Meeste tattoo's die erop staan zou ik zelf niet nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
http://en.videobuzzy.com/m/n526
Zoooo mooi
Ey ouwe Frank.quote:
Klinkt als mijn kinderverjaardagen van m'n 3e tot m'n 10e, met dit idee kan je dus nog even vooruitquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik woon vlak bij het kralingse bos, een stadsbos, best leuk, daar is een speelplek speciaal voor kleuters... met klimbomen en geheime paadjes...
Daarna doorgelopen naar het hertenkamp en een ijsje gegeten, net weer thuis
Wat is het doel van dat spel?quote:
Kut.quote:
Nu doe ik mij in mijn vrije tijd zoals je weet voor als gynaecoloog, maar zelfs ik weet dat het geen kut is.quote:
Iemand moet het toch doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:01 schreef niels0 het volgende:
Je zult maar gyneacoloog zijn als man en dat gestudeerd hebben. Volgens mij spoor je dan niet, maar wie ben ik?
O, dus dat was ook een leugen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu doe ik mij in mijn vrije tijd zoals je weet voor als gynaecoloog, maar zelfs ik weet dat het geen kut is.
Waarom? Gewoon een normaal beroep.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:01 schreef niels0 het volgende:
Je zult maar gyneacoloog zijn als man en dat gestudeerd hebben. Volgens mij spoor je dan niet, maar wie ben ik?
Sommige mensen moeten niet denken aan het idee om wekenlang op een boot op zee te zitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:01 schreef niels0 het volgende:
ja maar als man. net als psychologen. Die hebben er zelf 1 nodig. Anders studeer je dat soort dingen niet.quote:
Dit ja, bah.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten niet denken aan het idee om wekenlang op een boot op zee te zitten.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
ja maar als man. net als psychologen. Die hebben er zelf 1 nodig. Anders studeer je dat soort dingen niet.
Geen zin in, te warm voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kom 'ns met argumenten ipv primitieve uitdaging.
Dat begrijp ik zeker. 100%quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten niet denken aan het idee om wekenlang op een boot op zee te zitten.
Aha, nou ja, willow eet al meer dan voldoende. We willen natuurlijk niet dat ze dadelijk een dikke reet krijgt.quote:
Wat is dan wel een gewoon beroep volgens jou?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
ja maar als man. net als psychologen. Die hebben er zelf 1 nodig. Anders studeer je dat soort dingen niet.
bootvaarderquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dan wel een gewoon beroep volgens jou?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, nou ja, willow eet al meer dan voldoende. We willen natuurlijk niet dat ze dadelijk een dikke reet krijgt.
Ik heb er ook geen. Hmm. Kom ik weer met m'n grote mond. Wat is een gewoon beroep? Alles heeft z'n eigenaardigheden. Ben in ieder geval blij dat ik niet hele dagen in dozen hoef te kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dan wel een gewoon beroep volgens jou?
Hij doet me een beetje aan Woody Harrelson in Zombieland denkenquote:
Leukquote:
Ben juist afgevallenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, nou ja, willow eet al meer dan voldoende. We willen natuurlijk niet dat ze dadelijk een dikke reet krijgt.
Toen ik nog in het magazijn werkte moest ik ook met dozen werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen. Hmm. Kom ik weer met m'n grote mond. Wat is een gewoon beroep? Alles heeft z'n eigenaardigheden. Ben in ieder geval blij dat ik niet hele dagen in dozen hoef te kijken.
U begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Toen ik nog in het magazijn werkte moest ik ook met dozen werken.
Dat kan verklaren waarom je voor 2 eet maar ondanks dat de pan niet uitgroeit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben juist afgevallenZal wel lintworm hebben ofzo
Caving noemen ze dat in het Engels dat jij bedoelt.quote:
Maar toch hé, zou liever iets molliger zijn en gewoon lekker eten, dan weinig eten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat kan verklaren waarom je voor 2 eet maar ondanks dat de pan niet uitgroeit.
Ben je weggeweest dan?quote:
Waterballonnenquote:
lekker voor jequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waterballonnen
Maar dat ei snapt het niet, dus hij vond dat ik ze moest vullen en vervolgens hij gooien
op mij
ik droop
Dan snapt hij het volgens mij aardig goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waterballonnen
Maar dat ei snapt het niet, dus hij vond dat ik ze moest vullen en vervolgens hij gooien
op mij
ik droop
Lekker.quote:
Zeer zeker. Beetje vlees aan de botten is niets mis mee. Als je maar gelukkig bent.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar toch hé, zou liever iets molliger zijn en gewoon lekker eten, dan weinig eten.
Ja eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan snapt hij het volgens mij aardig goed.
Auw.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je je haar meteen weer drogen.
Juist wel, toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach je hebt iig geen last van haaruitval WCH
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach je hebt iig geen last van haaruitval WCH
Ohquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]vooralsnog heb ik nog steeds haar op mijn hoofd hoor
Alleen flinke inhammen... ik scheer het uit vrije wil af
wacht hebben we het nu over hoofdhaar ofquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:34 schreef Willoow het volgende:
Kaal is wel lekker makkelijk. Sneller klaar met douchen.
Ja, hiervoor had ik het echt lang...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:34 schreef Willoow het volgende:
Kaal is wel lekker makkelijk. Sneller klaar met douchen.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wacht hebben we het nu over hoofdhaar of
Die van Jezus met die hand, kan ik echt wel waarderenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wat mooi... helemaal lijp die mensen
Prop in je nek in bed..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, hiervoor had ik het echt lang...
wat een ellende, met douchen maar ook in bed, prop in je nek
Soep eten ook zoiets... plons, lok in je soep
Ik ook niet hoor, maar vind het wel echt super mooi uitzien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meeste tattoo's die erop staan zou ik zelf niet nemen.
[..]
Ey ouwe Frank.
Je tafelmanieren zijn verbeterd door je lange haar?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, hiervoor had ik het echt lang...
wat een ellende, met douchen maar ook in bed, prop in je nek
Soep eten ook zoiets... plons, lok in je soep
halloquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar vind het wel echt super mooi uitzien.
Waren er maar tattoos die een maand bleven zitten en dan weer weggingendan zou ik het overwegen
![]()
Hoi Totoquote:
WCH had haar tot aan z'n kont en rolde dat 's nachts op als een soort neksteun.quote:
Sommige tattoo's vind ik ook mooi. Maar meestal denk ik: Vind ik dat echt nog mooi als ik 40 ben?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar vind het wel echt super mooi uitzien.
Waren er maar tattoos die een maand bleven zitten en dan weer weggingendan zou ik het overwegen
![]()
Maar uiteindelijk gingen de wilde haren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
WCH had haar tot aan z'n kont en rolde dat 's nachts op als een soort neksteun.
heb er zelf ook last vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gingen de wilde haren.
Huehuehue... nee blijf een lompe boerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je tafelmanieren zijn verbeterd door je lange haar?
Nee, bijzonder ordinair tatoo's.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommige tattoo's vind ik ook mooi. Maar meestal denk ik: Vind ik dat echt nog mooi als ik 40 ben?
Gewoon over je kussen draperen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik had dat wel, ik heb stijl haar en dat werd echt een prop in mijn nek...
Owh, is ook een manier.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
WCH had haar tot aan z'n kont en rolde dat 's nachts op als een soort neksteun.
Jullie denken meteen zo smerig.quote:
Niet herkenbaarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik had dat wel, ik heb stijl haar en dat werd echt een prop in mijn nek...
Ik vind dat het er aan ligt wat je zet en waar je het zet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, bijzonder ordinair tatoo's.
ah joh, gewoon millimeteren en nooit meer naar om kijkenquote:
kapsels?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah joh, gewoon millimeteren en nooit meer naar om kijken
Ik wist echt niet wat te doen, want met die inhammen en mijn leeftijd werd lang haar wel treurig, maar ik hou absoluut niet van "kapsels" bij mannen, dus na even denken wist ik het, gewoon niets, lekker makkelijk
Geen deadprez kapsel meer voor jou?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat te doen, want met die inhammen en mijn leeftijd werd lang haar wel treurig, maar ik hou absoluut niet van "kapsels" bij mannen, dus na even denken wist ik het, gewoon niets, lekker makkelijk
Precies dat ja. Daarom kijk ik er graag naar, op andere mensenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommige tattoo's vind ik ook mooi. Maar meestal denk ik: Vind ik dat echt nog mooi als ik 40 ben?
Oh ik heb nog genoeg haar op m'n kop hoor maar inderdaad inhammen. Maar van dat lange steile haar zou bij mij niet kunnen en ook niet staan dus daar hoef ik me verder niet druk over te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit ja, maakt van elke leuke meid een tokkiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, bijzonder ordinair tatoo's.
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Precies dat ja. Daarom kijk ik er graag naar, op andere mensen
Wat voor een tattoo zou je zelf willen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook bij mannen vind ik het geen gezicht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja, maakt van elke leuke meid een tokkie
Ik heb dat zelfde met mannen met gekamde haren, pakken en jasje dasje.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook bij mannen vind ik het geen gezicht.
Tattoo's, piercings, noem het maar op, ik noem het zelfverminking. Echt afschuwelijk. Alleen oorbellen bij een vrouw vind ik wel aardig, maar klassieke oorbellen, niet van die rare grote gapende gaten in oren, of van die ringen over het hele oor.
Geheel met je eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tattoo's, piercings, noem het maar op, ik noem het zelfverminking. Echt afschuwelijk. Alleen oorbellen bij een vrouw vind ik wel aardig, maar klassieke oorbellen, niet van die rare grote gapende gaten in oren, of van die ringen over het hele oor.
Nou niks dus. Maar ik vind die pin up tattoo's wel mooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat voor een tattoo zou je zelf willen?
Ja, wat een gedoe is dat altijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je weet wel, waar je tijd aan moet besteden 's ochtends..
Heb van sommige van mijn piercings ook wel spijt.. maar doe je nou niks meer aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |