SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Dat komt toch met de jaren pas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Laat mij nu eens voor 1x verstandig zijn
Tuurlijk ik ben tailfox.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is dus nog een ergere versie dan die ze hier altijd draaien
vertelquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Fogel het volgende:
Ik associeer een concert van de Sjonnies met een van de ergste katers die ik ooit gehad heb
Het kan altijd erger.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is dus nog een ergere versie dan die ze hier altijd draaien
denk het ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met deze demo ga je punten scoren.
Ach, ze zeggen ook hoe ouder, hoe gekker....quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat ik er verstandiger op word
ik zeker nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat ik er verstandiger op word
BTW Mo, je was niets tegengekomen voor me tijdens het boodschappen doen ?quote:
Ben al aardig op weg. Wat zal ik gaan doen hierna?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ze zeggen ook hoe ouder, hoe gekker....
Alleen belegen types.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
BTW Mo, je was niets tegengekomen voor me tijdens het boodschappen doen ?
Bedankt voor het zoekenquote:
Ben ik niet gup?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat we voor Miley Gup al hadden.
trustenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken
* just me gaat slapen, even wat energie op doen voor het weekend!
Tailfox bedankt voor het draaien
nee, Gup zorgt voor Fout Ventjequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat we voor Miley Gup al hadden.
trustequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken
Truste.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken
Gratis tip, hier bij de AH XL is het tegen sluitingstijd drukst met vrijgezellen in alle soorten en maten.quote:
De grote maten sla ik over.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gratis tip, hier bij de AH XL is het tegen sluitingstijd drukst met vrijgezellen in alle soorten en maten.
Nope, helaas niet, maar die vind ik echt best leuk, die springt tussen de rest uit door haar houding.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je 'jouw' dame nog tegengekomen?
En het goede bier voor jou is?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit als het goede bier maar in de aanbieding is.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Godver, ik sliep bijna, ging er opeens een wekker
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Voel je je aangesproken???quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben niet zo kieskeurig, Grolsch, Hertog Jan, Brand, Alfa allemaal goed.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja verdorie, ik lag echt zo lekker.
Ik ga weer een poging tot slapen doen. Trusten iedereen
Truste....quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga je draaien?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik voel een mash up aankomen die niet aangekondigd is...
welkequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik voel een mash up aankomen die niet aangekondigd is...
noemen ze oook wel de normale niet cd versiequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was dat voor vage tekst aan het begin van deze track?
En dit gereutel?
vage verse inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was dat voor vage tekst aan het begin van deze track?
En dit gereutel?
Ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
noemen ze oook wel de normale niet cd versie
oww dj tailgupquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet.
En daar was Gup voor de mash up...
wat doe ik fout?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes met je demo en ik hoop dat je überhaupt nog iets van ze hoort.
I'm outta here...
is goed maar ik neem het op uit mixxx niet uit de server dus gup hoor ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister je demo nog maar eens terug...
Maakt geen verschil...quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
is goed maar ik neem het op uit mixxx niet uit de server dus gup hoor ik niet
Goede tips zijn altijd welkomquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
MM is altijd wat sceptisch, ik denk dat het groot succes gaat worden.
Sceptisch, da's tactvol omschreven!quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
MM is altijd wat sceptisch, ik denk dat het groot succes gaat worden.
Ik meen het, luister het geheel nog eens terug en luister kritisch naar wat er allemaal gebeurt.quote:
bedankt voor de tip .quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meen het, luister het geheel nog eens terug en luister kritisch naar wat er allemaal gebeurt.
Ga veel oefenen en goed nadenken bij wat je doet, draait, zegt etc. etc.
En blijf van die schuiven af, het geluidsniveau wisselt continue...
Heeft meer te maken met verschil in opnames van de mp3 denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
En blijf van die schuiven af, het geluidsniveau wisselt continue...
Nee serieus, ik moest ook steeds aan mijn volume zitten vanwege steeds een ander geluidsniveau.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
bedankt voor de tip .
(Dat ik die na zoveel shows pas krijg
klopt mijn mp3 lijst loopt als een sinus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met verschil in opnames van de mp3 denk ik.
De kunst is het om het gelijk te krijgen meteen aan begin van nummer.
Kwestie van voorluisteren en je gain/schuiven daarop instellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met verschil in opnames van de mp3 denk ik.
De kunst is het om het gelijk te krijgen meteen aan begin van nummer.
De meeste mp3's verschillen altijd qua volume, tenzij zelf geript van dezelfde CD.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
klopt mijn mp3 lijst loopt als een sinus.
Je kan de hele boel ook eens normalizen, maar ik denk niet dat dat je probleem is...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Voorluisteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van voorluisteren en je gain/schuiven daarop instellen.
Hoort er ook bij.
In dit geval wisselde het geluidsniveau tijdens de songs zelf vaak en dat heeft niets met het geluidsniveau van de verschillende MP3’s te maken...
Daar moet je gebruik van maken. Een overstuurde MP3 kun je door gain en eventueel bas en treble terug te draaien nog redelijk krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Alles is aan te sturen en ik heb het niet over je mic.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Voorluisteren?
mijn huidige setup staat dat niet toe.
(ik luister nu terug jezus mijn mic schommeld softwarematig(ik zat daar niet echt aan de knoppen)
ik gooi ze gelijk wegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar moet je gebruik van maken. Een overstuurde MP3 kun je door gain en eventueel bas en treble terug te draaien nog redelijk krijgen.
Klopt, toen had ie door dat het te zacht was. Kwestie van scherp zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van voorluisteren en je gain/schuiven daarop instellen.
Hoort er ook bij.
In dit geval wisselde het geluidsniveau tijdens de songs zelf vaak en dat heeft niets met het geluidsniveau van de verschillende MP3’s te maken...
slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles is aan te sturen en ik heb het niet over je mic.
En daarmee ga ik er echt vandoor...
Draai ook veel mp3 van vinyl opgenomen en daar is het verschil soms aardig groot.quote:
nu?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan nog wel een keertje oude doos Jamaican singles doen.
Zet maar op rooster.
momentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan nog wel een keertje oude doos Jamaican singles doen.
Zet maar op rooster.
Praten voegt niet altijd iets toe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:14 schreef tailfox het volgende:
Jezus ik praat echt af en toe . zo binnenmonds klinkt voor geen meter
Bij jou viel het mee was niet echt te lang, maar ik verstond je niet goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wilde het net bij mijn to do list zetten minder lullen.
ik versta mezelf niet eens met terug luisteren dus dan voelt het heeel langquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij jou viel het mee was niet echt te lang, maar ik verstond je niet goed.
Fijn, dan weet ik dat ik interessante muziek krijg.quote:
Muzieksmaken verschillen daar kan niemand iets aan doen, maar tussendoor gelul is beter kort, relevant en anders beter van niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik versta mezelf niet eens met terug luisteren dus dan voelt het heeel lang
Nou het probleem ik klink zeer ongeintreseerd(doordat ik een beetje mopel)quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muzieksmaken verschillen daar kan niemand iets aan doen, maar tussendoor gelul is beter kort, relevant en anders beter van niet.
Dan is het toch zinvol.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou het probleem ik klink zeer ongeintreseerd(doordat ik een beetje mopel)
ik weet zelf al niet waar ik het over heb(ik moet eerst nadenken en dan lullen.)
voor mijn gevoel nu met alles hebben terug geluisterd heb ik er toch wat van geleerd
een paar keer terugluisterenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou het probleem ik klink zeer ongeintreseerd(doordat ik een beetje mopel)
ik weet zelf al niet waar ik het over heb(ik moet eerst nadenken en dan lullen.)
voor mijn gevoel nu met alles hebben terug geluisterd heb ik er toch wat van geleerd
Ik vind het jammer dat ik jouw religious show van woensdagavond gemist heb, maar ik had mijn zoon hier en we waren andere dingen aan het doen.quote:
en ik kan hem niet meer over doen, was echt improvisatiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik jouw religious show van woensdagavond gemist heb, maar ik had mijn zoon hier en we waren andere dingen aan het doen.
Goedenacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
En ik tune in met the White Cliffs of Dover
Ow wacht, lokaal![]()
quote:
hoiquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
En ik tune in met the White Cliffs of Dover
Ow wacht, lokaal![]()
quote:
hmmmm, klinkt niet goedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van op een heel dun glad randje..
Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze muziek heb ik meestal opstaan met paard uitlaten op de hei.
Was een tip voor Symph.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik heb ook geen paard, wel twee katers
Die reed op The Verge - Bitter Sweet Symphonyquote:
bijna vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en verlengen is wel handig, kom net op gang nu.
Mijn poezen zijn vandaag al de hele dag horendol aan het doen. Beetje vermoeiend.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik heb ook geen paard, wel twee katers
was al gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en verlengen is wel handig, kom net op gang nu.
Die twee van mij liggen nu eindelijk rustig te pitten, maar er zat blijkbaar vandaag een katten-onrust in de luchtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen zijn vandaag al de hele dag horendol aan het doen. Beetje vermoeiend.
Er zijn meer van dat soort shows geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nicey, ik ga door zolang er luisteraars zijn.
Die van mij hebben het ritme van de baas, dus die zijn 's nachts wakker en slapen in de ochtend.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die twee van mij liggen nu eindelijk rustig te pitten, maar er zat blijkbaar vandaag een katten-onrust in de lucht
Ziet er weer stuk beter uit nu, nog wat spieren erbij en staat er een mooi paard.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paarden zijn muziek voor me
en ik heb er een zonder speakers
Geen idee eigenlijk wat de monstertjes overdag doen, behalve het huis onderkotsenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij hebben het ritme van de baas, dus die zijn 's nachts wakker en slapen in de ochtend.
ze knapt echt zo goed opquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ziet er weer stuk beter uit nu, nog wat spieren erbij en staat er een mooi paard.
Kotsen? Dat is niet goed, is er wat mis met ze? Dat ze het af en toe doen is normaal, maar elke dag is niet goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat de monstertjes overdag doen, behalve het huis onderkotsen
Meestal slapen ze 's nachts lekker bij mij
Ik wil symph nog steeds een keertje ontmoetenquote:
Hij kan hier gratis PC komen ophalen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil symph nog steeds een keertje ontmoeten
Ben al met ze bij de dierenarts geweest. Lijkt erop dat ze 'honger' hebben en gaan schrokken en daardoor het eten weer uitkotsen. Sinds deze week heb ik extra brokjes voor ze staan als ik weg ben, maar vooralsnog lijkt dat niet te helpenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kotsen? Dat is niet goed, is er wat mis met ze? Dat ze het af en toe doen is normaal, maar elke dag is niet goed.
Duh, dat is normaal omdat olieprijs gedaald is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heeft u elektriciteit en/of gas van E.ON met een variabel tarief? Dan gaat u vanaf 1 juli minder betalen. E.ON verlaagt dan opnieuw de reguliere flexibele energietarieven.
ze bedoelt de witte Symphquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kan hier gratis PC komen ophalen.
Moet je ze vaker een kleine portie geven lijkt me.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben al met ze bij de dierenarts geweest. Lijkt erop dat ze 'honger' hebben en gaan schrokken en daardoor het eten weer uitkotsen. Sinds deze week heb ik extra brokjes voor ze staan als ik weg ben, maar vooralsnog lijkt dat niet te helpen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kan hier gratis PC komen ophalen.
Maakt niet uit, als ik maar minder betaal, waarom zal me worst wezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duh, dat is normaal omdat olieprijs gedaald is.
quote:
Ik mag toch hopen dat jij die wel al kentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb er nog 2, oma en kleinzoon.
ze is weer paardquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ziet er goed uit
Symphony bedoel ik
Je oudste op haar rug?
Mooi dat er weer iemand op haar rug kan zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is weer paard
en dat is idd mijn oudste
Ik durf het bijna niet te vragen maar, is dat die 'lastige'?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is weer paard
en dat is idd mijn oudste
nee dit is de niet lastigequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar, is dat die 'lastige'?
z is helemaal opgebloeid weer..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi dat er weer iemand op haar rug kan zitten
Het gaat dus echt heel veel beter met Symphony
Wanneer kan ze starten op haar nieuwe paard? Dat zal haar ook (je oudste bedoel ik) wel goed doen denk ikquote:
Ik dacht al, wat heb je te klagen als meid als je een paard om op te rijden hebt, de meeste meiden vinden dat volgens mij leuk.quote:
ik hoop augustusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer kan ze starten op haar nieuwe paard? Dat zal haar ook wel goed doen denk ik
de lastige gaat echt haar nageltjes niet breken met ditquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heb je te klagen als meid als je een paard om op te rijden hebt, de meeste meiden vinden dat volgens mij leuk.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop augustus
en dan hopen dat ze de klasse doorkomt voor zwangerschapsverlof en dan kan ze volgend jaar M2 doen en doorgaan naar de Z.. (volgend jaar geen veulen)
en in de tussentijd gaat ze een 3 jarig paard inrijden daar
nee, ik hoop dat die nooit een veulen krijgtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Uh, het zwangerschapsverlof gaat hopelijk niet over je dochter?
Hmmm, waarom moet ik nu weer denken aan een serie over britse probleem jeugd die met pa/ma naar een 'opvoedkamp' in Utah werden gestuurdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de lastige gaat echt haar nageltjes niet breken met dit
Gewoon een baby t.z.t. toch wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik hoop dat die nooit een veulen krijgt
Lijkt me niet als ik de foto bekijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Uh, het zwangerschapsverlof gaat hopelijk niet over je dochter?
Ik heb mijn kinderen verboden kinderen te krijgen voor hun 30e, wil nog even wachten voor ik opa word, ben ik nog veel te jong voor.quote:
Heb je het nu over Symphony of over Symph's oudste?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me niet als ik de foto bekijk.
Over negen jaar is een mooie leeftijdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over een jaar of 9 ofzo
dat hoop ik ook
En ze luisteren nog naar jequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen verboden kinderen te krijgen voor hun 30e, wil nog even wachten voor ik opa word, ben ik nog veel te jong voor.
De dochter is nog duidelijk te jong daarvoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je het nu over Symphony of over Symph's oudste?
beiden nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je het nu over Symphony of over Symph's oudste?
sweet 16quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dochter is nog duidelijk te jong daarvoor.
Uh, te jong?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dochter is nog duidelijk te jong daarvoor.
Dat hoeft helemaal niet, ze zijn gelukkig zelf verstandig, en ik heb niks te klagen. Ik was afgelopen vrijdag nog met mijn oudste samen naar een concert, enige dat ik zeg is, zuip nou niet zoveel als je vader, maar ja, hij lust ze net zo graag als ik.quote:
Dat veulentje mag wel wat vlees op zijn botjes krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden niet
ze gaat starten met een fokmerrie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ze zijn gelukkig zelf verstandig, en ik heb niks te klagen. Ik was afgelopen vrijdag nog met mijn oudste samen naar een concert, enige dat ik zeg is, zuip nou niet zoveel als je vader, maar ja, hij lust ze net zo graag als ik.
Die lijkt indd wat magertjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat veulentje mag wel wat vlees op zijn botjes krijgen
en gelukkig ook verstandigerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, te jong?
Bij mij op de middelbare school had ik al een klasgenoot die op 15 jarige leeftijd moeder werd. De dochter van Symph is al ietsjes ouder
dat hoort zo, en 1,5 maand verder is het echt een mooiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat veulentje mag wel wat vlees op zijn botjes krijgen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en gelukkig ook verstandiger
seks is niet vies, maar ze heeft er geen tijd voor
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hoort zo, en 1,5 maand verder is het echt een mooie
Ow, en echt veulentje nog dusquote:
precies...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gewoon haar tijd gunnen. Nu de paarden en zo, over 8 jaar komen de kerels/vrouwen wel
Doen we vaak. We hebben niet echt een vader/zoon relatie we zijn meer vrienden, en ik raadgever omdat ik nu eenmaal een wijze ouwe zak hoor te zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Klinkt als een goede vader/kind relatie
2 uur is 2 dagen maar ja..quote:
Klinkt goed genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doen we vaak. We hebben niet echt een vader/zoon relatie we zijn meer vrienden, en ik raadgever omdat ik nu eenmaal een wijze ouwe zak hoor te zijn.
Ze moet wel nog flink eten neem ik aan, ik ben maar een leek op paardengebied.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 uur is 2 dagen maar ja..
ze is nu bijna 8 weken, en echt leuk
Paarden fokken is tof.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden niet
ze gaat starten met een fokmerrie
[ afbeelding ]
Goed te horen dat je daar nog steeds van kunt genietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 uur is 2 dagen maar ja..
ze is nu bijna 8 weken, en echt leuk
Mijne overleed toen ik net 3 weken 18 jr was.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt goed genoeg
Mijn pa was ook een wijze ouwe zak, ik noemde hem 'oudje' hij mij 'bulletje' (omdat ik toen nogal dik was). Helaas overleed mijn wijze ouwe zak toen ik 24 was
Auch, ook te jong om een pa te verliezenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne overleed toen ik net 3 weken 18 jr was.
nee hoor dat gaan vanzelf...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moet wel nog flink eten neem ik aan, ik ben maar een leek op paardengebied.
Ach ja, mijn broertje werd een week later pas 13 jr. Door die gebeurtenis hebben mijn broertje en ik wel een veel sterkere band gekregen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, ook te jong om een pa te verliezen
damnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne overleed toen ik net 3 weken 18 jr was.
Ik vertrouw erop dat jij ervoor zorgt dat het beest goed te eten krijgt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor dat gaan vanzelf...
ze was iets te licht, maar inmiddels Fries welvaren
meer dan ik uit kan leggenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed te horen dat je daar nog steeds van kunt genieten
Dat is lijkt mij wel een goed ietsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, mijn broertje werd een week later pas 13 jr. Door die gebeurtenis hebben mijn broertje en ik wel een veel sterkere band gekregen.
fokmerrie en veulen zijn niet van mijn, maar geloof me, die komen niets tekort..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat jij ervoor zorgt dat het beest goed te eten krijgt.
Mijn pa en moeder leven nog maar sinds mijn 18e heb ik er weinig contact mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, ook te jong om een pa te verliezen
Ach het went, en mijn broertje en mijn moeder waren afgelopen woensdagmiddag nog bij me, ik zie ze sowieso elke week, meestal meerdere keren, en mijn zoon was er woensdagavond weer, daardoor heb ik de religious show van Symph gemist, helaas.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is lijkt mij wel een goed iets
Door het overlijden van mijn vader ben ik geloof ik uiteindelijk de band met mijn broers en zusters 20 jaar later verloren
Probeer het eensquote:
Alle net geboren veulens zien er zo uit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
fokmerrie en veulen zijn niet van mijn, maar geloof me, die komen niets tekort..
en het geboortegewicht van een veulen heb je niet in de hand
Number 9 het magische getal.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alle net geboren veulens zien er zo uit.
Na 3 dagen, 3 weken en 3 maanden kun je echt beoordelen.
Weinig contact is nog steeds contactquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn pa en moeder leven nog maar sinds mijn 18e heb ik er weinig contact mee.
Op mijn 12e hadden ze al weinig zicht meer op wat ik zoal deed, was altijd buiten op straat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weinig contact is nog steeds contact
Dat had mijn moeder ook niet meer op mijn broertje en ik en toch hebben we een goede band.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op mijn 12e hadden al weinig zicht meer op wat ik zoal deed, was altijd buiten op straat.
Na mislukt avontuur op zeevaartschool ben ik min of meer buitengezet.
Mijn broer is 8 jaar jonger en is al op zijn 16e thuis vertrokken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder ook niet meer op mijn broertje en ik en toch hebben we een goede band.
Na de dood van mijn vader en ook daarvoor toen ie al jaren ziek was deden wij ook al wat we wilden, niemand had enig zicht op ons, alleen wij samen hebben op elkaar gelet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer is 8 jaar jonger en is al op zijn 16e thuis vertrokken.
Mijne woont aan de overkant, ik kan naar hem zwaaien. Nu niet, want hij slaapt, moet straks vroeg werken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb geen idee waar die tegenwoordig uithangt, hij weet me altijd wel te vinden wanner ie in de shit zit.
Mijn moeder zit gewoon bij ons als we met een paar gasten zitten te blowen, ze weet niet anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn pa is wel tof, die hielp mee om stuff te persen .
wat je terug krijgt is altijd eerlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Probeer het eens
Ik ben bereid om daarvoor al mijn angsten overboord te zetten en de A7 af te rijden
Ha ha, wij hebben niet eens een plaatje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn moeder is een controlfreak en ik pas niet in het plaatje.
ik snap dat plaatje helemaalquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ha ha, wij hebben niet eens een plaatje.
Ik heb zo een zus die is ook controlfreak en daar hebben we geen contact mee, want zij past niet in ons plaatje.
Mijn 2 jaar jongere zus kan het prima met mijn moeder vinden en dat houd ik graag zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ha ha, wij hebben niet eens een plaatje.
Ik heb zo een zus die is ook control freak en daar hebben we geen contact mee, want zij past niet in ons plaatje.
Brrrrrrrrrr, Pietje precies dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Getrouwd met een hopman bij de padvinders en gemeenteambtenaar. Perfect match.
De 2 dochters zijn wel weer leuk, de oudste is knap en scoort de ene rijke kerel na de andere.quote:
Ik heb totaal geen contact met mijn zus al sinds begin jaren 80 niet, en met haar dochters (waarvan eentje arts is) ook niet, Die hebben zelf ook al kinderen, maar ik heb geen idee....ik weet er weinig tot niks van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De 2 dochters zijn wel weer leuk, de oudste is knap en scoort de ene rijke kerel na de andere.
De jongste heeft 2 universitaire opleidingen en reist de hele wereld over.
Geniale covers is Jamaican stylee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat was ' You Keep Me Hangin' On, zonder the Supremes.
Ja, zojuist ook een Norwegian Wood, maar die covers zijn best grappig, het lied is opeens heel anders.quote:
Altijd datzelfde ritme.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, zojuist ook een Norwegian Wood, maar die covers zijn best grappig, het lied is opeens heel anders.
Doe maar wat, tot nu toe zijn 'we' er nog > the thoughest...quote:
Genoeg Jamaica, naar Detroit nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe maar wat, tot nu toe zijn 'we' er nog > the thoughest...
Dit gaat er ook in als koek. Persoonlijk kick ik hier meer op.quote:
Zolang je maar geen Dire Straits gaat draaien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik demo maak, ben ik gelijk aangenomen maar hier in de nacht draaien is gewoon fun.
Sultans of Swing kan ik nog net hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Dire Straits gaat draaien.
De eerste LP gaat inderdaad nog zelfs de 2e nog een beetje, hoewel ik het dan al saai begin te vinden, maar daarna is het echt niks meer voor mij. En ik hoor dat al te vaak tegen mijn zin.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sultans of Swing kan ik nog net hebben.
Is OK hier.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, hoe is de sound via de radio? Kan dat zelf niet horen.
Ik dacht dat het hier juist leuk was om verrassingen te horen, en leuke dingen, en 's nachts zeker. Er zijn al zat stations die je gewoon op de radio kan luisteren voor standaard meuk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kies mijn momenten om wat anders te draaien.
Is het toch ook, was best verrast door de positieve respons op de maffe muziek die ik draai.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier juist leuk was om verrassingen te horen, en leuke dingen, en 's nachts zeker. Er zijn al zat stations die je gewoon op de radio kan luisteren voor standaard meuk.
Dit kan je overdag of in de vroege avond niet draaien, is te weinig standaard, maar een freak kan veel verdragen. En ik ben gek op geluidjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is het toch ook, was best verrast door de positieve respons op de maffe muziek die ik draai.
Kan me wel wat aanpassen, Reggae werkt bijv. ook prima op zonnige namiddag.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit kan je overdag of in de vroege avond niet draaien, is te weinig standaard, maar een freak kan veel verdragen. En ik ben gek op geluidjes.
Alles dat je op de 'normale' stations kan horen heb ik weinig aan, dan kan ik net zo goed skyradio aanzetten, en ik luister nooit naar de radio dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me wel wat aanpassen, Reggae werkt bijv. ook prima op zonnige namiddag.
Ik was nooit zo met strips, altijd op straat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ken je die strip van 'vroeger' The Freak Brothers?
Wat ik probeer in mijn sets is andere muziek laten horen die onbekender is en dat in een flow achter elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles dat je op de 'normale' stations kan horen heb ik weinig aan, dan kan ik net zo goed skyradio aanzetten, en ik luister nooit naar de radio dus.
Cheech And Chong van de films lijken er een beetje op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was nooit zo met strips, altijd op straat.
Ah wacht, ik weet ineens, maat van me was er gek op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cheech And Chong van de films lijken er een beetje op.
Er waren 2 zaken belangrijk en dat waren muziek en geestverruimende middelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah wacht, ik weet ineens, maat van me was er gek op.
Ik kan wel gaan lullen maar voegt weinig toe, mix liever en het lullen doe ik hier wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mij maak je ook niet blij met een Coen en Sander show, die schijnen populair te zijn, ik trek dat nog geen 5 minuten, met dat slappe gelul er tussendoor.
Vind ik prettiger, tenzij het gelul iets toe voegt. En een paar zinnen typen werkt ook. dan kan je in ieder geval gewoon door luisteren naar de muziek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan lullen maar voegt weinig toe, mix liever en het lullen doe ik hier wel.
Hij bedoeld het goed.......quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het staartvosje kan hier nog wat van leren qua techniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |