Ik moest lachen, zag hem ook meteen voor mequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik gofferdomme ook nog precies weet wie je bedoelt ook nog
Daar kan je ook niet om heenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Van jou voel ik de warmte altijd wel ja
Doe ik het weer verkeerd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef All-out het volgende:
[..]
ik ook niet. wel grappig hoe je altijd in de verkeerde hoek van een gesprek uitkomt
Wat is deze, beetje lekken uit onze Whatsappquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet om heen
sorry hosti, had je die cornetto maar niet in je mondje moeten stoppen
Ik kan daar nog steeds helemaal stuk om gaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Godsgruwelijk slechte shit was dat zeg, maar toen ik die leeftijd had toen ze uitkwamen, grijsgekeken en scheelgelachen
Sorryquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is deze, beetje lekken uit onze WhatsappZal eens wat in jouw mondje stoppen
wat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Godsgruwelijk slechte shit was dat zeg, maar toen ik die leeftijd had toen ze uitkwamen, grijsgekeken en scheelgelachen
Ik durf ze niet meer te kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan daar nog steeds helemaal stuk om gaan
Succesquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:33 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar weer eens even richting m'n werk denk ik. Moet maar weer. Dingen die moeten![]()
brrrquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he?beetje vuige gesprekken voeren over cornetto's pijpen enzo
Zolang je die foto's maar bij je houdtquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he?beetje vuige gesprekken voeren over cornetto's pijpen enzo
discretie is altijd gewenst tochquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je die foto's maar bij je houdt
zit bij jou wel goed, anders zou ik je niet allemaal die pikante dickpics sturenquote:
whatsapp sletjequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zit bij jou wel goed, anders zou ik je niet allemaal die pikante dickpics sturen
Nee hoor, voel je vrij om je in het gesprek te mengenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef DamagedBrain het volgende:
Jullie kunnen het nu ook even op whatsapp doen.
Ik heb het idee dat we storen.
Ik ook,maar moet er van af blijvenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef Scary_Mary het volgende:
Gelukkig dan maar, ik houd ook van cornetto
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, voel je vrij om je in het gesprek te mengen
Pass the du eh cornettoquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook,maar moet er van af blijven
Klinkt saaiquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Was net even 32 stuks netwerkapparatuur aan het installeren
Ja. allemaal geautomatiseerd ook nog...quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:44 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Was net even 32 stuks netwerkapparatuur aan het installeren
Ja datquote:
Oeh rammenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:46 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja. allemaal geautomatiseerd ook nog...
Gewoon af en toe iets stukmaken helpt.
Wat moet je met een pollepel?quote:
Doe mij dan maar een cornettoquote:
Betaalt schandalig veel hoor, dus dat neem ik op de koop toe.quote:
Neuh, ik ben niet zo moeilijk daarinquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:48 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
En je weet ook al wie hem moet komen brengen?
Ja, uit 2004, die is over de datumquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Cornetto voor jou, cornetto voor Mary
[ afbeelding ]
Foei.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Kersenkadootje van Hertog
[ afbeelding ]
Die mag je uitleggen. Want wtf.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat stond ooit in zo een mannenblad. Bolletje ijs in condoom, iets met hete lava spuiten ofzo..
charmingquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Dat stond ooit in zo een mannenblad. Bolletje ijs in condoom, iets met hete lava spuiten ofzo..
Dat was niet voor niets een mannenblad, beetje onze geheimen leren kennen, ik lees toch ook de cosmo niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Natuurlijk is het wel lekker, dat is het probleemquote:
Hoezo niet? Super educatief.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was niet voor niets een mannenblad, beetje onze geheimen leren kennen, ik lees toch ook de cosmo niet?.
Daarom zijn we zo gesellug dikquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel lekker, dat is het probleem
hint: ik was niet 100% serieus deze keerquote:
Ohw sorry, val net pas binnen. Zat weer niet goed op te letten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hint: ik was niet 100% serieus deze keer.
Geeft niet, ik leg het met liefde uitquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw sorry, val net pas binnen. Zat weer niet goed op te letten.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die ene lekkere. Met strawberry
Ah fuck, ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was niet voor niets een mannenblad, beetje onze geheimen leren kennen, ik lees toch ook de cosmo niet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |