*Puttin' on the suit*quote:Op zondag 21 juni 2015 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Do, or do not. There is no try.
[ afbeelding ]
Ik heb vorig jaar ongeveer zoiets gedaan, alleen dan richting Lissabon ipv Zuid-Spanje, met een interrail pas.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeldVanavond even uitzoeken
Ja, via Parijs, Montpellier, Barcelona, Madrid.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan moeten gaan? Antwerpen / Parijs /
Zet jezelf eens een spiegel voor en bedenk wat beter kanquote:
Gaat dit over een treinreis?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, via Parijs, Montpellier, Barcelona, Madrid.
[ afbeelding ]
Het stuk tussen Perpignan en Barcelona is inmiddels ook in gebruik genomen
De vrouwen dusquote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Zet jezelf eens een spiegel voor en bedenk wat beter kan
Leave 'm off, prettyquote:
Ik vind treinen relaxed eigenlijkquote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ongeveer zoiets gedaan, alleen dan richting Lissabon ipv Zuid-Spanje, met een interrail pas.
Ik vond het best wel stressvol en zou een volgende keer gewoon lekker het vliegtuig nemen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, via Parijs, Montpellier, Barcelona, Madrid.
[ afbeelding ]
Het stuk tussen Perpignan en Barcelona is inmiddels ook in gebruik genomen
Die staan niet voor jouw spiegel. Jij wel.quote:
Mijn rectumquote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Zet jezelf eens een spiegel voor en bedenk wat beter kan
Faxie plsquote:
You are beyond helpquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die staan niet voor jouw spiegel. Jij wel.
Mijn werkweek start met ochtenddienst, anders deed ik met je mee.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Barbusse het volgende:
Suffe blije cocktailmuziek op de zondagochtend. Zo maar eens een liquid lunch halen
In het treinentopic kunnen ze je briljant hebben met de route. Waar je het beste kunt overstappen enzo. Want de rails ligt er wel, maar in 1 keer vanaf hier naar Malaga gaat dan weer nietquote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind treinen relaxed eigenlijkVliegen niet zo
Wil niet stressen….
[..]
Ik wil je niet datenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
You are beyond help!
Blijf dan maar lekker alleen…
Of ik ga wel met je op date en dan zal ik je daarna brutaalhard vertellen wat er mis is met je
Ah ok, duidelijk. Ik ben net wakker, vandaar dat ik het even moest vragenquote:
Notedquote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het treinentopic kunnen ze je briljant hebben met de route. Waar je het beste kunt overstappen enzo. Want de rails ligt er wel, maar in 1 keer vanaf hier naar Malaga gaat dan weer niet
OI! Mijn rectum is fakking strak ja?!quote:
quote:
Ik jou ook niet serieus, maar ik heb wel mensenkennis en toevallig ook kennis van vrouwenquote:
Doe het nietquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik jou ook niet serieus, maar ik heb wel mensenkennis en toevallig ook kennis van vrouwen
Graag of niet!
Doe dan vooral niet interrail maar boek in Nederland je HSL tickets al, voor de volle prijs.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind treinen relaxed eigenlijkVliegen niet zo
Wil niet stressen….
Meer mensen haar dan mensen jou denk ikquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze denkt zelf dat iedereen haar wil daten volgens mij
Ja inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze denkt zelf dat iedereen haar wil daten volgens mij
Maar dat heb ik ook, geloof het of nietquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik jou ook niet serieus, maar ik heb wel mensenkennis en toevallig ook kennis van vrouwen
Graag of niet!
Zal de volgende keer een chick voor je meenemen die je pegt. No worries.O+quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
OI! Mijn rectum is fakking strak ja?!
Misschien moet er wat vaker gepegged worden :$
[..]![]()
Thxquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe dan vooral niet interrail maar boek in Nederland je HSL tickets al, voor de volle prijs.
Ik vond de onzekerheid hoe en of uberhaupt of je ergens kon komen afschuwelijk. Ook had ik bijvoorbeeld te maken met vertragingen van 4 uur op reizen van 13 uur, waardoor dan weer een aansluiting gemist werd, waardoor dan ergens op straat overnacht moest worden, of dat we terecht kwamen in plaatsen 400km van onze eigenlijk bedachte stopplaats, etc, etc. Zoveel problemen.
Nee, geen behoefte aan een prolapse, hoe cool dat misschien ook zou staanquote:
Je zult mij nog wel leren kennen...dan zal je spijt krijgen van je respectloze woorden en gedrag...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Graag of niet!
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal de volgende keer een chick voor je meenemen die je pegt. No worries.O+
Wowowowquote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
Ik wil wel met Cali daten, dat is het belangrijkst
Geloof er niets van inderdaadquote:
Kijk eens naar dat icoontje naast haar naam.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meer mensen haar dan mensen jou denk ik
Wie de fuck ben jij?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Je zult mij nog wel leren kennen...dan zal je spijt krijgen van je respectloze woorden en gedrag...
Dat durf ik niet te zeggen. Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Noted
En hoe zit dat met hotels? Kan ik gewoon op de bonne fooi gaan?
De zelfkennis ontbreekt alleen een beetje....quote:
Zo, dat zijn flinke woordenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Je zult mij nog wel leren kennen...dan zal je spijt krijgen van je respectloze woorden en gedrag...
Oooh danquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb zojuist beloofd dat we binnenkort naar dqod gaan btw.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal de volgende keer een chick voor je meenemen die je pegt. No worries.O+
Watquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Van m'n stoel afgegleden zojuist :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zojuist beloofd dat we binnenkort naar dqod gaan btw.
[..]
Dat dacht ik wel, dat je het niet zou gelovenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Wowowow
[..]
Geloof er niets van inderdaad
True that!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Ik ben er nog nooit geweest(wel het treinstuk gedaan van girona naar madrid, dus lyrisch over de hogesnelheidstrein
). Zou sowieso ff kijken of er niet toevallig een feest is op het moment dat je wilt gaan, want dan zal het wel loaded zijn
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben op mijn bestemming. Bye allenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zelfkennis ontbreekt alleen een beetje....
Het ziet er in filmpjes altijd zo bizar uit. Ben er bang voor dat als ik te hard poep ik dat ook krijgquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan een prolapse, hoe cool dat misschien ook zou staan
Daten als vrouw is het gemakkelijkste dat er bestaat.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je aanwezigheid is al genoegquote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig om te zien hoe de stemming zo snel omslaat zonder dat ik daar op enigerlei manier bij betrokken ben dit keer
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zojuist beloofd dat we binnenkort naar dqod gaan btw.
[..]
Hoe zou je dat anders kunnen verwachten. Ik moet het bewijs IRL zienquote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, dat je het niet zou geloven
Popcorn time!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Ik soms ook welquote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er in filmpjes altijd zo bizar uit. Ben er bang voor dat als ik te hard poep ik dat ook krijg
[..]
Daten als vrouw is het gemakkelijkste dat er bestaat.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben op mijn bestemming. Bye allen
Ja precies, zelfs als je geen neus hebt en een half been lukt dat makkelijk, maar goed leg dat Cali maar eens uitquote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er in filmpjes altijd zo bizar uit. Ben er bang voor dat als ik te hard poep ik dat ook krijg
[..]
Daten als vrouw is het gemakkelijkste dat er bestaat.
Vandaar je lubbergaatjequote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik soms ook wel
Serieus anale seks wel eens links laten liggen ook omdat ik daar bang voor was
Okquote:
Probeer het datingsite topic eens? Alle vrouwen daar zullen je meteen tegenspreken.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, zelfs als je geen neus hebt en een half been lukt dat makkelijk, maar goed leg dat Cali maar eens uit
Moeilijk?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
En daten is idd niet heel erg moeilijk. Wel die "juiste" dan ook tegenkomen
Dat valt beide tegen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
Dat heb je zelf ook deels in de hand, so noquote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moeilijk?
Das bijna mission impossible
Die vrouwen die om de haverklap een date hebben? Zelfs de lelijkerds?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Probeer het datingsite topic eens? Alle vrouwen daar zullen je meteen tegenspreken.
Als je sowieso al iedereen gek vindt kan ik me voorstellen dat daten voor jou moeilijk is jaquote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moeilijk?
Das bijna mission impossible
Daarom tussenstops maken op de plekken waar je moet overstappen. Lekker een dagje Parijs en een dagje Perpignan tussendoor ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef Californium het volgende:
[..]
True that!
Pfff…. dat vind ik dan het nadeel…. Ik wil gewoon ergens heen gaan en nergens over nadenken
Zo lastig allemaal
Nu wil ik morgen wegquote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom tussenstops maken op de plekken waar je moet overstappen. Lekker een dagje Parijs en een dagje Perpignan tussendoor ofzo
Datingsite topic? Dat is heel fok toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Probeer het datingsite topic eens? Alle vrouwen daar zullen je meteen tegenspreken.
Ja, want vrouwen die fysiek minder mooi of lelijk zijn hebben verder natuurlijk ook niets te bieden. Raar hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vrouwen die om de haverklap een date hebben? Zelfs de lelijkerds?
Samzzquote:
Vrouwen zullen dat toch nooit snappen zelf, dat is het trieste ervanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Waar woord ditquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen die fysiek minder mooi of lelijk zijn hebben verder natuurlijk ook niets te bieden. Raar hoor
Ligt eraan hoe je t bekijkt, ik heb nou eenmaal eisen die ik niet zomaar ga loslaten (vooral ook omdat het loslaten van die bepaalde dingen toch alleen maar averechts gaat werken)quote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb je zelf ook deels in de hand, so no
quote:
Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken daarom en jij evenmin.quote:
Nou, als het kerels waren die zo postten als hun, dan maakten ze geen schijn van kans en werden ze linea recta doorverwezen naar het versieren topic hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen die fysiek minder mooi of lelijk zijn hebben verder natuurlijk ook niets te bieden. Raar hoor
Mijn zeilvakantie gaat niet door...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom tussenstops maken op de plekken waar je moet overstappen. Lekker een dagje Parijs en een dagje Perpignan tussendoor ofzo
Zo ver wegquote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry
Ik zou lekker gaan plannen voor het najaar (niet zo heet) en genieten van de voorpret van het plannen enzo
Je zit op een bepaalde manier nieteens zo ver bij de waarheid vandaan...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je sowieso al iedereen gek vindt kan ik me voorstellen dat daten voor jou moeilijk is ja
Ware woorden ditquote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry
Ik zou lekker gaan plannen voor het najaar (niet zo heet) en genieten van de voorpret van het plannen enzo
Neequote:
Gohquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit op een bepaalde manier nieteens zo ver bij de waarheid vandaan...
Waar zou je heen gaan zeilen?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn zeilvakantie gaat niet door...
Dus ik denk dat ik naar Marseille of Nice vlieg en vanaf daar de trein ga nemen
Om moedeloos van te worden hequote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken daarom en jij evenmin.
Maar gatverdamme, de kortzichtigheid hier wederom vandaag
Dat altijd. Maar dat is voor iedereen even lastig. Misschien voor vrouwen zelfs lastiger omdat ze een grotere poule hebben om uit te kiezen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
Enkele users zijn daar heel goed in, bijna kunstquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Waar?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
Van Gibraltar naar Saint Tropez....quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zou je heen gaan zeilen?
En waar ga je dan heen treinen?
Daarom eerst een beetje rondsletten tochquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar dat is voor iedereen even lastig. Misschien voor vrouwen zelfs lastiger omdat ze een grotere poule hebben om uit te kiezen.
Ik heb geen compliment van je nodig, die huillach was om aan te geven dat je niet zo moeilijk bent als je hier wil doen voorkomen . nofi verderquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef ik je eens een compliment, kom je nog met een huillach
Wat ga je in godsnaam in Enschede doen?quote:
Twee weken lang op je zolder, 24/7 posten?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
Sommige mensen zijn toe aan een Fok-vakantie
Naar mijn familiequote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ga je in godsnaam in Enschede doen?
Oh, bummer. Waarom gaat het niet door?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Gibraltar naar Saint Tropez....
Naar Amsterdam op m'n gemakje. Met tussenstops in mooie steden
Soms wel. Ik probeer mezelf dan vaak te bedenken dat het m'n energie niet waard is tho :$quote:
Wellichtquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar dat is voor iedereen even lastig. Misschien voor vrouwen zelfs lastiger omdat ze een grotere poule hebben om uit te kiezen.
Ga je niet meer zeilenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Gibraltar naar Saint Tropez....
Naar Amsterdam op m'n gemakje. Met tussenstops in mooie steden
Het werktquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms wel. Ik probeer mezelf dan vaak te bedenken dat het m'n energie niet waard is tho :$
[..]
Wellicht
Mgoed, ergens is single zijn ook wel ff lekker. Nieuwe mensen leren kennen/dingen ontdekken 'n shit :$
Echt he? Beetje plannen google earth erbij, beetje kijken wat er allemaal te doen isquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben dol op voorpret. Als je het over doelen in je leven hebt zijn dit van die zalige subdoelen om mee bezig te zijn
Misschien zouden ze er wat mee moeten doen. Mooi schilderij maken ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enkele users zijn daar heel goed in, bijna kunst
Weinig keuze hoor, enig idee hoe groot die poule nog is afgezet tegen al die eisenlijstjes..quote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naja, ik ben verder totaal geen fan van moeilijk doen, dus fijne dag verderquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen compliment van je nodig, die huillach was om aan te geven dat je niet zo moeilijk bent als je hier wil doen voorkomen . nofi verder
Hoe weet jij of ze lelijk zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vrouwen die om de haverklap een date hebben? Zelfs de lelijkerds?
Ja, preciesquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? Beetje plannen google earth erbij, beetje kijken wat er allemaal te doen is
INderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
Ahh okquote:
In my pants. Daar zit een drammerig stuk ontlasting :$quote:
Zo'n harde?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:19 schreef Dqod het volgende:
In my pants. Daar zit een drammerig stuk ontlasting :$
Topquote:Op zondag 21 juni 2015 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
INderdaad.
Uurtje of 7 doen? Ik ga vandaag enkel hoognodige doen en dan weer naar huis.
Dan hebben ze te hogen eisen, een verkeerd zelfbeeld, kunnen niet goed met vrouwen omgaanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, als het kerels waren die zo postten als hun, dan maakten ze geen schijn van kans en werden ze linea recta doorverwezen naar het versieren topic hoor
Ik ga er standaard van uit dat 60 procent te lelijk is, 30 procent wel te doen en 10 procent echt mooi.quote:
Volgeboektquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, bummer. Waarom gaat het niet door?
Haha, jij bent echt stiekem mijn droomman he?
Nopequote:
Ik denk dat ie wel stevig is ja :$quote:
Of niet want misschien is een avondje voor mezelf ook wel lekkerquote:
Er was er een met een eisenlijstje van 4 posts ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weinig keuze hoor, enig idee hoe groot die poule nog is afgezet tegen al die eisenlijstjes..![]()
Mogguh trouwens allen
Vind dat altijd van dat autistische gewauwel om eerlijk te zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hebben ze te hogen eisen, een verkeerd zelfbeeld, kunnen niet goed met vrouwen omgaan
Mehquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VolgeboektHet was dan ook maar een kleine crew.
En
[..]
NopeMet een beetje geluk kan ik in oktober meedoen aan de Rolex Middle sea race. Maar dat is afwachten...
Goed plan, lekker dagdromen en shit uitzoeken onder het genot van wat juicequote:Op zondag 21 juni 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, precies
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens een Japanreis ga plannen
Gewoon zien waar je dan zin in hebt :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Of niet want misschien is een avondje voor mezelf ook wel lekker
Dillemma
Ik heb net doorgekregen dat ik in augustus in Portugal word verwacht, alles is al geboekt op het ticket na. Heerlijk, vrienden die hotel eigenaar zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, precies
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens een Japanreis ga plannen
Haha bedenk je maar eerst danquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Of niet want misschien is een avondje voor mezelf ook wel lekker
Dillemma
De dood is onvermijdelijk lieverd. Die moet je soms recht in de ogen kijken. Of in jouw geval, volledig laten doordringen in je neusvleugels.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Dqod het volgende:
Ik denk dat ie wel stevig is ja :$
Ik durf alleen niet zo goed, omdat ik zeker weet dat ie naar de dood gaat ruiken n.a.v gisteravond :$
Yiweiquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was er een met een eisenlijstje van 4 posts ofzowaren echt iets van 80 punten.
Hilarisch.
Eisenlijstenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Vind dat altijd van dat autistische gewauwel om eerlijk te zijn
Ik snap niet wat je wilt zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Vind dat altijd van dat autistische gewauwel om eerlijk te zijn
Op fok?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was er een met een eisenlijstje van 4 posts ofzowaren echt iets van 80 punten.
Hilarisch.
Ik ga naar werk nu en dan bedenk ik het mequote:
Maar straks kan ik nooit meer lekker eten ruikenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dood is onvermijdelijk lieverd. Die moet je soms recht in de ogen kijken. Of in jouw geval, volledig laten doordringen in je neusvleugels.
Succes moppie en niet teveel bedenken onderwijlquote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga naar werk nu en dan bedenk ik het me
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
Als iedereen zo veel zou werken als jij zagen we op ons 35e er allemaal uit als 65quote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dankzij jou ga ik het weer doen, Going back to Cali luisteren.quote:
Merciquote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Succes moppie en niet teveel bedenken onderwijl![]()
Standaard overal aan likken dan voor een stukje smaakbeleving.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef Dqod het volgende:
Maar straks kan ik nooit meer lekker eten ruiken
Bla fucking bla, gewoon klikken met iemand, who gives a fuck of iemands oorlellen scheef staan danquote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voor de meeste van de eisen die zij stelde was nog wel wat te zeggen ook.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Anders sowieso donderdag toch?
Dat doet mijn hond ookquote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Standaard overal aan likken dan voor een stukje smaakbeleving.
Touché :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Standaard overal aan likken dan voor een stukje smaakbeleving.
Oh fuck, 81 nu dus..quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bla fucking bla, gewoon klikken met iemand, who gives a fuck of iemands oorlellen scheef staan dan
Naja, wat ik al zei; je mag best wat eisen hebben. Of voorkeuren is een beter woord, maar je moet daar idd niet alles van laten afhangen, dan kom je er ook niet :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bla fucking bla, gewoon klikken met iemand, who gives a fuck of iemands oorlellen scheef staan dan
Dqod is ook wel een soort van schoothondje. Niet boos maken want dan bijt ze je hand eraf als een pitbull.quote:
Het ging niet zozeer om uiterlijk in dat lijstje he, meer om eigenschappen waar ze wel/niet mee wilde leven. Het was wat extreem, oke, maar ik vind dat soort 'eisen' niet geheel overbodig.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
Kusjes? Waarom zou een hond de grond kussenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ieuuw dat vind ik zo vies altijd. Vroeger dacht ik dat dat kusjes waren
Godverquote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dqod is ook wel een soort van schoothondje. Niet boos maken want dan bijt ze je hand eraf als een pitbull.
ff lezenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De eisenlijst van yiwei:
R&P / keuze voor vriendin/vriend
Heerlijk makkelijk jijquote:
Ik doe het met liefde.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef Dqod het volgende:
Touché :$
Heerlijk hoe jij altijd denkt in oplossingen wanneer ik het zelf even niet zie
My cat is a carpetmuncherquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusjes? Waarom zou een hond de grond kussen?|
Slaan we het daten over en gaan we direct neuken. Praktisch!quote:
I knowquote:
kan je dat met een onaantrekkelijke vrouw?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slaan we het daten over en gaan we direct neuken. Praktisch!
Had de rest van de wereld daar ook maar oog voor.quote:
soms dan likken honden mensen. Vroeger dacht ik dat het kusjes waren.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusjes? Waarom zou een hond de grond kussen?|
Gewoon ogen dicht, zolang het maar goed smaaktquote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
kan je dat met een onaantrekkelijke vrouw?
Ik ben er om je leven leuker te maken weetjetochquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijk jij
Geen stress…
Hou ik van
Ja hoor, daar zijn standjes als doggy style en reverse cowgirl voor uitgevonden.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Ballet9 het volgende:
kan je dat met een onaantrekkelijke vrouw?
Holy fuckin' shitquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De eisenlijst van yiwei:
Verwachtingen doen je de das om. Genieten van wat je hebt/krijgt zonder dat je het wil/ er om moet vragen :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had de rest van de wereld daar ook maar oog voor.Nou ja, Cali vooral.
hahah. Volgens mij kunnen mannen best seks hebben met een onaantrekkelijk wezen als de nood hoog is.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon ogen dicht, zolang het maar goed smaakt
Staan die ook in je excel?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef UitStraling het volgende:
Nou ik heb best hoge eisen vind ik zelf, alleen vergeet ik die wel eens als een vrouw zich aanbied voor seks of een leuke avond.
Dat is gewoon echt ziekquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De eisenlijst van yiwei:
Zak over de kop, vlag in de hand en gaan voor vaderlandquote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
hahah. Volgens mij kunnen mannen best seks hebben met een onaantrekkelijk wezen als de nood hoog is.
Je voldoet maar aan 1 punt?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Ballet9 het volgende:
Ik vind de lijst van yiwei zo erg dat ik t niet eens lees, doei
quote:
Het gaat nog verder, verder in het topic. Meerdere aanvullingen.quote:
En hoe had je bedacht dat te gaan controleren?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Ballet9 het volgende:
Vroeger vond ik dat hij geen bedpartners gehad mag hebben, nu kan ik wel max. 2 accepteren ofzo. Naja, het hangt ervan af met wie dat was, welke omstandigheden en waarom.
Dat is echt een rare eis..
Waarom?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Ballet9 het volgende:
Vroeger vond ik dat hij geen bedpartners gehad mag hebben, nu kan ik wel max. 2 accepteren ofzo. Naja, het hangt ervan af met wie dat was, welke omstandigheden en waarom.
Good luck finding that onequote:
moet je haar ff dmen ik weet het niet. Vind het al ongepast om te vragen aan iemand.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En hoe had je bedacht dat te gaan controleren?
Wat maakt jou t uit hoeveel bedpartners jouw partner heeft gehad. En waarom zou hij er niet meer dan 2 mogenquote:
2 over zijn hele leven?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Ballet9 het volgende:
O, dacht dat je het over jezelf hadquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat maakt jou t uit hoeveel bedpartners jouw partner heeft gehad. En waarom zou hij er niet meer dan 2 mogen. Is zij autistisch?
Beetje gezonde aantrekkingskracht is wel fijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk zijn al mijn eisen vooral bedoeld om de slagingskans van een relatie te vergroten (ik wil niet iets met een vrouw beginnen als ik van tevoren al weet dat het wsl niet gaat werken). Uiterlijk vind ik daarbij niet echt heel relevant
2 bedpartners, dat had ik op mijn 17de al gepasseerdquote:
Eisen vergroten je kans niet. Je hoeft ook niet ergens blind in te springen, maar je gaat wel ergens voor. Die eisen houden je alleen maar tegen om een iets te proberen en daarvan te lerenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk zijn al mijn eisen vooral bedoeld om de slagingskans van een relatie te vergroten (ik wil niet iets met een vrouw beginnen als ik van tevoren al weet dat het wsl niet gaat werken). Uiterlijk vind ik daarbij niet echt heel relevant
Wow.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 bedpartners, dat had ik op mijn 17de al gepasseerd
Je weet dat je goed zit als een vrouw je al je wensen en eisen doet vergeten met haar persoonlijkheid en uitstraling.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Harmankardon het volgende:
Uiterlijk vind ik heel relevant, maar dat betekent niet dat ik er domme eisen naast ga leggen. Haarkleur, lichaamsvorm, kniehoogte
Dan was je laat.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 bedpartners, dat had ik op mijn 17de al gepasseerd
Klopt. Maar dat is voor mij niet echt een moeilijk punt want zoiets zie je gewoonlijk toch wel vrij snel.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje gezonde aantrekkingskracht is wel fijn.
Zo'n eisenlijst is een wel erg rationele benadering van iets wat een gevoelskwestie zou moeten zijn idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:36 schreef Ballet9 het volgende:
Ik vind eisen stellen normaal. Maar als je zo'n lijst plaatst dan ben je gewoon een autist.
En toch zijn er vrouwen waarbij ik het gewoon -echt- nieteens zou willen proberen, dan ben ik liever singlequote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eisen vergroten je kans niet. Je hoeft ook niet ergens blind in te springen, maar je gaat wel ergens voor. Die eisen houden je alleen maar tegen om een iets te proberen en daarvan te leren
Dank u, ik voelde me al een uitzonderingquote:
Nou ja ik vind uiterlijk toch echt wel belangrijk, dat heeft niets met gevoel te maken maar met keiharde eisenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n eisenlijst is een wel erg rationele benadering van iets wat een gevoelskwestie zou moeten zijn idd.
Sorry, wij matchen niet ben ik bang.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef Dqod het volgende:
Ik wens gewoon ongegeneerd scheetjes en boeren te mogen laten terwijl ik zit te chillen op de bank. Tenzij ik drugs op heb, dan zou ik netjes naar de wc lopen. Dat zijn mijn eisen
Ja, je hoeft toch ook niet elke vrouw te daten die je tegenkomt? Of waar je bij voorbaat al geen klik mee hebt?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toch zijn er vrouwen waarbij ik het gewoon -echt- nieteens zou willen proberen, dan ben ik liever single
Want?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toch zijn er vrouwen waarbij ik het gewoon -echt- nieteens zou willen proberen, dan ben ik liever single
Wel verdommequote:Op zondag 21 juni 2015 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, wij matchen niet ben ik bang.
Tot je voor iemand valt die niet aan je uiterlijke ideaalplaatje voldoet. Of je iemand aantrekkelijk vindt is toch ook een gevoel?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik vind uiterlijk toch echt wel belangrijk, dat heeft niets met gevoel te maken maar met keiharde eisen
Uitstraling, mijn droomvrouwquote:Op zondag 21 juni 2015 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet dat je goed zit als een vrouw je al je wensen en eisen doet vergeten met haar persoonlijkheid en uitstraling.
Vinden van de clit is extra moeilijk vanwege de 4 huidlagen die er voorhangen bijvoorbeeld.quote:
Klopt. Die klik is sowieso wel belangrijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je hoeft toch ook niet elke vrouw te daten die je tegenkomt? Of waar je bij voorbaat al geen klik mee hebt?
Iedereen heeft wel wat eisen, maar als je zo'n lijst hebt dan zit er wel een steekje los. Doet me denken aan zo'n meisje van de Undateables, die was autistisch en had ook zo'n ellenlang lijstje.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik vind uiterlijk toch echt wel belangrijk, dat heeft niets met gevoel te maken maar met keiharde eisen
Ja, dat kan :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn radar zegt dat jij wel een hele goede bips hebt
Not sure if serious of sneer naar gelijknamige user.quote:
Omdat een misluke relatie voor mij veel narigheid kan opleveren en ik graag niet nogeens in de shit terugzakquote:
Verschilt dat nog per drug?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef Dqod het volgende:
Ik wens gewoon ongegeneerd scheetjes en boeren te mogen laten terwijl ik zit te chillen op de bank. Tenzij ik drugs op heb, dan zou ik netjes naar de wc lopen. Dat zijn mijn eisen
AIVD erbij voor de backgroundcheckquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef bamibij het volgende:
Die lijst van ywei![]()
Niet roken drinken gokken of dat ooit gedaan hebben
Geen enigs kind, ouders vreedzaam bij elkaar
Ik probeer me echt voor te stelllen hoe een date met haar eruit ziet..
Dat is mogelijk. Ik hoop alleen niet dat je er bij voorbaat al vanuit gaat DAT je er geen klik mee hebt/gaat hebben. Ook dat kan een valkuil zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Die klik is sowieso wel belangrijk.
En verreweg de meeste vrouwen die ik überhaubt spreek..ik zie ze gewoon oprecht niet zitten. Niet op die manier.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Not sure if serious of sneer naar gelijknamige user.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je schrikt je rot als ik mijn pener tevoorschijn haal
Met pep is het alsof de grim reaper in je huis rondloopt. Met mdma is het nou ook niet allesquote:
Ik kan het dus echt niet met lelijke vrouwen he, als er maar iets niet helemaal naar mijn zin is ga ik liever wat anders doen /true.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat eisen, maar als je zo'n lijst hebt dan zit er wel een steekje los. Doet me denken aan zo'n meisje van de Undateables, die was autistisch en had ook zo'n ellenlang lijstje.
I am wrong on so many levels according to that list that its funnyquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef bamibij het volgende:
Die lijst van ywei![]()
Niet roken drinken gokken of dat ooit gedaan hebben
Geen enigs kind, ouders vreedzaam bij elkaar
Ik probeer me echt voor te stelllen hoe een date met haar eruit ziet..
Maar het duurt bij mij vaak sowieso wel even totdat ik zeker weet dat die klik er echt is, ik wil wel graag iemand eerst een beetje leren kennen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is mogelijk. Ik hoop alleen niet dat je er bij voorbaat al vanuit gaat DAT je er geen klik mee hebt/gaat hebben. Ook dat kan een valkuil zijn
Ik heb altijd geleerd dat je met een penis nog steeds een vrouw kan zijn.quote:
Je bent een man of niet, waarom ben je zo bang aangelegd dan?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat een misluke relatie voor mij veel narigheid kan opleveren en ik graag niet nogeens in de shit terugzak
Lijkt me een interessant avondje als jij er bentquote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met pep is het alsof de grim reaper in je huis rondloopt. Met mdma is het nou ook niet alles
Ff 2 voorbeelden :$
Laat maar.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan het dus echt niet met lelijke vrouwen he, als er maar iets niet helemaal naar mijn zin is ga ik liever wat anders doen /true.
Een man is meer dan alleen maar een piemel met een lijf eraan, even ter infoquote:Op zondag 21 juni 2015 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent een man of niet, waarom ben je zo bang aangelegd dan?
Enkel haar aanwezigheid is voldoende, daar hoeft het niet noodzakelijk avond voor te zijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:44 schreef Belsezar het volgende:
Lijkt me een interessant avondje als jij er bent
Beetje ruggengraat en niet bang om zijn hoofd te stoten lijken me toch ook wel voorwaarden voor een echte man.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een man is meer dan alleen maar een piemel met een lijf eraan, even ter info
Nou ja, dat dus. Dat je ze dan niet direct al afschrijft en haar EN jezelf ook de kans geeft om elkaar beter te leren kennenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het duurt bij mij vaak sowieso wel even totdat ik zeker weet dat die klik er echt is, ik wil wel graag iemand eerst een beetje leren kennen.
Hehehequote:Op zondag 21 juni 2015 12:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijkt me een interessant avondje als jij er bent
Dank voor de correctie, klopt idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel haar aanwezigheid is voldoende, daar hoeft het niet noodzakelijk avond voor te zijn.
Alsof sekse daar iets mee te maken heeft. Lees even wat topics in R&P. Niet alles is zwart/witquote:Op zondag 21 juni 2015 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent een man of niet, waarom ben je zo bang aangelegd dan?
Ja whateverquote:Op zondag 21 juni 2015 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje ruggengraat en niet bang om zijn hoofd te stoten lijken me toch ook wel voorwaarden voor een echte man.
Sowieso geef ik iemand graag een eerlijke kans en snel afschrijven doe ik alleen maar als er echt iets niet in orde is met haarquote:Op zondag 21 juni 2015 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Dat je ze dan niet direct al afschrijft en haar EN jezelf ook de kans geeft om elkaar beter te leren kennen
Zwart wit denken is wel tofquote:Op zondag 21 juni 2015 12:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alsof sekse daar iets mee te maken heeft. Lees even wat topics in R&P. Niet alles is zwart/wit
Volgende keer eerder proberen te boeken? Echt jammer hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VolgeboektHet was dan ook maar een kleine crew.
En
[..]
NopeMet een beetje geluk kan ik in oktober meedoen aan de Rolex Middle sea race. Maar dat is afwachten...
Ik corrigeer niet, ik vul aan.quote:
Ik vind 't altijd een afknapper als een man zo onzeker en bang is, wellicht ouderwets dat kan.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alsof sekse daar iets mee te maken heeft. Lees even wat topics in R&P. Niet alles is zwart/wit
Het maakt het makkelijker, maar of het juist is is een tweede vraag.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sinaasappeljuice as we speakquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed plan, lekker dagdromen en shit uitzoeken onder het genot van wat juice
Ik val niet op mannen, dus zou het niet weten.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd een afknapper als een man zo onzeker en bang is, wellicht ouderwets dat kan.
Vervelendquote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb net doorgekregen dat ik in augustus in Portugal word verwacht, alles is al geboekt op het ticket na. Heerlijk, vrienden die hotel eigenaar zijn
[ afbeelding ]
Drie jaar?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoewel een mislukte relatie natuurlijk niet persé iets slechts hoeft te zijn. Leerervaring enzulks.
Moet je er wel van willen leren, ook. Niet 3 jaar lang helemaal fucked up thuis gaan zitten
Daar heb je gelijk in, ik zit alleen niet te wachten om weer in een depressie terug te zakken dus ik kijk wel uitquote:Op zondag 21 juni 2015 12:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoewel een mislukte relatie natuurlijk niet persé iets slechts hoeft te zijn. Leerervaring enzulks.
Moet je er wel van willen leren, ook. Niet 3 jaar lang helemaal fucked up thuis gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |