Touché :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Standaard overal aan likken dan voor een stukje smaakbeleving.
Oh fuck, 81 nu dus..quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bla fucking bla, gewoon klikken met iemand, who gives a fuck of iemands oorlellen scheef staan dan
Naja, wat ik al zei; je mag best wat eisen hebben. Of voorkeuren is een beter woord, maar je moet daar idd niet alles van laten afhangen, dan kom je er ook niet :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bla fucking bla, gewoon klikken met iemand, who gives a fuck of iemands oorlellen scheef staan dan
Dqod is ook wel een soort van schoothondje. Niet boos maken want dan bijt ze je hand eraf als een pitbull.quote:
Het ging niet zozeer om uiterlijk in dat lijstje he, meer om eigenschappen waar ze wel/niet mee wilde leven. Het was wat extreem, oke, maar ik vind dat soort 'eisen' niet geheel overbodig.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
Kusjes? Waarom zou een hond de grond kussenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ieuuw dat vind ik zo vies altijd. Vroeger dacht ik dat dat kusjes waren
Godverquote:Op zondag 21 juni 2015 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dqod is ook wel een soort van schoothondje. Niet boos maken want dan bijt ze je hand eraf als een pitbull.
ff lezenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De eisenlijst van yiwei:
R&P / keuze voor vriendin/vriend
Heerlijk makkelijk jijquote:
Ik doe het met liefde.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef Dqod het volgende:
Touché :$
Heerlijk hoe jij altijd denkt in oplossingen wanneer ik het zelf even niet zie
My cat is a carpetmuncherquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusjes? Waarom zou een hond de grond kussen?|
Slaan we het daten over en gaan we direct neuken. Praktisch!quote:
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |