Zo ver wegquote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry
Ik zou lekker gaan plannen voor het najaar (niet zo heet) en genieten van de voorpret van het plannen enzo
Je zit op een bepaalde manier nieteens zo ver bij de waarheid vandaan...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je sowieso al iedereen gek vindt kan ik me voorstellen dat daten voor jou moeilijk is ja
Ware woorden ditquote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry
Ik zou lekker gaan plannen voor het najaar (niet zo heet) en genieten van de voorpret van het plannen enzo
Neequote:
Gohquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit op een bepaalde manier nieteens zo ver bij de waarheid vandaan...
Waar zou je heen gaan zeilen?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn zeilvakantie gaat niet door...
Dus ik denk dat ik naar Marseille of Nice vlieg en vanaf daar de trein ga nemen
Om moedeloos van te worden hequote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken daarom en jij evenmin.
Maar gatverdamme, de kortzichtigheid hier wederom vandaag
Dat altijd. Maar dat is voor iedereen even lastig. Misschien voor vrouwen zelfs lastiger omdat ze een grotere poule hebben om uit te kiezen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
En daten is idd niet heel erg moeilijk. Wel die "juiste" dan ook tegenkomen
Enkele users zijn daar heel goed in, bijna kunstquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Waar?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
Van Gibraltar naar Saint Tropez....quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zou je heen gaan zeilen?
En waar ga je dan heen treinen?
Daarom eerst een beetje rondsletten tochquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar dat is voor iedereen even lastig. Misschien voor vrouwen zelfs lastiger omdat ze een grotere poule hebben om uit te kiezen.
Ik heb geen compliment van je nodig, die huillach was om aan te geven dat je niet zo moeilijk bent als je hier wil doen voorkomen . nofi verderquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef ik je eens een compliment, kom je nog met een huillach
Wat ga je in godsnaam in Enschede doen?quote:
Twee weken lang op je zolder, 24/7 posten?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
Sommige mensen zijn toe aan een Fok-vakantie
Naar mijn familiequote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ga je in godsnaam in Enschede doen?
Oh, bummer. Waarom gaat het niet door?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Gibraltar naar Saint Tropez....
Naar Amsterdam op m'n gemakje. Met tussenstops in mooie steden
Soms wel. Ik probeer mezelf dan vaak te bedenken dat het m'n energie niet waard is tho :$quote:
Wellichtquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar dat is voor iedereen even lastig. Misschien voor vrouwen zelfs lastiger omdat ze een grotere poule hebben om uit te kiezen.
Ga je niet meer zeilenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Gibraltar naar Saint Tropez....
Naar Amsterdam op m'n gemakje. Met tussenstops in mooie steden
Het werktquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms wel. Ik probeer mezelf dan vaak te bedenken dat het m'n energie niet waard is tho :$
[..]
Wellicht
Mgoed, ergens is single zijn ook wel ff lekker. Nieuwe mensen leren kennen/dingen ontdekken 'n shit :$
Echt he? Beetje plannen google earth erbij, beetje kijken wat er allemaal te doen isquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben dol op voorpret. Als je het over doelen in je leven hebt zijn dit van die zalige subdoelen om mee bezig te zijn
Misschien zouden ze er wat mee moeten doen. Mooi schilderij maken ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Enkele users zijn daar heel goed in, bijna kunst
Weinig keuze hoor, enig idee hoe groot die poule nog is afgezet tegen al die eisenlijstjes..quote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naja, ik ben verder totaal geen fan van moeilijk doen, dus fijne dag verderquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen compliment van je nodig, die huillach was om aan te geven dat je niet zo moeilijk bent als je hier wil doen voorkomen . nofi verder
Hoe weet jij of ze lelijk zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vrouwen die om de haverklap een date hebben? Zelfs de lelijkerds?
Ja, preciesquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Echt he? Beetje plannen google earth erbij, beetje kijken wat er allemaal te doen is
INderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
Sommige mensen zijn toe aan een Fok-vakantie
Ahh okquote:
In my pants. Daar zit een drammerig stuk ontlasting :$quote:
Zo'n harde?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:19 schreef Dqod het volgende:
In my pants. Daar zit een drammerig stuk ontlasting :$
Topquote:Op zondag 21 juni 2015 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
INderdaad.
Uurtje of 7 doen? Ik ga vandaag enkel hoognodige doen en dan weer naar huis.
Dan hebben ze te hogen eisen, een verkeerd zelfbeeld, kunnen niet goed met vrouwen omgaanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou, als het kerels waren die zo postten als hun, dan maakten ze geen schijn van kans en werden ze linea recta doorverwezen naar het versieren topic hoor
Ik ga er standaard van uit dat 60 procent te lelijk is, 30 procent wel te doen en 10 procent echt mooi.quote:
Volgeboektquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, bummer. Waarom gaat het niet door?
Haha, jij bent echt stiekem mijn droomman he?
Nopequote:
Ik denk dat ie wel stevig is ja :$quote:
Of niet want misschien is een avondje voor mezelf ook wel lekkerquote:
Er was er een met een eisenlijstje van 4 posts ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weinig keuze hoor, enig idee hoe groot die poule nog is afgezet tegen al die eisenlijstjes..![]()
Mogguh trouwens allen
Vind dat altijd van dat autistische gewauwel om eerlijk te zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hebben ze te hogen eisen, een verkeerd zelfbeeld, kunnen niet goed met vrouwen omgaan
Mehquote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VolgeboektHet was dan ook maar een kleine crew.
En
[..]
NopeMet een beetje geluk kan ik in oktober meedoen aan de Rolex Middle sea race. Maar dat is afwachten...
Goed plan, lekker dagdromen en shit uitzoeken onder het genot van wat juicequote:Op zondag 21 juni 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, precies
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens een Japanreis ga plannen
Gewoon zien waar je dan zin in hebt :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Of niet want misschien is een avondje voor mezelf ook wel lekker
Dillemma
Ik heb net doorgekregen dat ik in augustus in Portugal word verwacht, alles is al geboekt op het ticket na. Heerlijk, vrienden die hotel eigenaar zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, precies
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens een Japanreis ga plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |