Ik moest lachen, zag hem ook meteen voor mequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik gofferdomme ook nog precies weet wie je bedoelt ook nog
Daar kan je ook niet om heenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Van jou voel ik de warmte altijd wel ja
Doe ik het weer verkeerd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef All-out het volgende:
[..]
ik ook niet. wel grappig hoe je altijd in de verkeerde hoek van een gesprek uitkomt
Wat is deze, beetje lekken uit onze Whatsappquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet om heen
sorry hosti, had je die cornetto maar niet in je mondje moeten stoppen
Ik kan daar nog steeds helemaal stuk om gaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Godsgruwelijk slechte shit was dat zeg, maar toen ik die leeftijd had toen ze uitkwamen, grijsgekeken en scheelgelachen
Sorryquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is deze, beetje lekken uit onze WhatsappZal eens wat in jouw mondje stoppen
wat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
Godsgruwelijk slechte shit was dat zeg, maar toen ik die leeftijd had toen ze uitkwamen, grijsgekeken en scheelgelachen
Ik durf ze niet meer te kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan daar nog steeds helemaal stuk om gaan
Succesquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:33 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar weer eens even richting m'n werk denk ik. Moet maar weer. Dingen die moeten![]()
brrrquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he?beetje vuige gesprekken voeren over cornetto's pijpen enzo
Zolang je die foto's maar bij je houdtquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he?beetje vuige gesprekken voeren over cornetto's pijpen enzo
discretie is altijd gewenst tochquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je die foto's maar bij je houdt
zit bij jou wel goed, anders zou ik je niet allemaal die pikante dickpics sturenquote:
whatsapp sletjequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
zit bij jou wel goed, anders zou ik je niet allemaal die pikante dickpics sturen
Nee hoor, voel je vrij om je in het gesprek te mengenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef DamagedBrain het volgende:
Jullie kunnen het nu ook even op whatsapp doen.
Ik heb het idee dat we storen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |