Daarom, denken doe je met je verstand, genieten met je gevoel, zodra je gaat denken met alleen je gevoel loopt er iets heel erg mis.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zulke mensen mogen ze naar het slachthuis brengen ja.
Mag helaas niet, he.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maandag bij dat programma deurwaarders op sbs6.
Enorme schulden al, man had geen werk, alleen uitkering. Die al niet genoeg was om de vaste lasten te betalen. Allebei niet verzekerd etc.
Al 2 kinderen, en zwanger van de 3e.
Dan is een verplichte sterilisatie zo gek nog niet.
Khaleesiquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
Die blonde drakenchick met die lunchlady armen
Zondequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:18 schreef Dqod het volgende:
Meh, morgen vrije dag, kan ik alsnog de deur uit voor 'zaken'
Zorgen dat je zelf gelukkig bent en het niet nodig hebben voor je eigen geluk om anderen gelukkig te maken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:16 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik vind het wel lonend om te een ander gelukkig te maken, maar daarmee vergeet ik mezelf.
Dat is een hele lijst, maar komt eigenlijk allereerst neer op: mezelf accepteren.
'zaken' klinkt nogal dubieus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:18 schreef Dqod het volgende:
Meh, morgen vrije dag, kan ik alsnog de deur uit voor 'zaken'
Zou fijn zijn als we het met terugwerkende kracht mogen invoerenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar in sommige gevallen zou het niet verkeerd zijn.
Ik ken de verhalen wel. Triest is het. Vriend van me werkt met dat 'soort' mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar in sommige gevallen zou het niet verkeerd zijn.
Doodverwensing!quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als we het met terugwerkende kracht mogen invoeren
Denk niet dat ik bedoel dat hij op slot zit en waarschijnlijk zit er nog behoorlijk wat emotie. Maar ik kreeg meer emotie uit met een stoel praten nu.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kan zijn dat jullie een andere definitie van vriendschap hebben? Kan ook zijn dat dit onderdeel is van het verwerkingsproces en dit meer een soort aftasten is om te kijken hoe het gaat.
Ik ben in de praktijk eens geweest met je laatste zin, maar als je die deur nu zo dicht gooit, weet je zeker dat er geen weg terug naar echte vriendschap gaat zijn. Goed nadenken of je in zo'n kort tijdsbestek dat zeker weet, voor je knopen door hakt misschien..
Ik stem Hostiquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nieuwe wetten, anarchie, ditdat.
Nah, moet even wat afleveren (geen dubieuze dingen als drugs ofzo hoor, roy :$).quote:
Organen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, moet even wat afleveren (geen dubieuze dingen als drugs ofzo hoor, roy :$).
Ach, maak er wel een mooi fietstochtje van ofzo hurrrrdurrr :$
Mijn vormvormig aanhangsel mogen ze erbij hebben :$quote:
nou, jij zegt dat je "lasten" niet uit de weg moet gaan en eigenlijk beweer je dat "er(gens)van leren" het belangrijkste is wat er is.quote:
Tuurlijk zit er emotie, dat spreekt ook voor de situatie en jullie beiden lijkt me.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Denk niet dat ik bedoel dat hij op slot zit en waarschijnlijk zit er nog behoorlijk wat emotie. Maar ik kreeg meer emotie uit met een stoel praten nu.
De tijd zal het leren. Als de vriendschap sterk genoeg is, dan komt het wel goed. Daar moet ik wat vertrouwen in hebben dan. Maar ik ga er voor mezelf geen eenrichtingsverkeer meer van maken.
Ben jij mijn zusje?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
Oh nee, eerst werken. Toedeloe en pootjes van Boris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |