van gils al gekocht voor je pap?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik zag dat je het met liefde aan het tekenen was
Nee verkochten ze niet bij de Douglas, ben uiteindelijk gegaan voor my land trussardiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
van gils al gekocht voor je pap?
ken k niequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee verkochten ze niet bij de Douglas, ben uiteindelijk gegaan voor my land trussardi
zal een keer kijken maar draag toch nooit meer parfumquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is echt een aanrader
[ afbeelding ]
Indonesisch....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:58 schreef Remqo het volgende:
Het feest is nog niet over, nu die kiwi's hier zijn.
Morgen eten bij m'n Indonesische tante, gekruide kippenpootjes en malse saté staan op het menu.
Ik kan geen betere saté bedenken dan bij m'n tante
waarom niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal een keer kijken maar draag toch nooit meer parfum
Ah jammer, maar zou zeker proberenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zal een keer kijken maar draag toch nooit meer parfum
ah okee dan beter niet uireraard. Ps je kan ook op kleding spuiten als je t mistquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
irriteert heel erg op m'n huid
ja en dan een vlek in m'n kleren hebben, doe maar nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ah okee dan beter niet uireraard. Ps je kan ook op kleding spuiten als je t mist
Goeie tip hoor Madeliefquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ah okee dan beter niet uireraard. Ps je kan ook op kleding spuiten als je t mist
dat gebeurd mij nooit. Je moet wel van veraf sprayen he...of in de lucht en erdoorheen lopen maar dan hwb je kans dat t op je huid komtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en dan een vlek in m'n kleren hebben, doe maar niet
zal best, maar ik heb daar geen zin inquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat gebeurd mij nooit. Je moet wel van veraf sprayen he...of in de lucht en erdoorheen lopen maar dan hwb je kans dat t op je huid komt
Vertelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uit z'n verband gerukt en niet waar
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
werd vannacht badend in het zweet wakker en m'n dekbed meurde zo dat ik het moest vervangen wou ik niet over m'n nek gaan
leg uit?
quote:
Maar had je in bed gekakt dan of watquote:
flikker toch opquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar had je in bed gekakt dan of wat
Sorry snoepje, zou troosten als je weer nachtmerrie hebtquote:
ik heb altijd dezelfdequote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry snoepje, zou troosten als je weer nachtmerrie hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |