Nou ja ik vind uiterlijk toch echt wel belangrijk, dat heeft niets met gevoel te maken maar met keiharde eisenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n eisenlijst is een wel erg rationele benadering van iets wat een gevoelskwestie zou moeten zijn idd.
Sorry, wij matchen niet ben ik bang.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef Dqod het volgende:
Ik wens gewoon ongegeneerd scheetjes en boeren te mogen laten terwijl ik zit te chillen op de bank. Tenzij ik drugs op heb, dan zou ik netjes naar de wc lopen. Dat zijn mijn eisen
Ja, je hoeft toch ook niet elke vrouw te daten die je tegenkomt? Of waar je bij voorbaat al geen klik mee hebt?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toch zijn er vrouwen waarbij ik het gewoon -echt- nieteens zou willen proberen, dan ben ik liever single
Want?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toch zijn er vrouwen waarbij ik het gewoon -echt- nieteens zou willen proberen, dan ben ik liever single
Wel verdommequote:Op zondag 21 juni 2015 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, wij matchen niet ben ik bang.
Tot je voor iemand valt die niet aan je uiterlijke ideaalplaatje voldoet. Of je iemand aantrekkelijk vindt is toch ook een gevoel?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik vind uiterlijk toch echt wel belangrijk, dat heeft niets met gevoel te maken maar met keiharde eisen
Uitstraling, mijn droomvrouwquote:Op zondag 21 juni 2015 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet dat je goed zit als een vrouw je al je wensen en eisen doet vergeten met haar persoonlijkheid en uitstraling.
Vinden van de clit is extra moeilijk vanwege de 4 huidlagen die er voorhangen bijvoorbeeld.quote:
Klopt. Die klik is sowieso wel belangrijk.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, je hoeft toch ook niet elke vrouw te daten die je tegenkomt? Of waar je bij voorbaat al geen klik mee hebt?
Iedereen heeft wel wat eisen, maar als je zo'n lijst hebt dan zit er wel een steekje los. Doet me denken aan zo'n meisje van de Undateables, die was autistisch en had ook zo'n ellenlang lijstje.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik vind uiterlijk toch echt wel belangrijk, dat heeft niets met gevoel te maken maar met keiharde eisen
Ja, dat kan :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn radar zegt dat jij wel een hele goede bips hebt
Not sure if serious of sneer naar gelijknamige user.quote:
Omdat een misluke relatie voor mij veel narigheid kan opleveren en ik graag niet nogeens in de shit terugzakquote:
Verschilt dat nog per drug?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:38 schreef Dqod het volgende:
Ik wens gewoon ongegeneerd scheetjes en boeren te mogen laten terwijl ik zit te chillen op de bank. Tenzij ik drugs op heb, dan zou ik netjes naar de wc lopen. Dat zijn mijn eisen
AIVD erbij voor de backgroundcheckquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef bamibij het volgende:
Die lijst van ywei![]()
Niet roken drinken gokken of dat ooit gedaan hebben
Geen enigs kind, ouders vreedzaam bij elkaar
Ik probeer me echt voor te stelllen hoe een date met haar eruit ziet..
Dat is mogelijk. Ik hoop alleen niet dat je er bij voorbaat al vanuit gaat DAT je er geen klik mee hebt/gaat hebben. Ook dat kan een valkuil zijnquote:Op zondag 21 juni 2015 12:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Die klik is sowieso wel belangrijk.
En verreweg de meeste vrouwen die ik überhaubt spreek..ik zie ze gewoon oprecht niet zitten. Niet op die manier.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Not sure if serious of sneer naar gelijknamige user.
quote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je schrikt je rot als ik mijn pener tevoorschijn haal
Met pep is het alsof de grim reaper in je huis rondloopt. Met mdma is het nou ook niet allesquote:
Ik kan het dus echt niet met lelijke vrouwen he, als er maar iets niet helemaal naar mijn zin is ga ik liever wat anders doen /true.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel wat eisen, maar als je zo'n lijst hebt dan zit er wel een steekje los. Doet me denken aan zo'n meisje van de Undateables, die was autistisch en had ook zo'n ellenlang lijstje.
I am wrong on so many levels according to that list that its funnyquote:Op zondag 21 juni 2015 12:41 schreef bamibij het volgende:
Die lijst van ywei![]()
Niet roken drinken gokken of dat ooit gedaan hebben
Geen enigs kind, ouders vreedzaam bij elkaar
Ik probeer me echt voor te stelllen hoe een date met haar eruit ziet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |