wat vond je vriendin daar vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bietje problemen gehad toen ik een prostituee haar benen en voeten masseerde na wat bier en ik moest betalen voor m'n drankje. Ik zei dat de massage dan 175 euro was.
Gingen ze niet mee akkoord dus gelijk weggegaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bietje problemen gehad toen ik een prostituee haar benen en voeten masseerde na wat bier en ik moest betalen voor m'n drankje. Ik zei dat de massage dan 175 euro was.
Je hebt een vriendin, waarom ga je naar een hoer? Vind dit echt niet kunnen...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
ben srs verwardquote:
alleen kneuzen krijgen bansquote:
Niels' geraaskal gelovernquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben srs verward
jij bezoekt een hoer met je vriendin en je vriendin vertel dat je haar benen en voeten moeten masseren?
Schijt aan normen jwz #rebel4lifequote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
alleen kneuzen krijgen bans
als je je al niet aan de sociale normen van het fokforum kan houden
Nee ik zag dat ze gespannen was dus ik zei ga 'ns even op de tafel liggen dan regel ik je voeten even. Daar begint ontspanning namelijk. Ging helemaal goed. M'n lief is therapeut dus ik weet wel wat, maar het was midden in die zaak. Jaloerse gasten om me heen en als klap op de vuurpijl moest ik betalen van de hoerenmadam. Was er gelijk klaar mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ben srs verward
jij bezoekt een hoer met je vriendin en je vriendin vertel dat je haar benen en voeten moeten masseren?
Maar waarom was je met je vriendin in een bordeel dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee ik zag dat ze gespannen was dus ik zei ga 'ns even op de tafel liggen dan regel ik je voeten even. Daar begint ontspanning namelijk. Ging helemaal goed. M'n lief is therapeut dus ik weet wel wat, maar het was midden in die zaak. Jaloerse gasten om me heen en als klap op de vuurpijl moest ik betalen van de hoerenmadam. Was er gelijk klaar mee.
Dus we zijn weggegaan.
Dat was het enige wat nog open was. We wilden gewoon een sapje drinken, meer niet. Had ik ook aangegeven.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar waarom was je met je vriendin in een bordeel dan?
ach arm schaapquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat was het enige wat nog open was. We wilden gewoon een sapje drinken, meer niet. Had ik ook aangegeven.
Ik moet gewoon stoppen met dit soort leven en saai worden. Dan heb ik nergens last van hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |