Dat durf ik niet te zeggen. Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Noted
En hoe zit dat met hotels? Kan ik gewoon op de bonne fooi gaan?
De zelfkennis ontbreekt alleen een beetje....quote:
Zo, dat zijn flinke woordenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Je zult mij nog wel leren kennen...dan zal je spijt krijgen van je respectloze woorden en gedrag...
Oooh danquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meer mensen haar dan mensen jou denk ik
Ik heb zojuist beloofd dat we binnenkort naar dqod gaan btw.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal de volgende keer een chick voor je meenemen die je pegt. No worries.O+
Watquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Je zult mij nog wel leren kennen...dan zal je spijt krijgen van je respectloze woorden en gedrag...
Van m'n stoel afgegleden zojuist :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zojuist beloofd dat we binnenkort naar dqod gaan btw.
[..]
Dat dacht ik wel, dat je het niet zou gelovenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Wowowow
[..]
Geloof er niets van inderdaad
True that!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Ik ben er nog nooit geweest(wel het treinstuk gedaan van girona naar madrid, dus lyrisch over de hogesnelheidstrein
). Zou sowieso ff kijken of er niet toevallig een feest is op het moment dat je wilt gaan, want dan zal het wel loaded zijn
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben op mijn bestemming. Bye allenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zelfkennis ontbreekt alleen een beetje....
Het ziet er in filmpjes altijd zo bizar uit. Ben er bang voor dat als ik te hard poep ik dat ook krijgquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan een prolapse, hoe cool dat misschien ook zou staan
Daten als vrouw is het gemakkelijkste dat er bestaat.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meer mensen haar dan mensen jou denk ik
Je aanwezigheid is al genoegquote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig om te zien hoe de stemming zo snel omslaat zonder dat ik daar op enigerlei manier bij betrokken ben dit keer
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zojuist beloofd dat we binnenkort naar dqod gaan btw.
[..]
Hoe zou je dat anders kunnen verwachten. Ik moet het bewijs IRL zienquote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, dat je het niet zou geloven
Popcorn time!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Ik soms ook welquote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er in filmpjes altijd zo bizar uit. Ben er bang voor dat als ik te hard poep ik dat ook krijg
[..]
Daten als vrouw is het gemakkelijkste dat er bestaat.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben op mijn bestemming. Bye allen
Ja precies, zelfs als je geen neus hebt en een half been lukt dat makkelijk, maar goed leg dat Cali maar eens uitquote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er in filmpjes altijd zo bizar uit. Ben er bang voor dat als ik te hard poep ik dat ook krijg
[..]
Daten als vrouw is het gemakkelijkste dat er bestaat.
Vandaar je lubbergaatjequote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik soms ook wel
Serieus anale seks wel eens links laten liggen ook omdat ik daar bang voor was
Okquote:
Probeer het datingsite topic eens? Alle vrouwen daar zullen je meteen tegenspreken.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, zelfs als je geen neus hebt en een half been lukt dat makkelijk, maar goed leg dat Cali maar eens uit
Moeilijk?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
En daten is idd niet heel erg moeilijk. Wel die "juiste" dan ook tegenkomen
Dat valt beide tegen.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef Dqod het volgende:
En daten is idd niet heel erg moeilijk. Wel die "juiste" dan ook tegenkomen
Dat heb je zelf ook deels in de hand, so noquote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moeilijk?
Das bijna mission impossible
Die vrouwen die om de haverklap een date hebben? Zelfs de lelijkerds?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Probeer het datingsite topic eens? Alle vrouwen daar zullen je meteen tegenspreken.
Als je sowieso al iedereen gek vindt kan ik me voorstellen dat daten voor jou moeilijk is jaquote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moeilijk?
Das bijna mission impossible
Daarom tussenstops maken op de plekken waar je moet overstappen. Lekker een dagje Parijs en een dagje Perpignan tussendoor ofzoquote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef Californium het volgende:
[..]
True that!
Pfff…. dat vind ik dan het nadeel…. Ik wil gewoon ergens heen gaan en nergens over nadenken
Zo lastig allemaal
Nu wil ik morgen wegquote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom tussenstops maken op de plekken waar je moet overstappen. Lekker een dagje Parijs en een dagje Perpignan tussendoor ofzo
Datingsite topic? Dat is heel fok toch?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Probeer het datingsite topic eens? Alle vrouwen daar zullen je meteen tegenspreken.
Ja, want vrouwen die fysiek minder mooi of lelijk zijn hebben verder natuurlijk ook niets te bieden. Raar hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vrouwen die om de haverklap een date hebben? Zelfs de lelijkerds?
Samzzquote:
Vrouwen zullen dat toch nooit snappen zelf, dat is het trieste ervanquote:Op zondag 21 juni 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Waar woord ditquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen die fysiek minder mooi of lelijk zijn hebben verder natuurlijk ook niets te bieden. Raar hoor
Ligt eraan hoe je t bekijkt, ik heb nou eenmaal eisen die ik niet zomaar ga loslaten (vooral ook omdat het loslaten van die bepaalde dingen toch alleen maar averechts gaat werken)quote:Op zondag 21 juni 2015 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb je zelf ook deels in de hand, so no
quote:
Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken daarom en jij evenmin.quote:
Nou, als het kerels waren die zo postten als hun, dan maakten ze geen schijn van kans en werden ze linea recta doorverwezen naar het versieren topic hoorquote:Op zondag 21 juni 2015 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen die fysiek minder mooi of lelijk zijn hebben verder natuurlijk ook niets te bieden. Raar hoor
Mijn zeilvakantie gaat niet door...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom tussenstops maken op de plekken waar je moet overstappen. Lekker een dagje Parijs en een dagje Perpignan tussendoor ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |