Mooie vrouw toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat vreemd als je die covers ziet![]()
[ afbeelding ]
Mooi zo, want dat geldt alleen voor Yvquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mij hoeft niets uitgelegd te worden.
Omdat ik die er ook op heb staan, exact die.quote:
En wanneer vraag je der eens op date? Of loop ik al achter?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi zo, want dat geldt alleen voor Yv.
Ik ook. hele vieze zodat ik niet in de verleiding kom. Mijn jongens vinden die wel lekkerquote:
wtf momentjequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik die er ook op heb staan, exact die.
Ja dat sowieso, gaat me meer om die artikelenquote:
Waarom zou dat een logisch gevolg zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
En wanneer vraag je der eens op date? Of loop ik al achter?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mij hoeft niets uitgelegd te worden.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen. Want wtf.
Welke dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. hele vieze zodat ik niet in de verleiding kom. Mijn jongens vinden die wel lekker
[..]
wtf momentje
Ah, mijn ongelijk aantonen door mij te quoten waardoor blijkt dat ik ongelijk heb, kinderachtig hoor.quote:
Jij begint over logisch... Ik vraag gewoon ietsquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou dat een logisch gevolg zijn?.
En ik zie de relevantie nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Jij begint over logisch... Ik vraag gewoon iets
Geklikt omdat lekkerste wijf van die mixjes, hoe ben jij er bij uitgekomen?quote:
Doe ik eens jeugdig is het weer niet goed..quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, mijn ongelijk aantonen door mij te quoten waardoor blijkt dat ik ongelijk heb, kinderachtig hoor.
Hmm, siroopachtige smaak zeker.quote:
Geintje hoor moppie, vond het wel scherp van jequote:Op woensdag 10 juni 2015 16:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doe ik eens jeugdig is het weer niet goed..
Ik luister die muziekjens gewoon graag, vooral degene met saxofoontjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geklikt omdat lekkerste wijf van die mixjes, hoe ben jij er bij uitgekomen?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee hoor die hou ik veilig bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |