*Puttin' on the suit*quote:Op zondag 21 juni 2015 11:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Do, or do not. There is no try.
[ afbeelding ]
Ik heb vorig jaar ongeveer zoiets gedaan, alleen dan richting Lissabon ipv Zuid-Spanje, met een interrail pas.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeldVanavond even uitzoeken
Ja, via Parijs, Montpellier, Barcelona, Madrid.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan moeten gaan? Antwerpen / Parijs /
Zet jezelf eens een spiegel voor en bedenk wat beter kanquote:
Gaat dit over een treinreis?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, via Parijs, Montpellier, Barcelona, Madrid.
[ afbeelding ]
Het stuk tussen Perpignan en Barcelona is inmiddels ook in gebruik genomen
De vrouwen dusquote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Zet jezelf eens een spiegel voor en bedenk wat beter kan
Leave 'm off, prettyquote:
Ik vind treinen relaxed eigenlijkquote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ongeveer zoiets gedaan, alleen dan richting Lissabon ipv Zuid-Spanje, met een interrail pas.
Ik vond het best wel stressvol en zou een volgende keer gewoon lekker het vliegtuig nemen.
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, via Parijs, Montpellier, Barcelona, Madrid.
[ afbeelding ]
Het stuk tussen Perpignan en Barcelona is inmiddels ook in gebruik genomen
Die staan niet voor jouw spiegel. Jij wel.quote:
Mijn rectumquote:Op zondag 21 juni 2015 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Zet jezelf eens een spiegel voor en bedenk wat beter kan
Faxie plsquote:
You are beyond helpquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die staan niet voor jouw spiegel. Jij wel.
Mijn werkweek start met ochtenddienst, anders deed ik met je mee.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Barbusse het volgende:
Suffe blije cocktailmuziek op de zondagochtend. Zo maar eens een liquid lunch halen
In het treinentopic kunnen ze je briljant hebben met de route. Waar je het beste kunt overstappen enzo. Want de rails ligt er wel, maar in 1 keer vanaf hier naar Malaga gaat dan weer nietquote:Op zondag 21 juni 2015 11:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind treinen relaxed eigenlijkVliegen niet zo
Wil niet stressen….
[..]
Ik wil je niet datenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
You are beyond help!
Blijf dan maar lekker alleen…
Of ik ga wel met je op date en dan zal ik je daarna brutaalhard vertellen wat er mis is met je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |