alleen nog maar in mijn oren.
Maar heb tong, pols en navel gehad. Beetje standaard dingen dus.
Kan me niet voorstellen dat een navelpiercing niet uitmaakt, net zo afschuwelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Weet je wat me altijd opvalt. Mensen die dan heel erg tegen tattoages en piercings zijn
"Maar een navelpiercing maakt niet uit"
Ik dacht echt; Q music. Wat doe je?! Never gonna give you up was ook nog niet eens eerstequote:
Echt? Dat is wel raarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Weet je wat me altijd opvalt. Mensen die dan heel erg tegen tattoages en piercings zijn
"Maar een navelpiercing maakt niet uit"
Geweldig tochquote:
Dit is echt verschrikkelijkquote:
Ik was 13 toen ik de mijne liet zetten - achteraf spijt van - maar dan denk je daar niet zo over na.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een navelpiercing niet uitmaakt, net zo afschuwelijk.
Echt, ik snap niet waarom mensen zichzelf vrijwillig zo toetakelen en het mooi kunnen vinden.
idd, navelpiercings vind ik het ergste juist.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel raarNog nooit gehoord
13?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was 13 toen ik de mijne liet zetten - achteraf spijt van - maar dan denk je daar niet zo over na.
Vooral puber jongens zeggen dit, Frankquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een navelpiercing niet uitmaakt, net zo afschuwelijk.
Echt, ik snap niet waarom mensen zichzelf vrijwillig zo toetakelen en het mooi kunnen vinden.
I'm not Justin Bieber bitch is ook geweldigquote:
je bent zelf ook geweldigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
I'm not Justin Bieber bitch is ook geweldig
Ik van een aantal personenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Echt? Dat is wel raarNog nooit gehoord
Wat maak je?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:07 schreef Toto69 het volgende:
ik zit ondertussen te painten en ik hoop dat het een beetje ergens op gaat lijken[ afbeelding ]
Smoothquote:
Mijn moeder heeft me altijd erg vrij gelaten. Maar goed, ergers dan wat piercings zetten heb ik ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
13?
Christus te paard. En dat vonden jouw ouders prima?
Beetje afdeling Anton Aus Tirol alleen dan nog erger.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje afdeling Anton Aus Tirol alleen dan nog erger.
Lukt het een beetje?quote:
Je zult je nog verbazen hoeveel meisjes van 13 een navelpiercing hebben hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me altijd erg vrij gelaten. Maar goed, ergers dan wat piercings zetten heb ik ook nooit gedaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom heb je een heken aan Ieren, ik vind het best vriendelijke mensen, alleen vaak dronken
Ik ben geweldig, want ik probeer jou natuurlijk te overtreffenquote:
Je bent inderdaad bijzonder vrij gelaten. Ach, aan de andere kant, het heeft goed uitgepakt denk ik zo.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me altijd erg vrij gelaten. Maar goed, ergers dan wat piercings zetten heb ik ook nooit gedaan.
Aha. Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vooral puber jongens zeggen dit, Frankbij een navelpiercing hoort het beeld van een slanke dame met grote borsten..
En dat kan toch? Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig zo toetakelen door te roken en het "lekker" kunnen vinden
Skivakantie in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje afdeling Anton Aus Tirol alleen dan nog erger.
wowowoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:12 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben geweldig, want ik probeer jou natuurlijk te overtreffen
Kijk me eens hosselenquote:
Dan lijkt plots met volle vaart tegen een boom skiën zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Skivakantie in Oostenrijk.
Carnaval haten.
In Zuid-Limburg wonen.
En dan sta je op de berg. Ineens KEIHARD Anton Aus Tirol door de speakers
O, dat geloof ik best.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je zult je nog verbazen hoeveel meisjes van 13 een navelpiercing hebben hoor
Ja, daarom. Ben redelijk normaal gewordenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent inderdaad bijzonder vrij gelaten. Ach, aan de andere kant, het heeft goed uitgepakt denk ik zo.
Mwah... Zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, daarom. Ben redelijk normaal geworden
Godver, dat vind ik ook moeilijk. Succes.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik haat belastingrecht
Redelijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, dat geloof ik best.
[..]
Ja, daarom. Ben redelijk normaal geworden
Dat is sowieso op wintersport nog wel de beste optie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan lijkt plots met volle vaart tegen een boom skiën zo slecht nog niet.
Ah.. kom op hé.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah... Zijn de meningen over verdeeld.
quote:
Oh. Google leert me dat hosselen drugs verkopen isquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh. Google leert me dat hosselen drugs verkopen is
Jup. Ben maar gevlucht naar een ander dorpjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan lijkt plots met volle vaart tegen een boom skiën zo slecht nog niet.
Kleine stapjes. Kleine stapjesquote:
dweerugquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kleine stapjes. Kleine stapjes
Hoe bedoel je?quote:
Lubbesquote:
Ik luisterde. Maar na 3 regels dacht ik; wat is dit?!quote:
ik zie mensen bezig zijn met zaken waarvan ik het nut zoek als het kerven van scheldwoorden in een busstoelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik luisterde. Maar na 3 regels dacht ik; wat is dit?!
Je blijft maar van die aanzetters geven tot flauwe opmerkingen willow. Ik ben ontzettend flauw dus ik kan het niet helpen.quote:
Grote lubbesquote:
ik zet nog liever een piercing op een willekeurige plek dan dat ik 3 bladzijden belastingrecht moet doorspittenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Godver, dat vind ik ook moeilijk. Succes.
Als dat jouw muzieksmaak is, ik houd meer van andere tekstenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zie mensen bezig zijn met zaken waarvan ik het nut zoek als het kerven van scheldwoorden in een busstoel
ja van die duistere metal teksten of niequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als dat jouw muzieksmaak is, ik houd meer van andere teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |