kan je dat met een onaantrekkelijke vrouw?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slaan we het daten over en gaan we direct neuken. Praktisch!
Had de rest van de wereld daar ook maar oog voor.quote:
soms dan likken honden mensen. Vroeger dacht ik dat het kusjes waren.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kusjes? Waarom zou een hond de grond kussen?|
Gewoon ogen dicht, zolang het maar goed smaaktquote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
kan je dat met een onaantrekkelijke vrouw?
Ik ben er om je leven leuker te maken weetjetochquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Heerlijk makkelijk jij
Geen stress…
Hou ik van
Ja hoor, daar zijn standjes als doggy style en reverse cowgirl voor uitgevonden.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Ballet9 het volgende:
kan je dat met een onaantrekkelijke vrouw?
Holy fuckin' shitquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De eisenlijst van yiwei:
R&P / keuze voor vriendin/vriend
Verwachtingen doen je de das om. Genieten van wat je hebt/krijgt zonder dat je het wil/ er om moet vragen :$quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had de rest van de wereld daar ook maar oog voor.Nou ja, Cali vooral.
hahah. Volgens mij kunnen mannen best seks hebben met een onaantrekkelijk wezen als de nood hoog is.quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon ogen dicht, zolang het maar goed smaakt
Staan die ook in je excel?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:28 schreef UitStraling het volgende:
Nou ik heb best hoge eisen vind ik zelf, alleen vergeet ik die wel eens als een vrouw zich aanbied voor seks of een leuke avond.
Dat is gewoon echt ziekquote:Op zondag 21 juni 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
De eisenlijst van yiwei:
R&P / keuze voor vriendin/vriend
Zak over de kop, vlag in de hand en gaan voor vaderlandquote:Op zondag 21 juni 2015 12:29 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
hahah. Volgens mij kunnen mannen best seks hebben met een onaantrekkelijk wezen als de nood hoog is.
Je voldoet maar aan 1 punt?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:30 schreef Ballet9 het volgende:
Ik vind de lijst van yiwei zo erg dat ik t niet eens lees, doei
quote:
Het gaat nog verder, verder in het topic. Meerdere aanvullingen.quote:
En hoe had je bedacht dat te gaan controleren?quote:Op zondag 21 juni 2015 12:31 schreef Ballet9 het volgende:
Vroeger vond ik dat hij geen bedpartners gehad mag hebben, nu kan ik wel max. 2 accepteren ofzo. Naja, het hangt ervan af met wie dat was, welke omstandigheden en waarom.
Dat is echt een rare eis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |