banaanquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
banaanvraag!
Maareuh, dat is toch alleen als ik daadwerkelijk een user doodwens?
Ja maar, ik kan shit handelen, werkt beter als ik ook stemmen heb, kutjequote:Op woensdag 10 juni 2015 15:21 schreef Dqod het volgende:
Ik stem gewoon niet, da's pas anarchistisch
Oh je bedoelde niet dat je wilde dat mijn ouders mij niet hadden gekregen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
banaanvraag!
Blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
banaanvraag!
Duidelijk, was je ex erg claimend en had je het idee opgesloten te zitten?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, jij zegt dat je "lasten" niet uit de weg moet gaan en eigenlijk beweer je dat "er(gens)van leren" het belangrijkste is wat er is.
maar als nou de geleerde les is dat iemand oppervlakkige behoeften heeft, qua persoonlijkheid niet goed in een vaste relatie past en de andere personen uiteindelijk gaat kwetsen als ie dat toch wel doet, dan is het toch handiger om dat soort situaties te voorkomen?
en dan zeg jij weer: je moet lasten niet uit de weg gaan, en als je maar ergens van leert
Ik heb geen broer voor zover ik weet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ben jij mijn zusje?
(hond.naam.enzo)
Iedereen denkt altijd maar dat ik een rotzak ben ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh je bedoelde niet dat je wilde dat mijn ouders mij niet hadden gekregen.
Mooi, anders moest ik ook nog op mijn woorden letten hier.quote:
Wel als je er als slachtoffer melding van maakt geloof ik, ofzo.. weet ik veel... Das sowieso voor watjesquote:
Ik geef aan wat voor mij werkt, zoals ik al eerder zei. Je hoeft het niet van me aan te nemen hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, jij zegt dat je "lasten" niet uit de weg moet gaan en eigenlijk beweer je dat "er(gens)van leren" het belangrijkste is wat er is.
maar als nou de geleerde les is dat iemand oppervlakkige behoeften heeft, qua persoonlijkheid niet goed in een vaste relatie past en de andere personen uiteindelijk gaat kwetsen als ie dat toch wel doet, dan is het toch handiger om dat soort situaties te voorkomen?
en dan zeg jij weer: je moet lasten niet uit de weg gaan, en als je maar ergens van leert
Hoe kan dat nou.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Iedereen denkt altijd maar dat ik een rotzak ben ofzo
Ik ben een beetje zoals die gehandicapte gast in Scary Movie 2. "I CAN DO IT MYSELFquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar, ik kan shit handelen, werkt beter als ik ook stemmen heb, kutje
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet je sowiesoquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:27 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Mooi, anders moest ik ook nog op mijn woorden letten hier.
Dat ik gofferdomme ook nog precies weet wie je bedoelt ook nogquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zoals die gehandicapte gast in Scary Movie 2. "I CAN DO IT MYSELF"
*starts sucking my own junk
Geweldige films de eerste delenquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zoals die gehandicapte gast in Scary Movie 2. "I CAN DO IT MYSELF"
*starts sucking my own junk
ik ook niet. wel grappig hoe je altijd in de verkeerde hoek van een gesprek uitkomtquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
En ben je dat ook?quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... Ik vertel vaak zat dat ik heel lief ben
quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat ik gofferdomme ook nog precies weet wie je bedoelt ook nog
Swsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |