toch, toch vind ik haar, d'r normale haar, beter staan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Die blonde drakenchick met die lunchlady armen
True truequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed Kaas, All en Harman, ondertussen braken we hier allemaal stoere taal uit terwijl we allemaal eigenlijk gewoon verliefd willen worden op een leuke lieve meid
echt nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed Kaas, All en Harman, ondertussen braken we hier allemaal stoere taal uit terwijl we allemaal eigenlijk gewoon verliefd willen worden op een leuke lieve meid
Ohja maar pit moet er wel inzitten. En als ik iets niet ben is het stoer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Doe niet stoer jonguhhhquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ohja maar pit moet er wel inzitten. En als ik iets niet ben is het stoer.
Echt? Nou om eerlijk te zijn is dat niks voor mij, gedoe altijd, eerst de prins op het witte paard uithangen om haar in bed te lullen en de dag erna haar met het gezicht van de duivel weg jagen, zoals ik al zei, gedoequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:44 schreef All-out het volgende:
[..]
echt nietik hoop dat het dit keer even duurt voordat ik weer monogaam moet zijn
Zo erg zijn haar armen toch niet? :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Die blonde drakenchick met die lunchlady armen
Ik sla even over.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Liever niet...Gevoelens zuigenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Past niet bij haar mooie uiterlijk, valt ook wel mee, maar past nietquote:
Nooit op gelet eigenlijk, google.................inderdaad babyarmpjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past niet bij haar mooie uiterlijk, valt ook wel mee, maar past niet
Bij haar vind ik het echt meevallen. Niet storend iig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past niet bij haar mooie uiterlijk, valt ook wel mee, maar past niet
Ja, ze mistte het praten met me. Maar "Hoe is het" zat er niet in. Dus ik vind het even goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |