Waarom?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Ballet9 het volgende:
Vroeger vond ik dat hij geen bedpartners gehad mag hebben, nu kan ik wel max. 2 accepteren ofzo. Naja, het hangt ervan af met wie dat was, welke omstandigheden en waarom.
Dat is echt een rare eis..
Good luck finding that onequote:
moet je haar ff dmen ik weet het niet. Vind het al ongepast om te vragen aan iemand.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En hoe had je bedacht dat te gaan controleren?
Wat maakt jou t uit hoeveel bedpartners jouw partner heeft gehad. En waarom zou hij er niet meer dan 2 mogenquote:
2 over zijn hele leven?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Ballet9 het volgende:
Vroeger vond ik dat hij geen bedpartners gehad mag hebben, nu kan ik wel max. 2 accepteren ofzo. Naja, het hangt ervan af met wie dat was, welke omstandigheden en waarom.
Dat is echt een rare eis..
O, dacht dat je het over jezelf hadquote:Op zondag 21 juni 2015 12:32 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Wat maakt jou t uit hoeveel bedpartners jouw partner heeft gehad. En waarom zou hij er niet meer dan 2 mogen. Is zij autistisch?
Beetje gezonde aantrekkingskracht is wel fijn.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk zijn al mijn eisen vooral bedoeld om de slagingskans van een relatie te vergroten (ik wil niet iets met een vrouw beginnen als ik van tevoren al weet dat het wsl niet gaat werken). Uiterlijk vind ik daarbij niet echt heel relevant
2 bedpartners, dat had ik op mijn 17de al gepasseerdquote:
Eisen vergroten je kans niet. Je hoeft ook niet ergens blind in te springen, maar je gaat wel ergens voor. Die eisen houden je alleen maar tegen om een iets te proberen en daarvan te lerenquote:Op zondag 21 juni 2015 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk zijn al mijn eisen vooral bedoeld om de slagingskans van een relatie te vergroten (ik wil niet iets met een vrouw beginnen als ik van tevoren al weet dat het wsl niet gaat werken). Uiterlijk vind ik daarbij niet echt heel relevant
Wow.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 bedpartners, dat had ik op mijn 17de al gepasseerd
Je weet dat je goed zit als een vrouw je al je wensen en eisen doet vergeten met haar persoonlijkheid en uitstraling.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Harmankardon het volgende:
Uiterlijk vind ik heel relevant, maar dat betekent niet dat ik er domme eisen naast ga leggen. Haarkleur, lichaamsvorm, kniehoogte
Dan was je laat.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 bedpartners, dat had ik op mijn 17de al gepasseerd
Klopt. Maar dat is voor mij niet echt een moeilijk punt want zoiets zie je gewoonlijk toch wel vrij snel.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje gezonde aantrekkingskracht is wel fijn.
Zo'n eisenlijst is een wel erg rationele benadering van iets wat een gevoelskwestie zou moeten zijn idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:36 schreef Ballet9 het volgende:
Ik vind eisen stellen normaal. Maar als je zo'n lijst plaatst dan ben je gewoon een autist.
En toch zijn er vrouwen waarbij ik het gewoon -echt- nieteens zou willen proberen, dan ben ik liever singlequote:Op zondag 21 juni 2015 12:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eisen vergroten je kans niet. Je hoeft ook niet ergens blind in te springen, maar je gaat wel ergens voor. Die eisen houden je alleen maar tegen om een iets te proberen en daarvan te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |