Zeer zeker. Beetje vlees aan de botten is niets mis mee. Als je maar gelukkig bent.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar toch hé, zou liever iets molliger zijn en gewoon lekker eten, dan weinig eten.
Ja eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan snapt hij het volgens mij aardig goed.
Auw.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kun je je haar meteen weer drogen.
Juist wel, toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach je hebt iig geen last van haaruitval WCH
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Ach je hebt iig geen last van haaruitval WCH
Ohquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]vooralsnog heb ik nog steeds haar op mijn hoofd hoor
Alleen flinke inhammen... ik scheer het uit vrije wil af
wacht hebben we het nu over hoofdhaar ofquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:34 schreef Willoow het volgende:
Kaal is wel lekker makkelijk. Sneller klaar met douchen.
Ja, hiervoor had ik het echt lang...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:34 schreef Willoow het volgende:
Kaal is wel lekker makkelijk. Sneller klaar met douchen.
Ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
wacht hebben we het nu over hoofdhaar of
Die van Jezus met die hand, kan ik echt wel waarderenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou wat mooi... helemaal lijp die mensen
Prop in je nek in bed..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, hiervoor had ik het echt lang...
wat een ellende, met douchen maar ook in bed, prop in je nek
Soep eten ook zoiets... plons, lok in je soep
Ik ook niet hoor, maar vind het wel echt super mooi uitzien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meeste tattoo's die erop staan zou ik zelf niet nemen.
[..]
Ey ouwe Frank.
Je tafelmanieren zijn verbeterd door je lange haar?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, hiervoor had ik het echt lang...
wat een ellende, met douchen maar ook in bed, prop in je nek
Soep eten ook zoiets... plons, lok in je soep
halloquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar vind het wel echt super mooi uitzien.
Waren er maar tattoos die een maand bleven zitten en dan weer weggingendan zou ik het overwegen
![]()
Hoi Totoquote:
WCH had haar tot aan z'n kont en rolde dat 's nachts op als een soort neksteun.quote:
Sommige tattoo's vind ik ook mooi. Maar meestal denk ik: Vind ik dat echt nog mooi als ik 40 ben?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar vind het wel echt super mooi uitzien.
Waren er maar tattoos die een maand bleven zitten en dan weer weggingendan zou ik het overwegen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |