Dat is sowieso op wintersport nog wel de beste optie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan lijkt plots met volle vaart tegen een boom skiën zo slecht nog niet.
Ah.. kom op hé.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah... Zijn de meningen over verdeeld.
quote:
Oh. Google leert me dat hosselen drugs verkopen isquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:18 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oh. Google leert me dat hosselen drugs verkopen is
Jup. Ben maar gevlucht naar een ander dorpjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan lijkt plots met volle vaart tegen een boom skiën zo slecht nog niet.
Kleine stapjes. Kleine stapjesquote:
dweerugquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Kleine stapjes. Kleine stapjes
Hoe bedoel je?quote:
Lubbesquote:
Ik luisterde. Maar na 3 regels dacht ik; wat is dit?!quote:
ik zie mensen bezig zijn met zaken waarvan ik het nut zoek als het kerven van scheldwoorden in een busstoelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:22 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik luisterde. Maar na 3 regels dacht ik; wat is dit?!
Je blijft maar van die aanzetters geven tot flauwe opmerkingen willow. Ik ben ontzettend flauw dus ik kan het niet helpen.quote:
Grote lubbesquote:
ik zet nog liever een piercing op een willekeurige plek dan dat ik 3 bladzijden belastingrecht moet doorspittenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Godver, dat vind ik ook moeilijk. Succes.
Als dat jouw muzieksmaak is, ik houd meer van andere tekstenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zie mensen bezig zijn met zaken waarvan ik het nut zoek als het kerven van scheldwoorden in een busstoel
ja van die duistere metal teksten of niequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Als dat jouw muzieksmaak is, ik houd meer van andere teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |