toch, toch vind ik haar, d'r normale haar, beter staan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Die blonde drakenchick met die lunchlady armen
True truequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed Kaas, All en Harman, ondertussen braken we hier allemaal stoere taal uit terwijl we allemaal eigenlijk gewoon verliefd willen worden op een leuke lieve meid
echt nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed Kaas, All en Harman, ondertussen braken we hier allemaal stoere taal uit terwijl we allemaal eigenlijk gewoon verliefd willen worden op een leuke lieve meid
Ohja maar pit moet er wel inzitten. En als ik iets niet ben is het stoer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Doe niet stoer jonguhhhquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ohja maar pit moet er wel inzitten. En als ik iets niet ben is het stoer.
Echt? Nou om eerlijk te zijn is dat niks voor mij, gedoe altijd, eerst de prins op het witte paard uithangen om haar in bed te lullen en de dag erna haar met het gezicht van de duivel weg jagen, zoals ik al zei, gedoequote:Op woensdag 10 juni 2015 14:44 schreef All-out het volgende:
[..]
echt nietik hoop dat het dit keer even duurt voordat ik weer monogaam moet zijn
Zo erg zijn haar armen toch niet? :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Die blonde drakenchick met die lunchlady armen
Ik sla even over.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Liever niet...Gevoelens zuigenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Past niet bij haar mooie uiterlijk, valt ook wel mee, maar past nietquote:
Nooit op gelet eigenlijk, google.................inderdaad babyarmpjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past niet bij haar mooie uiterlijk, valt ook wel mee, maar past niet
Bij haar vind ik het echt meevallen. Niet storend iig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Past niet bij haar mooie uiterlijk, valt ook wel mee, maar past niet
Ja, ze mistte het praten met me. Maar "Hoe is het" zat er niet in. Dus ik vind het even goed.quote:
Sensei.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
Gevoelens als je vijand zien
Is je grootste leermeester
Embrace your emotions. Make them your strength, not a weakness.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
Tegenstrijdig welquote:
Is me bij jou nou niet opgevallenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij haar vind ik het echt meevallen. Niet storend iig.
Ik heb ze ook. Ook toen ik nog niet zo chubby was. Net iets uit verhouding met de rest van mij lichaam. Het is genetisch.
Tegen je praten dus eigenlijk..quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:51 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ja, ze mistte het praten met me. Maar "Hoe is het" zat er niet in. Dus ik vind het even goed.
En nu weer doodse stilte. Ik stuur geen kaart voor haar nieuwe huis. Ze kan even lekker de vinkentering krijgen (Lees: Ik geef even alleen om mezelf en doe wat ik belangrijk vindt)
Ik geloof dat ik in de boos fase zit. Elastiekjes om mijn arm om mezelf te stoppen met aan haar denken
hommoquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
Nohquote:
Amen!quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Embrace your emotions. Make them your strength, not a weakness.
En weer mooie woorden, mee eens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Dqod het volgende:
Ja, dat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aint nobody got time for that .jpg
Liever hommo dan een mietje die alleen de lusten wil en niet de lastenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En weer mooie woorden, mee eens.
Als je bang bent om gekwetst te worden of om alleen al een blauwtje te lopen dan geef het maar op, dan zul je nooit de echte mooie dingen in het leven mee maken.
Ik had de hele dag lange mouwen aan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is me bij jou nou niet opgevallen
Kutzooi, dadelijk ben ik nog lesbisch ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liever hommo dan een mietje die alleen de lusten wil en niet de lasten
En dus gewoon niets leert.
Disclaimer: Dit bericht was niet gericht aan mensen persoonlijk
Moet je wel willen leren natuurlijk..quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
T kan niet altijd even leuk zijn. Het is iig altijd leerzaam
Lesbian Identified Men, ze bestaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutzooi, dadelijk ben ik nog lesbisch ook![]()
Ik denk dat dat het is ja. Weet je Mary, Ik heb het zelf netjes gedaan vind ik. Interesse getoond, maar mijn afstand gehouden. Haar gevraagd naar huis, badkamer, van alles. De persoonlijke tegenvraag was: "Hoe is het met je gamen", Ik denk dat ze bang is om te vragen hoe het met mij is, maar ga dan niet voorstellen te lunchen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tegen je praten dus eigenlijk..
Jammer, maar beter nu dan na verhuzing zullen we maar zeggen..
Als je maar pijn genoeg hebt leer je vanzelfquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je wel willen leren natuurlijk..
Mensen die zeggen dat gevoelens zuigen of nergens goed voor zijn, sluiten zich daar (mijns inziens) voor af. Gaat toch niet werken. Vroeger of later loop je toch wel tegen de lamp. You might as well accept it thenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je wel willen leren natuurlijk..
Kwetsen betekent voor mij vooral dat ik er met passie ingezeten heb denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En weer mooie woorden, mee eens.
Als je bang bent om gekwetst te worden of om alleen al een blauwtje te lopen dan geef het maar op, dan zul je nooit de echte mooie dingen in het leven mee maken.
ik heb juist geleerd dat ik soms alleen de lusten wil en geen lasten, liever even leuk en oppervlakkig dan gedoe. ik ben vaak niet degene die gekwetst wordtquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Liever hommo dan een mietje die alleen de lusten wil en niet de lasten
En dus gewoon niets leert.
Disclaimer: Dit bericht was niet gericht aan mensen persoonlijk
Ware woorden dit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat gevoelens zuigen of nergens goed voor zijn, sluiten zich daar (mijns inziens) voor af. Gaat toch niet werken. Vroeger of later loop je toch wel tegen de lamp. You might as well accept it then
Mensen die dat zeggen zeggen het voornamelijk alleen maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat gevoelens zuigen of nergens goed voor zijn, sluiten zich daar (mijns inziens) voor af. Gaat toch niet werken. Vroeger of later loop je toch wel tegen de lamp. You might as well accept it then
Deze vat ik niet helemaal eigenlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef All-out het volgende:
[..]
ik heb juist geleerd dat ik soms alleen de lusten wil en geen lasten, liever even leuk en oppervlakkig dan gedoe. ik ben vaak niet degene die gekwetst wordt
En uiteindelijk loop je toch wel tegen lasten aan. Maar ipv die lasten te laten liggen en er omheen te lopen kun je ze ook even aanpakken en er wat mee doen. Kun je een hoop moois van leren. Is zo slecht nog nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef All-out het volgende:
[..]
ik heb juist geleerd dat ik soms alleen de lusten wil en geen lasten, liever even leuk en oppervlakkig dan gedoe. ik ben vaak niet degene die gekwetst wordt
En komen het hardst huilen wanneer het eens echt fout gaatquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen zeggen het voornamelijk alleen maar.
Deze ook al nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:02 schreef DamagedBrain het volgende:
Gevoelens zijn al moeilijk.
Ze aan behoeften koppelen vond ik pas zwaar.
Zou niet zo raar zijn dat ze te bang is, maar ik snap dat het voor jou ook voelt als een soort één-richtingsverkeer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:57 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is ja. Weet je Mary, Ik heb het zelf netjes gedaan vind ik. Interesse getoond, maar mijn afstand gehouden. Haar gevraagd naar huis, badkamer, van alles. De persoonlijke tegenvraag was: "Hoe is het met je gamen", Ik denk dat ze bang is om te vragen hoe het met mij is, maar ga dan niet voorstellen te lunchen.
Ook zei ze dat het leuker is om te lunchen als ik gelukkig ben... Ook zo'n dooddoener.
Klinkt goedquote:Anyway.. Ik heb besloten haar nu te negeren, totdat ik er zin in heb. Maak plannen voor de rest en probeer weer wat te genieten van dingen om me heen.
Als zij zenuwachtig wordt over Cambodja kan ik er eens over nadenken
lekker makkelijk dit, alsof ik een mongool ben die overal omheen loopt. ik zeg toch dat ik juist een les geleerd heb..quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
En uiteindelijk loop je toch wel tegen lasten aan. Maar ipv die lasten te laten liggen en er omheen te lopen kun je ze ook even aanpakken en er wat mee doen. Kun je een hoop moois van leren. Is zo slecht nog niet
Gewoon naar je onderbuik luisteren. Die weet het het bestequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:02 schreef DamagedBrain het volgende:
Gevoelens zijn al moeilijk.
Ze aan behoeften koppelen vond ik pas zwaar.
Niet danquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef All-out het volgende:
[..]
lekker makkelijk dit, alsof ik een mongool ben die overal omheen loopt. ik zeg toch dat ik juist een les geleerd heb..
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
En komen het hardst huilen wanneer het eens echt fout gaat
Mag ik bij je komen uithuilen?quote:
Mannen denken al met hun onderbuikquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon naar je onderbuik luisteren. Die weet het het beste
Elke dag leren, sowieso. En geen slaaf van je emotie zijn maar shit rationeel kunnen behandelen scheelt ook een hoop.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef Dqod het volgende:
You don't always get what you want. You do always get what you need tho.
En aan jou als persoon om het dan vorm te geven en er wat mee te doen/ervan te leren
Betekent overigens niet dat je nooit iets achterna moet gaan als je t wil. Da's dan weer het andere uiterste
hou jij je waffel nou maarquote:
Dat is hetgene onder hun buik.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen denken al met hun onderbuik
Vrouwen ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mannen denken al met hun onderbuik
Daar zitten de rammelende stokken in de buurt iddquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:07 schreef All-out het volgende:
[..]
hou jij je waffel nou maarjij snapt er toch niks van
Lekker dik?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mijn buik is gewoon reservepiemel
Anders voel je je even persoonlijk aangesprokenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:05 schreef All-out het volgende:
[..]
lekker makkelijk dit, alsof ik een mongool ben die overal omheen loopt. ik zeg toch dat ik juist een les geleerd heb..
Het zou voor een hoop mensen juist goed zijn eens hun emoties te volgen i.p.v. alles maar te rationaliseren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Elke dag leren, sowieso. En geen slaaf van je emotie zijn maar shit rationeel kunnen behandelen scheelt ook een hoop.
Huge dongquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mijn buik is gewoon reservepiemel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |