toch, toch vind ik haar, d'r normale haar, beter staan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Die blonde drakenchick met die lunchlady armen
True truequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed Kaas, All en Harman, ondertussen braken we hier allemaal stoere taal uit terwijl we allemaal eigenlijk gewoon verliefd willen worden op een leuke lieve meid
echt nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed Kaas, All en Harman, ondertussen braken we hier allemaal stoere taal uit terwijl we allemaal eigenlijk gewoon verliefd willen worden op een leuke lieve meid
Ohja maar pit moet er wel inzitten. En als ik iets niet ben is het stoer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Doe niet stoer jonguhhhquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ohja maar pit moet er wel inzitten. En als ik iets niet ben is het stoer.
Echt? Nou om eerlijk te zijn is dat niks voor mij, gedoe altijd, eerst de prins op het witte paard uithangen om haar in bed te lullen en de dag erna haar met het gezicht van de duivel weg jagen, zoals ik al zei, gedoequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:44 schreef All-out het volgende:
[..]
echt nietik hoop dat het dit keer even duurt voordat ik weer monogaam moet zijn
Zo erg zijn haar armen toch niet? :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ik sla even over.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Liever niet...Gevoelens zuigenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Past niet bij haar mooie uiterlijk, valt ook wel mee, maar past nietquote:
Nooit op gelet eigenlijk, google.................inderdaad babyarmpjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past niet bij haar mooie uiterlijk, valt ook wel mee, maar past niet
Bij haar vind ik het echt meevallen. Niet storend iig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past niet bij haar mooie uiterlijk, valt ook wel mee, maar past niet
Ja, ze mistte het praten met me. Maar "Hoe is het" zat er niet in. Dus ik vind het even goed.quote:
Sensei.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
Gevoelens als je vijand zien
Is je grootste leermeester
Embrace your emotions. Make them your strength, not a weakness.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
Tegenstrijdig welquote:
Is me bij jou nou niet opgevallenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij haar vind ik het echt meevallen. Niet storend iig.
Ik heb ze ook. Ook toen ik nog niet zo chubby was. Net iets uit verhouding met de rest van mij lichaam. Het is genetisch.
Tegen je praten dus eigenlijk..quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:51 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja, ze mistte het praten met me. Maar "Hoe is het" zat er niet in. Dus ik vind het even goed.
En nu weer doodse stilte. Ik stuur geen kaart voor haar nieuwe huis. Ze kan even lekker de vinkentering krijgen (Lees: Ik geef even alleen om mezelf en doe wat ik belangrijk vindt)
Ik geloof dat ik in de boos fase zit. Elastiekjes om mijn arm om mezelf te stoppen met aan haar denken
hommoquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
Nohquote:
Amen!quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Embrace your emotions. Make them your strength, not a weakness.
En weer mooie woorden, mee eens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
Ja, dat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aint nobody got time for that .jpg
Liever hommo dan een mietje die alleen de lusten wil en niet de lastenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En weer mooie woorden, mee eens.
Als je bang bent om gekwetst te worden of om alleen al een blauwtje te lopen dan geef het maar op, dan zul je nooit de echte mooie dingen in het leven mee maken.
Ik had de hele dag lange mouwen aan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is me bij jou nou niet opgevallen
Kutzooi, dadelijk ben ik nog lesbisch ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liever hommo dan een mietje die alleen de lusten wil en niet de lasten
En dus gewoon niets leert.
Disclaimer: Dit bericht was niet gericht aan mensen persoonlijk
Moet je wel willen leren natuurlijk..quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
T kan niet altijd even leuk zijn. Het is iig altijd leerzaam
Lesbian Identified Men, ze bestaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutzooi, dadelijk ben ik nog lesbisch ook![]()
Ik denk dat dat het is ja. Weet je Mary, Ik heb het zelf netjes gedaan vind ik. Interesse getoond, maar mijn afstand gehouden. Haar gevraagd naar huis, badkamer, van alles. De persoonlijke tegenvraag was: "Hoe is het met je gamen", Ik denk dat ze bang is om te vragen hoe het met mij is, maar ga dan niet voorstellen te lunchen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tegen je praten dus eigenlijk..
Jammer, maar beter nu dan na verhuzing zullen we maar zeggen..
Als je maar pijn genoeg hebt leer je vanzelfquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je wel willen leren natuurlijk..
Mensen die zeggen dat gevoelens zuigen of nergens goed voor zijn, sluiten zich daar (mijns inziens) voor af. Gaat toch niet werken. Vroeger of later loop je toch wel tegen de lamp. You might as well accept it thenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je wel willen leren natuurlijk..
Kwetsen betekent voor mij vooral dat ik er met passie ingezeten heb denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En weer mooie woorden, mee eens.
Als je bang bent om gekwetst te worden of om alleen al een blauwtje te lopen dan geef het maar op, dan zul je nooit de echte mooie dingen in het leven mee maken.
ik heb juist geleerd dat ik soms alleen de lusten wil en geen lasten, liever even leuk en oppervlakkig dan gedoe. ik ben vaak niet degene die gekwetst wordtquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liever hommo dan een mietje die alleen de lusten wil en niet de lasten
En dus gewoon niets leert.
Disclaimer: Dit bericht was niet gericht aan mensen persoonlijk
Ware woorden dit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat gevoelens zuigen of nergens goed voor zijn, sluiten zich daar (mijns inziens) voor af. Gaat toch niet werken. Vroeger of later loop je toch wel tegen de lamp. You might as well accept it then
Mensen die dat zeggen zeggen het voornamelijk alleen maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat gevoelens zuigen of nergens goed voor zijn, sluiten zich daar (mijns inziens) voor af. Gaat toch niet werken. Vroeger of later loop je toch wel tegen de lamp. You might as well accept it then
Deze vat ik niet helemaal eigenlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef All-out het volgende:
[..]
ik heb juist geleerd dat ik soms alleen de lusten wil en geen lasten, liever even leuk en oppervlakkig dan gedoe. ik ben vaak niet degene die gekwetst wordt
En uiteindelijk loop je toch wel tegen lasten aan. Maar ipv die lasten te laten liggen en er omheen te lopen kun je ze ook even aanpakken en er wat mee doen. Kun je een hoop moois van leren. Is zo slecht nog nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef All-out het volgende:
[..]
ik heb juist geleerd dat ik soms alleen de lusten wil en geen lasten, liever even leuk en oppervlakkig dan gedoe. ik ben vaak niet degene die gekwetst wordt
En komen het hardst huilen wanneer het eens echt fout gaatquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen zeggen het voornamelijk alleen maar.
Deze ook al nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:02 schreef DamagedBrain het volgende:
Gevoelens zijn al moeilijk.
Ze aan behoeften koppelen vond ik pas zwaar.
Zou niet zo raar zijn dat ze te bang is, maar ik snap dat het voor jou ook voelt als een soort één-richtingsverkeer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:57 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja. Weet je Mary, Ik heb het zelf netjes gedaan vind ik. Interesse getoond, maar mijn afstand gehouden. Haar gevraagd naar huis, badkamer, van alles. De persoonlijke tegenvraag was: "Hoe is het met je gamen", Ik denk dat ze bang is om te vragen hoe het met mij is, maar ga dan niet voorstellen te lunchen.
Ook zei ze dat het leuker is om te lunchen als ik gelukkig ben... Ook zo'n dooddoener.
Klinkt goedquote:Anyway.. Ik heb besloten haar nu te negeren, totdat ik er zin in heb. Maak plannen voor de rest en probeer weer wat te genieten van dingen om me heen.
Als zij zenuwachtig wordt over Cambodja kan ik er eens over nadenken
lekker makkelijk dit, alsof ik een mongool ben die overal omheen loopt. ik zeg toch dat ik juist een les geleerd heb..quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
En uiteindelijk loop je toch wel tegen lasten aan. Maar ipv die lasten te laten liggen en er omheen te lopen kun je ze ook even aanpakken en er wat mee doen. Kun je een hoop moois van leren. Is zo slecht nog niet
Gewoon naar je onderbuik luisteren. Die weet het het bestequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:02 schreef DamagedBrain het volgende:
Gevoelens zijn al moeilijk.
Ze aan behoeften koppelen vond ik pas zwaar.
Niet danquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef All-out het volgende:
[..]
lekker makkelijk dit, alsof ik een mongool ben die overal omheen loopt. ik zeg toch dat ik juist een les geleerd heb..
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
En komen het hardst huilen wanneer het eens echt fout gaat
Mag ik bij je komen uithuilen?quote:
Mannen denken al met hun onderbuikquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon naar je onderbuik luisteren. Die weet het het beste
Elke dag leren, sowieso. En geen slaaf van je emotie zijn maar shit rationeel kunnen behandelen scheelt ook een hoop.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef Dqod het volgende:
You don't always get what you want. You do always get what you need tho.
En aan jou als persoon om het dan vorm te geven en er wat mee te doen/ervan te leren
Betekent overigens niet dat je nooit iets achterna moet gaan als je t wil. Da's dan weer het andere uiterste
hou jij je waffel nou maarquote:
Dat is hetgene onder hun buik.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen denken al met hun onderbuik
Vrouwen ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen denken al met hun onderbuik
Daar zitten de rammelende stokken in de buurt iddquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:07 schreef All-out het volgende:
[..]
hou jij je waffel nou maarjij snapt er toch niks van
Lekker dik?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mijn buik is gewoon reservepiemel
Anders voel je je even persoonlijk aangesprokenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef All-out het volgende:
[..]
lekker makkelijk dit, alsof ik een mongool ben die overal omheen loopt. ik zeg toch dat ik juist een les geleerd heb..
Het zou voor een hoop mensen juist goed zijn eens hun emoties te volgen i.p.v. alles maar te rationaliseren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elke dag leren, sowieso. En geen slaaf van je emotie zijn maar shit rationeel kunnen behandelen scheelt ook een hoop.
Huge dongquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mijn buik is gewoon reservepiemel
Dat is het andere uiterste, balans ditdat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou voor een hoop mensen juist goed zijn eens hun emoties te volgen i.p.v. alles maar te rationaliseren.
Totaal mee oneens, gewoon een beetje naar je gezonde verstand luisteren is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik had achteraf en nu zoiets van: Met de achtergrond die we hebben, ga ik er niet omheen draaien dat we geschiedenis hebben. En vind ik dat we elkaar alles moeten kunnen vragen. Als er dan iets is dat je niet durft te vragen, dan had je niet moeten gaan lunchen. Ik ga niet met iemand die ik al 6 jaar ken koetjes en kalfjes praten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zou niet zo raar zijn dat ze te bang is, maar ik snap dat het voor jou ook voelt als een soort één-richtingsverkeer.
Vond ik ook.quote:[..]
Klinkt goed
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zitten de rammelende stokken in de buurt idd.
Maar dat is eng!quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat (het enige is) waar je gelukkig van wordt, dan is er toch geen probleem?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:10 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Maar dat is eng!
Vooral als je een pleaser bent
Vaak wel. Maar soms zit je verstand behoorlijk in de weg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal mee oneens, gewoon een beetje naar je gezonde verstand luisteren is meer dan genoeg.
Rationaliseren is niet naar je gevoelens luisteren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal mee oneens, gewoon een beetje naar je gezonde verstand luisteren is meer dan genoeg.
nou ja, jij zat even met een bord voor je hoofd een monoloog te houden, terwijl het ook een discussie zou kunnen zijn. ik chill alweerquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Anders voel je je even persoonlijk aangesproken
Ik zit niet met een belerend vingertje te wijzen naar je ofzo, ik deel slechts mijn mening en in mijn ogen werkt dat niet. Chill
Altijd bbyquote:
Ik heb ooit een docu gezien over de kinderen van De Hondsberg, daar zaten zeven onopvoedbare en onhandelbare kinderen zowat vastgebonden in een kliniek, de moeder van alle zeven kwam dolblij vertellen dat ze zwanger was van de achtste, flikker op met je eierstokgevoelens, je verstand en brein zit in het hoofd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op some point nemen die meestal wel de overhand ja. Rationaliseer daar maar eens op los
Nee, maar dat is het dus net.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat (het enige is) waar je gelukkig van wordt, dan is er toch geen probleem?
Als jij vindt dat ik een bord voor m'n hoofd heb en een monoloog hou, mag jij dat vinden. Al heb je mij niets horen zeggen tegen iemand persoonlijk, dus dat maak je er zelf vanquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:11 schreef All-out het volgende:
[..]
nou ja, jij zat even met een bord voor je hoofd een monoloog te houden, terwijl het ook een discussie zou kunnen zijn. ik chill alweer
Helaas wel jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak wel. Maar soms zit je verstand behoorlijk in de weg.
Zulke mensen mogen ze naar het slachthuis brengen ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit een docu gezien over de kinderen van De Hondsberg, daar zaten zeven onopvoedbare en onhandelbare kinderen zowat vastgebonden in een kliniek, de moeder van alle zeven kwam dolblij vertellen dat ze zwanger was van de achtste, flikker op met je eierstokgevoelens, je verstand en brein zit in het hoofd.
Dan ben je dus eigenlijk geen pleaserquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:13 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het dus net.
Pleasen helpt mijn behoeften niet, dus dat wil ik anders. Dus leer ik luisteren naar mezelf, mijn onderbuik.
Maar das een behoorlijke stap na 35 jaar.
Natuurlijk wel, je hoeft alleen je verstand niet compleet uit te schakelen op het moment dat je op je gevoel af gaat, je mag ook gerust verliefd worden, zolang het maar niet blind is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:11 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Rationaliseren is niet naar je gevoelens luisteren.
(Vind ik)
het gaat er toch niet om of het persoonlijk is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als jij vindt dat ik een bord voor m'n hoofd heb en een monoloog hou, mag jij dat vinden. Al heb je mij niets horen zeggen tegen iemand persoonlijk, dus dat maak je er zelf van
Kan zijn dat jullie een andere definitie van vriendschap hebben? Kan ook zijn dat dit onderdeel is van het verwerkingsproces en dit meer een soort aftasten is om te kijken hoe het gaat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:09 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik had achteraf en nu zoiets van: Met de achtergrond die we hebben, ga ik er niet omheen draaien dat we geschiedenis hebben. En vind ik dat we elkaar alles moeten kunnen vragen. Als er dan iets is dat je niet durft te vragen, dan had je niet moeten gaan lunchen. Ik ga niet met iemand die ik al 5 jaar kennen koetjes en kalfjes praten.
Drie dagen is natuurlijk peanuts, maar even goed eenquote:[..]
Vond ik ook.
Nu nog lang volhouden dan 3 dagen
#3-day monk
Waar gaat het dan om?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:15 schreef All-out het volgende:
[..]
het gaat er toch niet om of het persoonlijk is.
Ik vind het wel lonend om te een ander gelukkig te maken, maar daarmee vergeet ik mezelf.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan ben je dus eigenlijk geen pleaser
Je denkt alleen dat door te pleasen je je behoeften vervult gaat krijgen.
Big question: Wat wil je nu echt?
Maandag bij dat programma deurwaarders op sbs6.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ooit een docu gezien over de kinderen van De Hondsberg, daar zaten zeven onopvoedbare en onhandelbare kinderen zowat vastgebonden in een kliniek, de moeder van alle zeven kwam dolblij vertellen dat ze zwanger was van de achtste, flikker op met je eierstokgevoelens, je verstand en brein zit in het hoofd.
Daarom, denken doe je met je verstand, genieten met je gevoel, zodra je gaat denken met alleen je gevoel loopt er iets heel erg mis.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen ze naar het slachthuis brengen ja.
Mag helaas niet, he.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maandag bij dat programma deurwaarders op sbs6.
Enorme schulden al, man had geen werk, alleen uitkering. Die al niet genoeg was om de vaste lasten te betalen. Allebei niet verzekerd etc.
Al 2 kinderen, en zwanger van de 3e.
Dan is een verplichte sterilisatie zo gek nog niet.
Khaleesiquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Zondequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:18 schreef Dqod het volgende:
Meh, morgen vrije dag, kan ik alsnog de deur uit voor 'zaken'
Zorgen dat je zelf gelukkig bent en het niet nodig hebben voor je eigen geluk om anderen gelukkig te maken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:16 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik vind het wel lonend om te een ander gelukkig te maken, maar daarmee vergeet ik mezelf.
Dat is een hele lijst, maar komt eigenlijk allereerst neer op: mezelf accepteren.
'zaken' klinkt nogal dubieus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:18 schreef Dqod het volgende:
Meh, morgen vrije dag, kan ik alsnog de deur uit voor 'zaken'
Zou fijn zijn als we het met terugwerkende kracht mogen invoerenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar in sommige gevallen zou het niet verkeerd zijn.
Ik ken de verhalen wel. Triest is het. Vriend van me werkt met dat 'soort' mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar in sommige gevallen zou het niet verkeerd zijn.
Doodverwensing!quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als we het met terugwerkende kracht mogen invoeren
Denk niet dat ik bedoel dat hij op slot zit en waarschijnlijk zit er nog behoorlijk wat emotie. Maar ik kreeg meer emotie uit met een stoel praten nu.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan zijn dat jullie een andere definitie van vriendschap hebben? Kan ook zijn dat dit onderdeel is van het verwerkingsproces en dit meer een soort aftasten is om te kijken hoe het gaat.
Ik ben in de praktijk eens geweest met je laatste zin, maar als je die deur nu zo dicht gooit, weet je zeker dat er geen weg terug naar echte vriendschap gaat zijn. Goed nadenken of je in zo'n kort tijdsbestek dat zeker weet, voor je knopen door hakt misschien..
Ik stem Hostiquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nieuwe wetten, anarchie, ditdat.
Nah, moet even wat afleveren (geen dubieuze dingen als drugs ofzo hoor, roy :$).quote:
Organen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, moet even wat afleveren (geen dubieuze dingen als drugs ofzo hoor, roy :$).
Ach, maak er wel een mooi fietstochtje van ofzo hurrrrdurrr :$
Mijn vormvormig aanhangsel mogen ze erbij hebben :$quote:
nou, jij zegt dat je "lasten" niet uit de weg moet gaan en eigenlijk beweer je dat "er(gens)van leren" het belangrijkste is wat er is.quote:
Tuurlijk zit er emotie, dat spreekt ook voor de situatie en jullie beiden lijkt me.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Denk niet dat ik bedoel dat hij op slot zit en waarschijnlijk zit er nog behoorlijk wat emotie. Maar ik kreeg meer emotie uit met een stoel praten nu.
De tijd zal het leren. Als de vriendschap sterk genoeg is, dan komt het wel goed. Daar moet ik wat vertrouwen in hebben dan. Maar ik ga er voor mezelf geen eenrichtingsverkeer meer van maken.
Ben jij mijn zusje?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
Oh nee, eerst werken. Toedeloe en pootjes van Boris.
banaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
banaanvraag!
Maareuh, dat is toch alleen als ik daadwerkelijk een user doodwens?
Ja maar, ik kan shit handelen, werkt beter als ik ook stemmen heb, kutjequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:21 schreef Dqod het volgende:
Ik stem gewoon niet, da's pas anarchistisch
Oh je bedoelde niet dat je wilde dat mijn ouders mij niet hadden gekregen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
banaanvraag!
Blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
banaanvraag!
Duidelijk, was je ex erg claimend en had je het idee opgesloten te zitten?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, jij zegt dat je "lasten" niet uit de weg moet gaan en eigenlijk beweer je dat "er(gens)van leren" het belangrijkste is wat er is.
maar als nou de geleerde les is dat iemand oppervlakkige behoeften heeft, qua persoonlijkheid niet goed in een vaste relatie past en de andere personen uiteindelijk gaat kwetsen als ie dat toch wel doet, dan is het toch handiger om dat soort situaties te voorkomen?
en dan zeg jij weer: je moet lasten niet uit de weg gaan, en als je maar ergens van leert
Ik heb geen broer voor zover ik weet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ben jij mijn zusje?
(hond.naam.enzo)
Iedereen denkt altijd maar dat ik een rotzak ben ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh je bedoelde niet dat je wilde dat mijn ouders mij niet hadden gekregen.
Mooi, anders moest ik ook nog op mijn woorden letten hier.quote:
Wel als je er als slachtoffer melding van maakt geloof ik, ofzo.. weet ik veel... Das sowieso voor watjesquote:
Ik geef aan wat voor mij werkt, zoals ik al eerder zei. Je hoeft het niet van me aan te nemen hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, jij zegt dat je "lasten" niet uit de weg moet gaan en eigenlijk beweer je dat "er(gens)van leren" het belangrijkste is wat er is.
maar als nou de geleerde les is dat iemand oppervlakkige behoeften heeft, qua persoonlijkheid niet goed in een vaste relatie past en de andere personen uiteindelijk gaat kwetsen als ie dat toch wel doet, dan is het toch handiger om dat soort situaties te voorkomen?
en dan zeg jij weer: je moet lasten niet uit de weg gaan, en als je maar ergens van leert
Hoe kan dat nou.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen denkt altijd maar dat ik een rotzak ben ofzo
Ik ben een beetje zoals die gehandicapte gast in Scary Movie 2. "I CAN DO IT MYSELFquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, ik kan shit handelen, werkt beter als ik ook stemmen heb, kutje
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet je sowiesoquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:27 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Mooi, anders moest ik ook nog op mijn woorden letten hier.
Dat ik gofferdomme ook nog precies weet wie je bedoelt ook nogquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zoals die gehandicapte gast in Scary Movie 2. "I CAN DO IT MYSELF"
*starts sucking my own junk
Geweldige films de eerste delenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zoals die gehandicapte gast in Scary Movie 2. "I CAN DO IT MYSELF"
*starts sucking my own junk
ik ook niet. wel grappig hoe je altijd in de verkeerde hoek van een gesprek uitkomtquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
En ben je dat ook?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... Ik vertel vaak zat dat ik heel lief ben
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik gofferdomme ook nog precies weet wie je bedoelt ook nog
Swsquote:
Ik moest lachen, zag hem ook meteen voor mequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik gofferdomme ook nog precies weet wie je bedoelt ook nog
Daar kan je ook niet om heenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Van jou voel ik de warmte altijd wel ja
Doe ik het weer verkeerd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef All-out het volgende:
[..]
ik ook niet. wel grappig hoe je altijd in de verkeerde hoek van een gesprek uitkomt
Wat is deze, beetje lekken uit onze Whatsappquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet om heen
sorry hosti, had je die cornetto maar niet in je mondje moeten stoppen
Ik kan daar nog steeds helemaal stuk om gaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Godsgruwelijk slechte shit was dat zeg, maar toen ik die leeftijd had toen ze uitkwamen, grijsgekeken en scheelgelachen
Sorryquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is deze, beetje lekken uit onze WhatsappZal eens wat in jouw mondje stoppen
wat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Godsgruwelijk slechte shit was dat zeg, maar toen ik die leeftijd had toen ze uitkwamen, grijsgekeken en scheelgelachen
Ik durf ze niet meer te kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan daar nog steeds helemaal stuk om gaan
Succesquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:33 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar weer eens even richting m'n werk denk ik. Moet maar weer. Dingen die moeten![]()
brrrquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he?beetje vuige gesprekken voeren over cornetto's pijpen enzo
Zolang je die foto's maar bij je houdtquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he?beetje vuige gesprekken voeren over cornetto's pijpen enzo
discretie is altijd gewenst tochquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je die foto's maar bij je houdt
zit bij jou wel goed, anders zou ik je niet allemaal die pikante dickpics sturenquote:
whatsapp sletjequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zit bij jou wel goed, anders zou ik je niet allemaal die pikante dickpics sturen
Nee hoor, voel je vrij om je in het gesprek te mengenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef DamagedBrain het volgende:
Jullie kunnen het nu ook even op whatsapp doen.
Ik heb het idee dat we storen.
Ik ook,maar moet er van af blijvenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef Scary_Mary het volgende:
Gelukkig dan maar, ik houd ook van cornetto
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, voel je vrij om je in het gesprek te mengen
Pass the du eh cornettoquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook,maar moet er van af blijven
Klinkt saaiquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Was net even 32 stuks netwerkapparatuur aan het installeren
Ja. allemaal geautomatiseerd ook nog...quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Was net even 32 stuks netwerkapparatuur aan het installeren
Ja datquote:
Oeh rammenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:46 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja. allemaal geautomatiseerd ook nog...
Gewoon af en toe iets stukmaken helpt.
Wat moet je met een pollepel?quote:
Doe mij dan maar een cornettoquote:
Betaalt schandalig veel hoor, dus dat neem ik op de koop toe.quote:
Neuh, ik ben niet zo moeilijk daarinquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:48 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
En je weet ook al wie hem moet komen brengen?
Ja, uit 2004, die is over de datumquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Cornetto voor jou, cornetto voor Mary
[ afbeelding ]
Foei.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Kersenkadootje van Hertog
[ afbeelding ]
Die mag je uitleggen. Want wtf.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat stond ooit in zo een mannenblad. Bolletje ijs in condoom, iets met hete lava spuiten ofzo..
charmingquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat stond ooit in zo een mannenblad. Bolletje ijs in condoom, iets met hete lava spuiten ofzo..
Dat was niet voor niets een mannenblad, beetje onze geheimen leren kennen, ik lees toch ook de cosmo niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Natuurlijk is het wel lekker, dat is het probleemquote:
Hoezo niet? Super educatief.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was niet voor niets een mannenblad, beetje onze geheimen leren kennen, ik lees toch ook de cosmo niet?.
Daarom zijn we zo gesellug dikquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel lekker, dat is het probleem
hint: ik was niet 100% serieus deze keerquote:
Ohw sorry, val net pas binnen. Zat weer niet goed op te letten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hint: ik was niet 100% serieus deze keer.
Geeft niet, ik leg het met liefde uitquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw sorry, val net pas binnen. Zat weer niet goed op te letten.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ene lekkere. Met strawberry
Ah fuck, ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was niet voor niets een mannenblad, beetje onze geheimen leren kennen, ik lees toch ook de cosmo niet?.
Wacht maar, ik ga ripped worden zeg ik je, ripped.quote:
Dat is wel fijn aan jou jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, ik leg het met liefde uit.
Ik heb mijn goeie kanten, sporadischquote:
Oke, je hebt me door, ik eet het echt nooitquote:
B&J new york super fudge chunk (of Chocolate fudge brownie).quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, je hebt me door, ik eet het echt nooit
Welke is de lekker dan?
Met karamel?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
B&J new york super fudge chunk (of chocolade brownie).
Nee.quote:
Veel seks.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat vreemd als je die covers ziet![]()
[ afbeelding ]
De mooiste vind ik:quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt he?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mooiste vind ik:
"wees altijd jezelf, leer jezelf accepteren"
en dan eronder:
"verlies 10 kilo en word een betere zelf!".
Kijk jij mee op mijn computer?quote:
Hier Hosti, HeatWave legt het je wel uitquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, ik leg het met liefde uit.
Notatie voor mezelf; tickle his prostate with an egg-beaterquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij hoeft niets uitgelegd te worden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hier Hosti, HeatWave legt het je wel uit
Mooie vrouw toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi zo, want dat geldt alleen voor Yvquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mij hoeft niets uitgelegd te worden.
Omdat ik die er ook op heb staan, exact die.quote:
En wanneer vraag je der eens op date? Of loop ik al achter?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, want dat geldt alleen voor Yv.
Ik ook. hele vieze zodat ik niet in de verleiding kom. Mijn jongens vinden die wel lekkerquote:
wtf momentjequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik die er ook op heb staan, exact die.
Ja dat sowieso, gaat me meer om die artikelenquote:
Waarom zou dat een logisch gevolg zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
En wanneer vraag je der eens op date? Of loop ik al achter?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mij hoeft niets uitgelegd te worden.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen. Want wtf.
Welke dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. hele vieze zodat ik niet in de verleiding kom. Mijn jongens vinden die wel lekker
[..]
wtf momentje
Ah, mijn ongelijk aantonen door mij te quoten waardoor blijkt dat ik ongelijk heb, kinderachtig hoor.quote:
Jij begint over logisch... Ik vraag gewoon ietsquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou dat een logisch gevolg zijn?.
En ik zie de relevantie nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Jij begint over logisch... Ik vraag gewoon iets
Geklikt omdat lekkerste wijf van die mixjes, hoe ben jij er bij uitgekomen?quote:
Doe ik eens jeugdig is het weer niet goed..quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, mijn ongelijk aantonen door mij te quoten waardoor blijkt dat ik ongelijk heb, kinderachtig hoor.
Hmm, siroopachtige smaak zeker.quote:
Geintje hoor moppie, vond het wel scherp van jequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe ik eens jeugdig is het weer niet goed..
Ik luister die muziekjens gewoon graag, vooral degene met saxofoontjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geklikt omdat lekkerste wijf van die mixjes, hoe ben jij er bij uitgekomen?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee hoor die hou ik veilig bij me.
Bewaren voor als je partner er niet meer is?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Maar wat moet je met eitjes in de vriezer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ze is jong en heeft geen vriendjequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewaren voor als je partner er niet meer is?.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is niet de Disney versie jongemanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dunno, ik bewaar ze in de koelkast.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Eerst dacht ik aw (overleden), daarna ew (stalker)quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bewaren voor als je partner er niet meer is?.
Koelkast is niet vriezer vrouwmenschquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dunno, ik bewaar ze in de koelkast.
[..]
Ik dacht ik aw (overleden), daarna ew (stalker)
Heb jij haar al in bed geluld?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
En wanneer vraag je der eens op date? Of loop ik al achter?
Dat weet ik? Huhquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast is niet vriezer vrouwmensch
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is niet de Disney versie jongeman
Verkopen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon naar de kroeg gaan. Niemand die het merkt ook dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
En toen zat ik alleen voor het laatste uur.
gezelligheid.
Midden in de week dipje bij iedereen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:27 schreef HeatWave het volgende:
En toen zat ik alleen voor het laatste uur.
gezelligheid.
Juist wel vrees ikquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:28 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Gewoon naar de kroeg gaan. Niemand die het merkt ook dan.
Neuh, 1 collega op project, 1 wekelijkse vrije dag, 1 op vakantie, 1 werkt van 8:00 tot 16:30, meer smaken hebben we niet, dus ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Midden in de week dipje bij iedereen?
Dit is 1 dingetje HW.. Maar laat maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ik zie de relevantie niet. Ik leg het haar gewoon graag uit omdat ze het ook daadwerkelijk waardeert
.
Ik ga nu!quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist wel vrees ik. Kan evt de afdelingstelefoon doorschakelen naar mobiel
.
Werd wel meegevraagd om naar terras te gaan, etters, ze weten dat ik tot 17;30 moet.
Die was live op DV vorig jaarquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik luister die muziekjens gewoon graag, vooral degene met saxofoontjes
Love it.
Doe maar hoor, ik kan het vondelpark ook gewoon zien uit mijn raam, dus erg veel erger zal het niet wordenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:30 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik ga nu!
Collega was heel vroeg begonnen en had een zielig verhaal.
Succes nog even HW!
Zal ik een foto neerplempen?
Ohw zo klinkt het alweer minder ergquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, 1 collega op project, 1 wekelijkse vrije dag, 1 op vakantie, 1 werkt van 8:00 tot 16:30, meer smaken hebben we niet, dus ja.
Ik alleen "Nationale Opera & Ballet"quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar hoor, ik kan het vondelpark ook gewoon zien uit mijn raam, dus erg veel erger zal het niet worden.
Wat jij wil:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |