Dat veulentje mag wel wat vlees op zijn botjes krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden niet
ze gaat starten met een fokmerrie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, ze zijn gelukkig zelf verstandig, en ik heb niks te klagen. Ik was afgelopen vrijdag nog met mijn oudste samen naar een concert, enige dat ik zeg is, zuip nou niet zoveel als je vader, maar ja, hij lust ze net zo graag als ik.
Die lijkt indd wat magertjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat veulentje mag wel wat vlees op zijn botjes krijgen
en gelukkig ook verstandigerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, te jong?
Bij mij op de middelbare school had ik al een klasgenoot die op 15 jarige leeftijd moeder werd. De dochter van Symph is al ietsjes ouder
dat hoort zo, en 1,5 maand verder is het echt een mooiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat veulentje mag wel wat vlees op zijn botjes krijgen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en gelukkig ook verstandiger
seks is niet vies, maar ze heeft er geen tijd voor
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat hoort zo, en 1,5 maand verder is het echt een mooie
Ow, en echt veulentje nog dusquote:
precies...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Gewoon haar tijd gunnen. Nu de paarden en zo, over 8 jaar komen de kerels/vrouwen wel
Doen we vaak. We hebben niet echt een vader/zoon relatie we zijn meer vrienden, en ik raadgever omdat ik nu eenmaal een wijze ouwe zak hoor te zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Klinkt als een goede vader/kind relatie
2 uur is 2 dagen maar ja..quote:
Klinkt goed genoegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doen we vaak. We hebben niet echt een vader/zoon relatie we zijn meer vrienden, en ik raadgever omdat ik nu eenmaal een wijze ouwe zak hoor te zijn.
Ze moet wel nog flink eten neem ik aan, ik ben maar een leek op paardengebied.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 uur is 2 dagen maar ja..
ze is nu bijna 8 weken, en echt leuk
Paarden fokken is tof.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden niet
ze gaat starten met een fokmerrie
[ afbeelding ]
Goed te horen dat je daar nog steeds van kunt genietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 uur is 2 dagen maar ja..
ze is nu bijna 8 weken, en echt leuk
Mijne overleed toen ik net 3 weken 18 jr was.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt goed genoeg
Mijn pa was ook een wijze ouwe zak, ik noemde hem 'oudje' hij mij 'bulletje' (omdat ik toen nogal dik was). Helaas overleed mijn wijze ouwe zak toen ik 24 was
Auch, ook te jong om een pa te verliezenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne overleed toen ik net 3 weken 18 jr was.
nee hoor dat gaan vanzelf...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze moet wel nog flink eten neem ik aan, ik ben maar een leek op paardengebied.
Ach ja, mijn broertje werd een week later pas 13 jr. Door die gebeurtenis hebben mijn broertje en ik wel een veel sterkere band gekregen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, ook te jong om een pa te verliezen
damnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne overleed toen ik net 3 weken 18 jr was.
Ik vertrouw erop dat jij ervoor zorgt dat het beest goed te eten krijgt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor dat gaan vanzelf...
ze was iets te licht, maar inmiddels Fries welvaren
meer dan ik uit kan leggenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed te horen dat je daar nog steeds van kunt genieten
Dat is lijkt mij wel een goed ietsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, mijn broertje werd een week later pas 13 jr. Door die gebeurtenis hebben mijn broertje en ik wel een veel sterkere band gekregen.
fokmerrie en veulen zijn niet van mijn, maar geloof me, die komen niets tekort..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat jij ervoor zorgt dat het beest goed te eten krijgt.
Mijn pa en moeder leven nog maar sinds mijn 18e heb ik er weinig contact mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Auch, ook te jong om een pa te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |