Zo ver wegquote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry
Ik zou lekker gaan plannen voor het najaar (niet zo heet) en genieten van de voorpret van het plannen enzo
Je zit op een bepaalde manier nieteens zo ver bij de waarheid vandaan...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je sowieso al iedereen gek vindt kan ik me voorstellen dat daten voor jou moeilijk is ja
Ware woorden ditquote:Op zondag 21 juni 2015 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sorry
Ik zou lekker gaan plannen voor het najaar (niet zo heet) en genieten van de voorpret van het plannen enzo
Neequote:
Gohquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit op een bepaalde manier nieteens zo ver bij de waarheid vandaan...
Waar zou je heen gaan zeilen?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn zeilvakantie gaat niet door...
Dus ik denk dat ik naar Marseille of Nice vlieg en vanaf daar de trein ga nemen
Om moedeloos van te worden hequote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken daarom en jij evenmin.
Maar gatverdamme, de kortzichtigheid hier wederom vandaag
Dat altijd. Maar dat is voor iedereen even lastig. Misschien voor vrouwen zelfs lastiger omdat ze een grotere poule hebben om uit te kiezen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
En daten is idd niet heel erg moeilijk. Wel die "juiste" dan ook tegenkomen
Enkele users zijn daar heel goed in, bijna kunstquote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:
Waar?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef Dqod het volgende:
Van Gibraltar naar Saint Tropez....quote:Op zondag 21 juni 2015 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar zou je heen gaan zeilen?
En waar ga je dan heen treinen?
Daarom eerst een beetje rondsletten tochquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar dat is voor iedereen even lastig. Misschien voor vrouwen zelfs lastiger omdat ze een grotere poule hebben om uit te kiezen.
Ik heb geen compliment van je nodig, die huillach was om aan te geven dat je niet zo moeilijk bent als je hier wil doen voorkomen . nofi verderquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef ik je eens een compliment, kom je nog met een huillach
Wat ga je in godsnaam in Enschede doen?quote:
Twee weken lang op je zolder, 24/7 posten?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Harmankardon het volgende:
Sommige mensen zijn toe aan een Fok-vakantie
Naar mijn familiequote:Op zondag 21 juni 2015 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ga je in godsnaam in Enschede doen?
Oh, bummer. Waarom gaat het niet door?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Gibraltar naar Saint Tropez....
Naar Amsterdam op m'n gemakje. Met tussenstops in mooie steden
Soms wel. Ik probeer mezelf dan vaak te bedenken dat het m'n energie niet waard is tho :$quote:
Wellichtquote:Op zondag 21 juni 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat altijd. Maar dat is voor iedereen even lastig. Misschien voor vrouwen zelfs lastiger omdat ze een grotere poule hebben om uit te kiezen.
Ga je niet meer zeilenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van Gibraltar naar Saint Tropez....
Naar Amsterdam op m'n gemakje. Met tussenstops in mooie steden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |