wat doe ik fout?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes met je demo en ik hoop dat je überhaupt nog iets van ze hoort.
I'm outta here...
is goed maar ik neem het op uit mixxx niet uit de server dus gup hoor ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister je demo nog maar eens terug...
Maakt geen verschil...quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
is goed maar ik neem het op uit mixxx niet uit de server dus gup hoor ik niet
Goede tips zijn altijd welkomquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
MM is altijd wat sceptisch, ik denk dat het groot succes gaat worden.
Sceptisch, da's tactvol omschreven!quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
MM is altijd wat sceptisch, ik denk dat het groot succes gaat worden.
Ik meen het, luister het geheel nog eens terug en luister kritisch naar wat er allemaal gebeurt.quote:
bedankt voor de tip .quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meen het, luister het geheel nog eens terug en luister kritisch naar wat er allemaal gebeurt.
Ga veel oefenen en goed nadenken bij wat je doet, draait, zegt etc. etc.
En blijf van die schuiven af, het geluidsniveau wisselt continue...
Heeft meer te maken met verschil in opnames van de mp3 denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
En blijf van die schuiven af, het geluidsniveau wisselt continue...
Nee serieus, ik moest ook steeds aan mijn volume zitten vanwege steeds een ander geluidsniveau.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
bedankt voor de tip .
(Dat ik die na zoveel shows pas krijg
klopt mijn mp3 lijst loopt als een sinus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met verschil in opnames van de mp3 denk ik.
De kunst is het om het gelijk te krijgen meteen aan begin van nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |