Kwestie van voorluisteren en je gain/schuiven daarop instellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met verschil in opnames van de mp3 denk ik.
De kunst is het om het gelijk te krijgen meteen aan begin van nummer.
De meeste mp3's verschillen altijd qua volume, tenzij zelf geript van dezelfde CD.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
klopt mijn mp3 lijst loopt als een sinus.
Je kan de hele boel ook eens normalizen, maar ik denk niet dat dat je probleem is...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Voorluisteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van voorluisteren en je gain/schuiven daarop instellen.
Hoort er ook bij.
In dit geval wisselde het geluidsniveau tijdens de songs zelf vaak en dat heeft niets met het geluidsniveau van de verschillende MP3’s te maken...
Daar moet je gebruik van maken. Een overstuurde MP3 kun je door gain en eventueel bas en treble terug te draaien nog redelijk krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Alles is aan te sturen en ik heb het niet over je mic.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Voorluisteren?
mijn huidige setup staat dat niet toe.
(ik luister nu terug jezus mijn mic schommeld softwarematig(ik zat daar niet echt aan de knoppen)
ik gooi ze gelijk wegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar moet je gebruik van maken. Een overstuurde MP3 kun je door gain en eventueel bas en treble terug te draaien nog redelijk krijgen.
Klopt, toen had ie door dat het te zacht was. Kwestie van scherp zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van voorluisteren en je gain/schuiven daarop instellen.
Hoort er ook bij.
In dit geval wisselde het geluidsniveau tijdens de songs zelf vaak en dat heeft niets met het geluidsniveau van de verschillende MP3’s te maken...
slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles is aan te sturen en ik heb het niet over je mic.
En daarmee ga ik er echt vandoor...
Draai ook veel mp3 van vinyl opgenomen en daar is het verschil soms aardig groot.quote:
nu?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan nog wel een keertje oude doos Jamaican singles doen.
Zet maar op rooster.
momentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan nog wel een keertje oude doos Jamaican singles doen.
Zet maar op rooster.
Praten voegt niet altijd iets toe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:14 schreef tailfox het volgende:
Jezus ik praat echt af en toe . zo binnenmonds klinkt voor geen meter
Bij jou viel het mee was niet echt te lang, maar ik verstond je niet goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wilde het net bij mijn to do list zetten minder lullen.
ik versta mezelf niet eens met terug luisteren dus dan voelt het heeel langquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij jou viel het mee was niet echt te lang, maar ik verstond je niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |