Teh fakquote:Op zondag 21 juni 2015 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Neuh, ik heb niks met dromen, dit was de eerste die ik nog weet te herinneren in jaren.
yeah. Don't try mequote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
98 van de 100 keer moet dit toch falen?
Antwerpen, Parijs, Lyon, Avignon, Barca, en van daaruit is het makkelijk per trein of bus naar Granada.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan moeten gaan? Antwerpen / Parijs /
Gewoon door blijven gaan tot je die 2 van de 100 tegenkomt, jatoch :$quote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij zijn zo'n geniaal stel samen![]()
!
Maar eff kieken… Misschien dat een week strand en niets doe me misschien wel goed zou doen
It's a numbers gamequote:Op zondag 21 juni 2015 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon door blijven gaan tot je die 2 van de 100 tegenkomt, jatoch :$
Ik ben dan ook een romanticus hostiquote:Op zondag 21 juni 2015 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan zo uit een slecht boek komen dit![]()
Pseudo romantisch gekwijl
Faxie plsquote:
Respect voor die stap. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen doen als jij gedaan hebt. Al heb ik er wel regelmatig aan gedachtquote:Op zondag 21 juni 2015 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huwelijk. Werk. Materialistisch gehuil in de marge.
En de oplossing? Burn it all to the ground and putting on a suit.
Ik onthoud ze wel maar na 20 minuten wakker te zijn zijn ze wegquote:Op zondag 21 juni 2015 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Teh fak
Ik herinner me ze om de nacht gemiddeld, vaak ook hele lange. Sinds 3 weken ofzo, daarvoor herinnerde ik me ze ook nauwelijks.
Maak daar maar 99,9 vanquote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeldquote:Op zondag 21 juni 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Antwerpen, Parijs, Lyon, Avignon, Barca, en van daaruit is het makkelijk per trein of bus naar Granada.
Wat? Ken ik jou?quote:
Het zal je verbazen hoe vaak t toch werkt.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Probleem is dat bij hem duidelijk aanwijsbare redenen waren die buiten hem lagen. Jij kan niet weglopen van je problemen want het probleem zit IN jou.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Respect voor die stap. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen doen als jij gedaan hebt. Al heb ik er wel regelmatig aan gedacht
Do, or do not. There is no try.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef yats het volgende:
[..]
Respect voor die stap. Ik weet niet of ik hetzelfde zou kunnen doen als jij gedaan hebt. Al heb ik er wel regelmatig aan gedacht
Heftig hoor.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had echt vage dromen vannacht. Ik lag op de grond en een plastic emmer waar zoutzuur in zat smolt weg en het zuur kwam steeds dichter bij mijn arm en ik kon niet opstaan en toen het mijn arm raakte schrok ik wakker.
En toen ik weer in slaap viel begon freaky droom nummer 2
Volledig mee eensquote:Op zondag 21 juni 2015 11:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind die ene en geef dan alles wat je hebt.
Geen idee...tis in elk geval niet mijn dingquote:Op zondag 21 juni 2015 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe vaak t toch werkt.
quote:Op zondag 21 juni 2015 11:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Probleem is dat bij hem duidelijk aanwijsbare redenen waren die buiten hem lagen. Jij kan niet weglopen van je problemen want het probleem zit IN jou.
/ goddammit
Wat moet jij nu weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |