Foei.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Kersenkadootje van Hertog
[ afbeelding ]
Die mag je uitleggen. Want wtf.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat stond ooit in zo een mannenblad. Bolletje ijs in condoom, iets met hete lava spuiten ofzo..
charmingquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat stond ooit in zo een mannenblad. Bolletje ijs in condoom, iets met hete lava spuiten ofzo..
Dat was niet voor niets een mannenblad, beetje onze geheimen leren kennen, ik lees toch ook de cosmo niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Natuurlijk is het wel lekker, dat is het probleemquote:
Hoezo niet? Super educatief.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was niet voor niets een mannenblad, beetje onze geheimen leren kennen, ik lees toch ook de cosmo niet?.
Daarom zijn we zo gesellug dikquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel lekker, dat is het probleem
hint: ik was niet 100% serieus deze keerquote:
Ohw sorry, val net pas binnen. Zat weer niet goed op te letten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hint: ik was niet 100% serieus deze keer.
Geeft niet, ik leg het met liefde uitquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw sorry, val net pas binnen. Zat weer niet goed op te letten.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ene lekkere. Met strawberry
Ah fuck, ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was niet voor niets een mannenblad, beetje onze geheimen leren kennen, ik lees toch ook de cosmo niet?.
Wacht maar, ik ga ripped worden zeg ik je, ripped.quote:
Dat is wel fijn aan jou jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, ik leg het met liefde uit.
Ik heb mijn goeie kanten, sporadischquote:
Oke, je hebt me door, ik eet het echt nooitquote:
B&J new york super fudge chunk (of Chocolate fudge brownie).quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, je hebt me door, ik eet het echt nooit
Welke is de lekker dan?
Met karamel?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
B&J new york super fudge chunk (of chocolade brownie).
Nee.quote:
Veel seks.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat vreemd als je die covers ziet![]()
[ afbeelding ]
De mooiste vind ik:quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt he?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mooiste vind ik:
"wees altijd jezelf, leer jezelf accepteren"
en dan eronder:
"verlies 10 kilo en word een betere zelf!".
Kijk jij mee op mijn computer?quote:
Hier Hosti, HeatWave legt het je wel uitquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, ik leg het met liefde uit.
Notatie voor mezelf; tickle his prostate with an egg-beaterquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mij hoeft niets uitgelegd te worden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hier Hosti, HeatWave legt het je wel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |