Van die vrouwen in jaren '30 sfeer?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nou niks dus. Maar ik vind die pin up tattoo's wel mooi.
Heb jij piercings?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb van sommige van mijn piercings ook wel spijt.. maar doe je nou niks meer aan.
Ken je nagaan, als je nou ook nog eens een kunstgebit neemt.,quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee
Bij mij is het douchen, tandenpoetsen en klaar is klara
wait whutquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb van sommige van mijn piercings ook wel spijt.. maar doe je nou niks meer aan.
Ja, ik moet mijn haar en mijn gezichtscreme natuurlijk nog doen. Dat duurt echt uren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee
Bij mij is het douchen, tandenpoetsen en klaar is klara
Goed dat je het even vraagt, was ook verder niet duidelijk uit Willow's eerste opmerking ofzo. Top!quote:
Het was meer zo van: JIJ? JIJ?!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed dat je het even vraagt, was ook verder niet duidelijk uit Willow's eerste opmerking ofzo. Top!
Nee, totaal niet. Bij jou?quote:
Dat komt door het feit dat je een labbekak bent voeder.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfde met mannen met gekamde haren, pakken en jasje dasje.
nette 8 tot 6 baan inmiddels hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door het feit dat je een labbekak bent voeder.
Dan kan je Split Enz ook waarderenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, Crowded House is heerlijke muziek.
Ja, vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van die vrouwen in jaren '30 sfeer?
Ja, maar de meesten heb ik niet meer.quote:
Palletsorteerders zijn om 5 uur toch wel vrij?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nette 8 tot 6 baan inmiddels hoor
Wat voor piercrings dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel mooi.
[..]
Ja, maar de meesten heb ik niet meer.
haahah ja echt goeie grap xDquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Palletsorteerders zijn om 5 uur toch wel vrij?
Mn grote held günther stond niet in de top 10quote:
Wie is guenther?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mn grote held günther stond niet in de top 10![]()
![]()
![]()
Verder dan dat ook wel prima
Ik maak mn eigen top 500![]()
Heel goed willowquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
jazeker!quote:
Ik heb zelf niks. Geen tattoo of piercing. Wel oorbellen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel mooi.
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mn grote held günther stond niet in de top 10![]()
![]()
![]()
Verder dan dat ook wel prima
Ik maak mn eigen top 500![]()
Ah, toch een baan gevonden. Netjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
nette 8 tot 6 baan inmiddels hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |