van gils al gekocht voor je pap?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik zag dat je het met liefde aan het tekenen was
Nee verkochten ze niet bij de Douglas, ben uiteindelijk gegaan voor my land trussardiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van gils al gekocht voor je pap?
ken k niequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee verkochten ze niet bij de Douglas, ben uiteindelijk gegaan voor my land trussardi
zal een keer kijken maar draag toch nooit meer parfumquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is echt een aanrader
[ afbeelding ]
Indonesisch....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:58 schreef Remqo het volgende:
Het feest is nog niet over, nu die kiwi's hier zijn.
Morgen eten bij m'n Indonesische tante, gekruide kippenpootjes en malse saté staan op het menu.
Ik kan geen betere saté bedenken dan bij m'n tante
waarom niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal een keer kijken maar draag toch nooit meer parfum
Ah jammer, maar zou zeker proberenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal een keer kijken maar draag toch nooit meer parfum
ah okee dan beter niet uireraard. Ps je kan ook op kleding spuiten als je t mistquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
irriteert heel erg op m'n huid
ja en dan een vlek in m'n kleren hebben, doe maar nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ah okee dan beter niet uireraard. Ps je kan ook op kleding spuiten als je t mist
Goeie tip hoor Madeliefquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ah okee dan beter niet uireraard. Ps je kan ook op kleding spuiten als je t mist
dat gebeurd mij nooit. Je moet wel van veraf sprayen he...of in de lucht en erdoorheen lopen maar dan hwb je kans dat t op je huid komtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en dan een vlek in m'n kleren hebben, doe maar niet
zal best, maar ik heb daar geen zin inquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat gebeurd mij nooit. Je moet wel van veraf sprayen he...of in de lucht en erdoorheen lopen maar dan hwb je kans dat t op je huid komt
Vertelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uit z'n verband gerukt en niet waar
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werd vannacht badend in het zweet wakker en m'n dekbed meurde zo dat ik het moest vervangen wou ik niet over m'n nek gaan
leg uit?
quote:
Maar had je in bed gekakt dan of watquote:
flikker toch opquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar had je in bed gekakt dan of wat
Sorry snoepje, zou troosten als je weer nachtmerrie hebtquote:
ik heb altijd dezelfdequote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry snoepje, zou troosten als je weer nachtmerrie hebt
Lieve tante hoorquote:
beste spel in tijdenquote:
quote:
Oh deel 3. Speel je pc of console?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_3:_Wild_Hunt
playstation master racequote:
Trailer gezien, ziet er best chill uit.quote:
Ik vind jou lelijk en vies en je aziatische viskut vind ik ook vies dus nee dankje ik kruip nog ff tegen mn vriend aanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 06:22 schreef niels0 het volgende:
Bij mij wel. Zin in trio? Dan is het geen vreemdgaan.
SG
Je kunt niet slapen dus je gast heeft je niet goed genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 06:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind jou lelijk en vies en je aziatische viskut vind ik ook vies dus nee dankje ik kruip nog ff tegen mn vriend aan
Arme jij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 06:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt mág slapen, ik moet zo weer aan het werk.
Ik hoor nooit geluiden op FOK! anders.quote:
Ik had nooit naar NL moeten komen. Alleen maar gezeur. Achterafgezeur natuurlijk. Gelukkig nooit te oud om te leren.quote:
truequote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor nooit geluiden op FOK! anders.
Truequote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:14 schreef ntm het volgende:
Mijn bloed gaat af en toe echt koken van alle domme mensen die op internet reageren. Echt, door het internet kan je pas merken hoeveel domme mensen op de wereld zijn.
gewoon weten wie je compleet moet negeren, zowel hier als irlquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik had nooit naar NL moeten komen. Alleen maar gezeur. Achterafgezeur natuurlijk. Gelukkig nooit te oud om te leren.
Kijk maar naar de posts hierboven.
SG moet niet zeiken. Ik ben beleefd gebleven.
sinds Hoink zijn ban klopt dat wel jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor nooit geluiden op FOK! anders.
True.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sinds Hoink zijn ban klopt dat wel ja
Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik had nooit naar NL moeten komen. Alleen maar gezeur. Achterafgezeur natuurlijk. Gelukkig nooit te oud om te leren.
Kijk maar naar de posts hierboven.
SG moet niet zeiken. Ik ben beleefd gebleven.
It's my own fucking fault.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise.
Doei Hamsterquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zo ik ben weg.. tot vanmiddag
Ik wil een saai leven even. Mag jij even van hot naar her rennen en je portemonnee in je hand houden.quote:
Ik doelde op deze SCquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik wil een saai leven even. Mag jij even van hot naar her rennen en je portemonnee in je hand houden.
Ondertussen roddelende familie. Ik ben er even klaar mee.
Het is in ieder geval niet saai.
Lekker rustig juist.quote:
Wat is dan het doel?quote:
Het is hier geen ONZ.quote:
Niks te klagen.quote:
Heb het gezien jaquote:
zooo, die kan zo in de anti-kater gids die ik heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geen alcohol drinken is de oplossing
Shotje Vodka om de kater te verjagen werkt ook goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
zooo, die kan zo in de anti-kater gids die ik heb.
Paupers heb je overal.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:43 schreef niels0 het volgende:
En een stuk of wat magazijnen want met eentje red ik het niet in Nederland.
Okquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
zooo, die kan zo in de anti-kater gids die ik heb.
Ditquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ok![]()
Drink zwarte koffie, helpt bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |