Ah ok, duidelijk. Ik ben net wakker, vandaar dat ik het even moest vragenquote:
Notedquote:Op zondag 21 juni 2015 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het treinentopic kunnen ze je briljant hebben met de route. Waar je het beste kunt overstappen enzo. Want de rails ligt er wel, maar in 1 keer vanaf hier naar Malaga gaat dan weer niet
OI! Mijn rectum is fakking strak ja?!quote:
quote:
Ik jou ook niet serieus, maar ik heb wel mensenkennis en toevallig ook kennis van vrouwenquote:
Doe het nietquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik jou ook niet serieus, maar ik heb wel mensenkennis en toevallig ook kennis van vrouwen
Graag of niet!
Doe dan vooral niet interrail maar boek in Nederland je HSL tickets al, voor de volle prijs.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind treinen relaxed eigenlijkVliegen niet zo
Wil niet stressen….
Meer mensen haar dan mensen jou denk ikquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze denkt zelf dat iedereen haar wil daten volgens mij
Ja inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze denkt zelf dat iedereen haar wil daten volgens mij
Maar dat heb ik ook, geloof het of nietquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik jou ook niet serieus, maar ik heb wel mensenkennis en toevallig ook kennis van vrouwen
Graag of niet!
Zal de volgende keer een chick voor je meenemen die je pegt. No worries.O+quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
OI! Mijn rectum is fakking strak ja?!
Misschien moet er wat vaker gepegged worden :$
[..]![]()
Thxquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe dan vooral niet interrail maar boek in Nederland je HSL tickets al, voor de volle prijs.
Ik vond de onzekerheid hoe en of uberhaupt of je ergens kon komen afschuwelijk. Ook had ik bijvoorbeeld te maken met vertragingen van 4 uur op reizen van 13 uur, waardoor dan weer een aansluiting gemist werd, waardoor dan ergens op straat overnacht moest worden, of dat we terecht kwamen in plaatsen 400km van onze eigenlijk bedachte stopplaats, etc, etc. Zoveel problemen.
Nee, geen behoefte aan een prolapse, hoe cool dat misschien ook zou staanquote:
Je zult mij nog wel leren kennen...dan zal je spijt krijgen van je respectloze woorden en gedrag...quote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Graag of niet!
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal de volgende keer een chick voor je meenemen die je pegt. No worries.O+
Wowowowquote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
Ik wil wel met Cali daten, dat is het belangrijkst
Geloof er niets van inderdaadquote:
Kijk eens naar dat icoontje naast haar naam.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meer mensen haar dan mensen jou denk ik
Wie de fuck ben jij?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Je zult mij nog wel leren kennen...dan zal je spijt krijgen van je respectloze woorden en gedrag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |