Haha bedenk je maar eerst danquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Of niet want misschien is een avondje voor mezelf ook wel lekker
Dillemma
De dood is onvermijdelijk lieverd. Die moet je soms recht in de ogen kijken. Of in jouw geval, volledig laten doordringen in je neusvleugels.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Dqod het volgende:
Ik denk dat ie wel stevig is ja :$
Ik durf alleen niet zo goed, omdat ik zeker weet dat ie naar de dood gaat ruiken n.a.v gisteravond :$
Yiweiquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was er een met een eisenlijstje van 4 posts ofzowaren echt iets van 80 punten.
Hilarisch.
Eisenlijstenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Vind dat altijd van dat autistische gewauwel om eerlijk te zijn
Ik snap niet wat je wilt zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Vind dat altijd van dat autistische gewauwel om eerlijk te zijn
Op fok?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was er een met een eisenlijstje van 4 posts ofzowaren echt iets van 80 punten.
Hilarisch.
Ik ga naar werk nu en dan bedenk ik het mequote:
Maar straks kan ik nooit meer lekker eten ruikenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dood is onvermijdelijk lieverd. Die moet je soms recht in de ogen kijken. Of in jouw geval, volledig laten doordringen in je neusvleugels.
Succes moppie en niet teveel bedenken onderwijlquote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga naar werk nu en dan bedenk ik het me
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
Sommige mensen zijn toe aan een Fok-vakantie
Als iedereen zo veel zou werken als jij zagen we op ons 35e er allemaal uit als 65quote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dankzij jou ga ik het weer doen, Going back to Cali luisteren.quote:
Merciquote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Succes moppie en niet teveel bedenken onderwijl![]()
Standaard overal aan likken dan voor een stukje smaakbeleving.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef Dqod het volgende:
Maar straks kan ik nooit meer lekker eten ruiken
Bla fucking bla, gewoon klikken met iemand, who gives a fuck of iemands oorlellen scheef staan danquote:Op zondag 21 juni 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Voor de meeste van de eisen die zij stelde was nog wel wat te zeggen ook.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Anders sowieso donderdag toch?
Dat doet mijn hond ookquote:Op zondag 21 juni 2015 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Standaard overal aan likken dan voor een stukje smaakbeleving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |