Dat durf ik niet te zeggen. Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 21 juni 2015 12:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Noted
En hoe zit dat met hotels? Kan ik gewoon op de bonne fooi gaan?
De zelfkennis ontbreekt alleen een beetje....quote:
Zo, dat zijn flinke woordenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Je zult mij nog wel leren kennen...dan zal je spijt krijgen van je respectloze woorden en gedrag...
Oooh danquote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meer mensen haar dan mensen jou denk ik
Ik heb zojuist beloofd dat we binnenkort naar dqod gaan btw.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal de volgende keer een chick voor je meenemen die je pegt. No worries.O+
Watquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Je zult mij nog wel leren kennen...dan zal je spijt krijgen van je respectloze woorden en gedrag...
Van m'n stoel afgegleden zojuist :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zojuist beloofd dat we binnenkort naar dqod gaan btw.
[..]
Dat dacht ik wel, dat je het niet zou gelovenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Wowowow
[..]
Geloof er niets van inderdaad
True that!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen. Ik ben er nog nooit geweest(wel het treinstuk gedaan van girona naar madrid, dus lyrisch over de hogesnelheidstrein
). Zou sowieso ff kijken of er niet toevallig een feest is op het moment dat je wilt gaan, want dan zal het wel loaded zijn
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben op mijn bestemming. Bye allenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zelfkennis ontbreekt alleen een beetje....
Het ziet er in filmpjes altijd zo bizar uit. Ben er bang voor dat als ik te hard poep ik dat ook krijgquote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan een prolapse, hoe cool dat misschien ook zou staan
Daten als vrouw is het gemakkelijkste dat er bestaat.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meer mensen haar dan mensen jou denk ik
Je aanwezigheid is al genoegquote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel grappig om te zien hoe de stemming zo snel omslaat zonder dat ik daar op enigerlei manier bij betrokken ben dit keer
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zojuist beloofd dat we binnenkort naar dqod gaan btw.
[..]
Hoe zou je dat anders kunnen verwachten. Ik moet het bewijs IRL zienquote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel, dat je het niet zou geloven
Popcorn time!quote:Op zondag 21 juni 2015 12:05 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Ik soms ook welquote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er in filmpjes altijd zo bizar uit. Ben er bang voor dat als ik te hard poep ik dat ook krijg
[..]
Daten als vrouw is het gemakkelijkste dat er bestaat.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben op mijn bestemming. Bye allen
Ja precies, zelfs als je geen neus hebt en een half been lukt dat makkelijk, maar goed leg dat Cali maar eens uitquote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ziet er in filmpjes altijd zo bizar uit. Ben er bang voor dat als ik te hard poep ik dat ook krijg
[..]
Daten als vrouw is het gemakkelijkste dat er bestaat.
Vandaar je lubbergaatjequote:Op zondag 21 juni 2015 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik soms ook wel
Serieus anale seks wel eens links laten liggen ook omdat ik daar bang voor was
Okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |