Ik vind jou lelijk en vies en je aziatische viskut vind ik ook vies dus nee dankje ik kruip nog ff tegen mn vriend aanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 06:22 schreef niels0 het volgende:
Bij mij wel. Zin in trio? Dan is het geen vreemdgaan.
SG
Je kunt niet slapen dus je gast heeft je niet goed genoeg gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 06:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind jou lelijk en vies en je aziatische viskut vind ik ook vies dus nee dankje ik kruip nog ff tegen mn vriend aan
Arme jij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 06:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wees blij dat je überhaupt mág slapen, ik moet zo weer aan het werk.
Ik hoor nooit geluiden op FOK! anders.quote:
Ik had nooit naar NL moeten komen. Alleen maar gezeur. Achterafgezeur natuurlijk. Gelukkig nooit te oud om te leren.quote:
truequote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor nooit geluiden op FOK! anders.
Truequote:Op zaterdag 27 juni 2015 03:14 schreef ntm het volgende:
Mijn bloed gaat af en toe echt koken van alle domme mensen die op internet reageren. Echt, door het internet kan je pas merken hoeveel domme mensen op de wereld zijn.
gewoon weten wie je compleet moet negeren, zowel hier als irlquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik had nooit naar NL moeten komen. Alleen maar gezeur. Achterafgezeur natuurlijk. Gelukkig nooit te oud om te leren.
Kijk maar naar de posts hierboven.
SG moet niet zeiken. Ik ben beleefd gebleven.
sinds Hoink zijn ban klopt dat wel jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hoor nooit geluiden op FOK! anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |