Maar uiteindelijk gingen de wilde haren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
WCH had haar tot aan z'n kont en rolde dat 's nachts op als een soort neksteun.
heb er zelf ook last vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gingen de wilde haren.
Huehuehue... nee blijf een lompe boerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Je tafelmanieren zijn verbeterd door je lange haar?
Nee, bijzonder ordinair tatoo's.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommige tattoo's vind ik ook mooi. Maar meestal denk ik: Vind ik dat echt nog mooi als ik 40 ben?
Gewoon over je kussen draperen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik had dat wel, ik heb stijl haar en dat werd echt een prop in mijn nek...
Owh, is ook een manier.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
WCH had haar tot aan z'n kont en rolde dat 's nachts op als een soort neksteun.
Jullie denken meteen zo smerig.quote:
Niet herkenbaarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik had dat wel, ik heb stijl haar en dat werd echt een prop in mijn nek...
Ik vind dat het er aan ligt wat je zet en waar je het zet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, bijzonder ordinair tatoo's.
ah joh, gewoon millimeteren en nooit meer naar om kijkenquote:
kapsels?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah joh, gewoon millimeteren en nooit meer naar om kijken
Ik wist echt niet wat te doen, want met die inhammen en mijn leeftijd werd lang haar wel treurig, maar ik hou absoluut niet van "kapsels" bij mannen, dus na even denken wist ik het, gewoon niets, lekker makkelijk
Geen deadprez kapsel meer voor jou?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat te doen, want met die inhammen en mijn leeftijd werd lang haar wel treurig, maar ik hou absoluut niet van "kapsels" bij mannen, dus na even denken wist ik het, gewoon niets, lekker makkelijk
Precies dat ja. Daarom kijk ik er graag naar, op andere mensenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sommige tattoo's vind ik ook mooi. Maar meestal denk ik: Vind ik dat echt nog mooi als ik 40 ben?
Oh ik heb nog genoeg haar op m'n kop hoor maar inderdaad inhammen. Maar van dat lange steile haar zou bij mij niet kunnen en ook niet staan dus daar hoef ik me verder niet druk over te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit ja, maakt van elke leuke meid een tokkiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, bijzonder ordinair tatoo's.
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Precies dat ja. Daarom kijk ik er graag naar, op andere mensen
Wat voor een tattoo zou je zelf willen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook bij mannen vind ik het geen gezicht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit ja, maakt van elke leuke meid een tokkie
Ik heb dat zelfde met mannen met gekamde haren, pakken en jasje dasje.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ook bij mannen vind ik het geen gezicht.
Tattoo's, piercings, noem het maar op, ik noem het zelfverminking. Echt afschuwelijk. Alleen oorbellen bij een vrouw vind ik wel aardig, maar klassieke oorbellen, niet van die rare grote gapende gaten in oren, of van die ringen over het hele oor.
Geheel met je eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tattoo's, piercings, noem het maar op, ik noem het zelfverminking. Echt afschuwelijk. Alleen oorbellen bij een vrouw vind ik wel aardig, maar klassieke oorbellen, niet van die rare grote gapende gaten in oren, of van die ringen over het hele oor.
Nou niks dus. Maar ik vind die pin up tattoo's wel mooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat voor een tattoo zou je zelf willen?
Ja, wat een gedoe is dat altijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je weet wel, waar je tijd aan moet besteden 's ochtends..
Heb van sommige van mijn piercings ook wel spijt.. maar doe je nou niks meer aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |